Godslasterpraktijken.

Ze schieten de koran uit elkaar en pissen daarop.
Duur: 2’35” – Grootte: 9,52 MB – Bitrate: 511 kbps

.
Islam belediging, Profeet- & Godslasterij

.
Morgen zaterdag volgt de rest!!!

18 Reacties to “• <b>Godslasterpraktijken.</b>”


  1. 1 thamimount 7 juli 2007 om 11:37000000 am

    Bismillah irahmaan irahiem,

    Aodo billah mina saytan irachiem deze mensen zijn ver gedwaald ALLAH Ta”Alla ziet alles ze vrezen hem niet en geloven ook niet anders doe je zo iets niet. Moge ALLAH SWT deze gestoorde mensen een ziekte geven waardoor ze niet meer in herhaling terug komen voorkomen is beter dan genezen!
    La hawla wallah kuwatah ilah billah.

  2. 2 jamila 7 juli 2007 om 3:50000000 pm

    ze kunnen nu wel stoer doen, om god of de islam zwart te maken. maar god ziet wat ze allemaal uitspoken, en geeft hun de ergste leven na de dood, en dan lachen ze niet meer.

  3. 3 redwan 7 juli 2007 om 5:14000000 pm

    bOOKS DON’T SHOOT BACK !!

    Loosers die reclame willen maken voor hun site door uit te dagen.Negeer deze mensen ipv hen te ‘helpen’ om hun boodschap te verkondigen.Moke ik stel voor da je die filmpjes verwijderd om niet in de kaart te spelen van deze haatdragende zotten.

    djazaak oellah oeghair

  4. 4 Soumi 7 juli 2007 om 10:21000000 pm

    Salaam aylakoem,

    IK MOET HAAST LACHEN TOEN IK HET FILMPJE ZAG; EN IK ME VOORSTELDE HOE DAT ZE IN DE HEL GAAN SMOREN SJEIATIEN;
    WAT EEN SCHANDAAL? ALS IK ZELF DIE GEWEER IN MIJN HANDEN HAD HAD IK HEN DIRECT GEGEVEN WAAR ACHTER ZE ZOEKN
    MAAR ZOALS JE HET KON ZIEN WAREN HET WEER DIE DUIVELSE AMERIKANEN; AH DE TOLERANTE DEMOCRATIEVE LAND? YA DUIVELS

  5. 5 Anoniem 7 juli 2007 om 11:43000000 pm

    Ach ze maken hun eigen gewoon belachlijk. Dat is het bewijs dat ze laf zijn. Zoals redwan zij ze willen gewoon aandacht. En dat komt voor bij zo’n mislukkelingen,als bij bekende vlamingen en nederlanders. Iedereen wil aandacht krijgen door zo iets te doen. Het ergste van alis dat er hooligans zijn die dat toejuigen. Zo iets: echt niet aan mij besteed of het nu tegen mij geloof is of iets anders.

  6. 6 Gitpia__ 7 juli 2007 om 11:57000000 pm

    Salaam Alikum,

    Deze mensen weten niet beter en vragen om aandacht, waar deels toch lukt. Het enige wat ik wel kan en hoop, dat ze eenmaal inzien van hun grove fout. Wie weet is dit een aanleiding tot een uitnodiging in de Islam. We zien enkel de negatieve invloed hiervan, maar misschien is dit door de Almachtige een bedoeling om de reclame tot een onderzoek te vestigen bij enkelingen.

    Want diegene die nu de Heilige boek besmeuren zijn misschien morgen moslim. Als Allah St genade toont, wie zijn we om dit tegen te spreken?

    In plaats van een vloek of vreugde uit te spreken, kunnen we allen bidden tot de Almachtige, zodat deze mensen tot een rechte pad kunnen gaan.(Allah Ye Hdihoum)

    Groetjes, Broeder Gitpia__

  7. 7 sji'iet ahlulbayt as 8 juli 2007 om 1:29000000 am

    DUBBEL REACTIE VERWIJDERT !!!

  8. 8 sji'iet ahlulbayt as 8 juli 2007 om 1:29000000 am

    de slachtoffers zijn shia, moslims dus

    salukes

  9. 9 sji'iet ahlulbayt as 8 juli 2007 om 1:32000000 am

    godlasterpraktijken

    getuig op volgende video hoe de salafi/wahabis in het (islamitisch rijk) van irak (dawlat al ‘iraq al islamiya) willen regeren:

    http://www.alrafidayn.com/Crim.wmv

    gewone moslims (shia), noch soldaten, noch politie-agenten, noch politici, noch ambtenaren die bij overheid werken. simpele shiamoslims.

    salukes

  10. 10 sji'iet ahlulbayt as 8 juli 2007 om 1:33000000 am

    let goed op hun kledij: het zijn simpele moslims: geen legerkleren aan, geen politiekleren (of CIA), geen kostuums.

    ni kijken als ge te gevoelig bent.

    http://www.alrafidayn.com/Crim.wmv

    salukes

  11. 11 sji'iet ahlulbayt as 8 juli 2007 om 2:52000000 pm

    triest da er geen reacties komen op mensenlevens, zegt Allahswt ni in Quran da persoon die één mens doodt is alsof iemand die alle mensen gedood heeft

    heeeeeeeeeeeeeeel triest, waar gaat de wereld nrtoe

    salukes

  12. 12 abdelhalim 8 juli 2007 om 4:32000000 pm

    wollah ze spelen met hun leven, dat mag niet. wat zij doen is heel slecht moge allah hun een ziekte geven waardoor ze nimeer instaat zijn zulke slechte daden te doen. ZE zullen branden in jehenama (hel). Moge ALLAH ons vergeven voor ons zonden in dit leven.

    assalam morleikoem

  13. 13 fatima 8 juli 2007 om 6:21000000 pm

    salaam,

    over dat eerste filmpje, die gozers hebben 3 woorden nodig ; ZOEK EEN LEVEN!!!
    die mogen doen en laten wat die willen precies of dat heeft 1 of ander belang wat zij doen, dat heeft zelfs geen waarde.

    dat tweede ach ya das een rare en wat hij zegt is begrijpelijk voor iemand die niets begrijpt laat staan weet…..

    salaam

  14. 14 Moke 8 juli 2007 om 8:22000000 pm

    : آلسلام عليكم ورحة آلله وبركاته – الحمد لله والصلاة والسلام على رسول الله أما بعد

    Beste Broeders en Zusters,

    Wij zoeken ons toevlucht bij Allah (swt) tegen de Satan, de verworpene die handelt in de naam van gerechtigheid om met Allah (swt), de schepper van hemelen en aarde te mogen spotten, met geen toon van erebied en respect voor deze religie. Men beseft niet welke schade dat men aanricht in deze wereldse leven en het hiernamaals.

    Moge hen geleid worden naar de juiste pad de gerechtigden. amien

    Boodschap gericht aan redwan:
    Ik maak geen reklmae voor niemand hoor. Ik verkoop niets en aankoop niets. Ik vraag geen geld of ik stort geen geld. Ik geef je noch aanleiding om iets te kopen via reklame. Heb niets te bieden en er woordt ook niets aangeboden voor te verkopen.

    Reklame maken voor de website door dat video te tonen?
    Wat zeg je over de andere berichten op de site, is het niet hetzelfde?
    Alle berichten zijn om reklame te maken voor de website???

    Beste broeder, je moet de situatie anders bekijken:
    HOE HERKEN JE VIJAND, vooraleer gaat ingrijpen?

    – Wie is hij/zij, wie is deze persoon?
    – Wat doet hij in het dagelijkse leven?
    – Wat eet hij, hoe voedt hij zichzelf?
    – Wie zijn de nevenstaanden of aanverwanten?
    – Waar slaapt hij, hoe verbergt hij zich?
    – Wat doet hij graag en wat hij niezt graag?
    – Wanneer doet hij/zij ogen dicht?

    – enz. … en maak de lijst zolang je maar wilt!!!!

    KORTOM: herken je vijand op zoveel mogelijke punten, vooraleer haar/zij gaat op NON-active zetten.

    En doen alsof dat er niets aan de hand is en de video verwijderen en van niets aan trekken, wordt het probleem al maar groter.

    Ik hoop dat je me beegrijpt op dat gebied.

    Thalla & Beslama. 😦

  15. 15 THAMIMOUNT 8 juli 2007 om 11:27000000 pm

    SALLAAM OU 3ALAYKOUM MOKE IK BEGRIJP JE WEL!

  16. 16 sji'iet ahlulbayt as 9 juli 2007 om 5:00000000 pm

    abdullah, al gehoord, ‘k heb justekes op ’t nieuws gehoord:

    één vd grootste salafi/wahabigeleerde bin jibreen heeft een nieuwe fatawa: HET IS TOEGELATEN OM SHIAMOSLIMS TE DODEN.

    Had ik ni gezegd da salafis/wahabis ware vijanden vd islam en Ahlulbait as zijn????

    Salukes

  17. 17 redwan 16 juli 2007 om 5:06000000 pm

    Beste Moke

    Mijn reactie was in geen geval een aanval op jouw persoonlijk.Vergeef mij als het zo overkwam.
    Het was meer een voorstel van broeder tot broeder.
    Ik zou het in ieder geval anders aanpakken(maar dat is mijn mening).
    Begrijp mij niet verkeerd broeder je bent heel goed bezig 🙂

    Djazaak oellah oehgair.

  18. 18 debo 31 januari 2009 om 10:57000000 pm

    omg:o zo erg
    kben zelf geen moslim
    maar respect voor deze die het wel zijn
    byez


Plaats een reactie




آلسلام عليكم ورحة آلله وبركاته

  • 2.310.400 مسلمين --> مؤمنين

Prikbord Info:               سورة الفا تحة

سْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ 1 الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ 2 الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ 3 مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ 4 إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ 5 اهدِنَـــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ 6 صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ 7
أمين
كلمة الله هي الحقيقة
colorbar.gif
GASTENBOEK - HELPDESK - Wie ben ik?
  Aanmelden - Registreren
  Wachtwoord  vergeten ?

Kalender

juli 2007
M D W D V Z Z
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Bezoekers Info: Locaties.

Locaties: DEEL I - DEEL II.

Thalla & Beslama!!!

                لآ إله
إلآ آلله محمد رسول آلله

بن عياد محمد رشيد
www.BenAyad.be - Islam & Actua