11/9: Ontdek de waarheid.

Complot en samenzwering tegen Osama Bin Laden (ex-CIA medewerker).
Zoals iedereen weet de aanslagen van 11/09/2001 tegen de WTC-torens in New York waren een complot tegen de Islam. OPGEZET SPEL van Mister Bush en zijn deelgenoten die zijn voetsporen met nederigheid volgen zonder tegen spraak.  Met Nederlandse ondertiteling.

BEKIJKDOWNLOAD
Duurtijd: 01:23:44 – Bestand: 186 MB (.wmv) – Bitrate: 310 kbps

De bekentenisband als bewijs tegen Bin Laden is vervalst.
De media heeft de macht over het volk, bepaalt en stuurt automatisch de standpunten van de personen die het nieuws bekijken. Waardoor nu iedereen denkt dat de moslims hierachter zitten, maar het bewijsmateriaal dat er werd gebruikt tegen Bin Laden is vervalst, af te leiden van het onderstaande filmpje.

Berlusconi versie:
11/9: Complot van de CIA en de Mosad (Amerikaanse en Joodse geheime diensten)
http://www.americanfreepress.net/html/9-11_solved118.html

Image 

Former Italian President: “common knowledge CIA, Mossad behind 9-11 terror attacks”

Former Italian President Francesco Cossiga, who revealed the existence of Operation Gladio, has told Italy’s oldest and most widely read newspaper that the 9-11 terrorist attacks were run by the CIA and Mossad, and that this was common knowledge among global intelligence agencies. In what translates awkwardly into English, Cossiga told the newspaper Corriere della Sera:

“All the [intelligence services] of America and Europe…know well that the disastrous attack has been planned and realized from the Mossad, with the aid of the Zionist world in order to put under accusation the Arabic countries and in order to induce the western powers to take part … in Iraq [and] Afghanistan.”

Cossiga was elected president of the Italian Senate in July 1983 before winning a landslide election to become president of the country in 1985, and he remained until 1992.

Cossiga’s tendency to be outspoken upset the Italian political establishment, and he was forced to resign after revealing the existence of, and his part in setting up, Operation Gladio. This was a rogue intelligence network under NATO auspices that carried out bombings across Europe in the 1960s, 1970s and ’80s. Gladio’s specialty was to carry out what they termed “false flag” operations-terror attacks that were blamed on their domestic and geopolitical opposition.

In March 2001, Gladio agent Vincenzo Vinciguerra stated, in sworn testimony, “You had to attack civilians, the people, women, children, innocent people, unknown people far removed from any political game. The reason was quite simple: to force … the public to turn to the state to ask for greater security.”

Cossiga first expressed his doubts about 9-11 in 2001, and is quoted by 9-11 researcherWebster Tarpley saying “The mastermind of the attack must have been a sophisticated mind, provided with ample means not only to recruit fanatic kamikazes, but also highly specialized personnel. I add one thing: it could not be accomplished without infiltrations in the radar and
flight security personnel.”

Coming from a widely respected former head of state, Cossiga’s assertion that the 9-11 attacks were an inside job and that this is common knowledge among global intelligence agencies is illuminating. It is one more eye-opening confirmation that has not been mentioned by America’s propaganda machine in print or on TV. Nevertheless, because of his experience and status in the world, Cossiga cannot be discounted as a crackpot.

43 Reacties to “• <b>11/9: Ontdek de waarheid.</b>”


  1. 1 leila 6 augustus 2006 om 10:06000000 pm

    o my God dit moet iedereen zien!!!!!!!!!!!!!!!! k heb het al nar iedeeen doorgestuurd. Niet te geloven wel te verwachten. Ik had ooit ergens iets gelezen en ieman die ik kende vertelde me over skulls and bones. heel dit gedoe verduidelijkd ook nog meer van die sekte

  2. 2 leila 6 augustus 2006 om 11:29000000 pm

    antwoord op vraag welke ik heb doorgestuurd daarergens vind je cshare this video en dat heb ik gedaan. Ja deze heeft me verrast en niet ik vertelde je eerder over Skulls and bones. iemand die ik kende had ooit een geheime documentaire gezien over deze. En vertelde mij wie daartoe behoord echt erg
    en dit is eigelijk gewoon een groot puzzelstuk dat echt daarin past en de puzzel zo goed mogelijk afmaakt!!!

  3. 3 Moke 7 augustus 2006 om 9:56000000 pm

    er is een probleem met filmpje: er komt geen verbinding met de website waar het filmpje op zit, ik heb het ook rechtstreeks uitgetest op de webpagina zelf = ook niets 😦 😦 😦

  4. 4 lela zahra 20 oktober 2006 om 9:28000000 pm

    salaam wahaleikoem,

    Bush wil zijn machtsposities overtreffen aan de burgerlingen van America en maken de Islamieten zwart dat bv. Bin Laden ‘de terrorist’ is.

    De overheid in Amerika kan hier en daar wat loeshe dingen in elkaar steken om Osama Binladen schuld te geven.
    Bush wil de rijkdom en macht hebben om over het volk van zijn land te winnen, dat was zijn plan en doel. Hij wil het zo geloofwaardig te laten overkomen tegenover zijn gemanupuleerde volk.

    De islamietische slachtoffers worden in de val gelokt door de sluwe Amerikaanse overheid/koffar’s. Wie een put graaft voor iemand anders, valt er zelf OOIT in. Geduld baart kunst!

    De vraag is, hoe kan men Bush in de val terug lokken zonder oorlog en geweld te woekkeren. Bewijs dat Bush (of de overheid) zijn ‘werk’ heel wat schade gedaan heeft tegenover de islamietische bevolking(Irak en Afghanistan) en zelfs de Amerikaanse bevolking. Vergeet niet dat de overheid van America tot alles in staat is om het “verhaal” van Bush zo logisch en waarlijk overkomt tot in het detail.Er zit een raadsel achter ‘elk verhaal’ of niet soms, l’aho a3lem.

    Mijn conclusie is, oorlog maken is voor mij GEEN rechtvaardigheid, maar onderlinge communicaties om tot vrede te brengen is justice voor de Islamietische slachtoffers. Voor Bush maakt het niet zo interessant en aantrekkelijk. Met andere woorden; hij wil al zijn doelen en aandacht bereiken, hoe dan ook.

    Sluw (geduldig en wijs)zijn is de boodschap tot succes! Op de positieve (voor ons) en de negatieve manier (Amerikaanse overheid).

    ma3a salaam

  5. 5 lela zahra 10 december 2006 om 3:21000000 pm

    salaam wa3aleikoem,

    Dus, mijn theorie klopt helemaal, of ben ik verwaarloosd!

    Moge Allah swt ons naar het rechte en wijze pad leiden, insha’allah!

    Ik wens iedereen veel succes en geluk toe in de toekomst en in de hiernamaals, insha’allah!

    Ma3a salaam

  6. 6 Ahlus-Sunnah wal-Jama3ah 10 december 2006 om 4:51000000 pm

    Salaam 3alaikom

    Of Bin Laden het nu gedaan heeft of niet, hij blijft een crimineel, aangezien hij in opstand komt tegen de Moslim-regeringsleiders.

    Vele geleerden hebben al gewaarschuwd tegen Bin Laden en zijn ideologie.

    Deze ideologie is afkomstig van de Ikhwan alMoslimin en in het specifiek Sayyid Qotb. Laat eenieder dus gewaarschuwd zijn!

  7. 7 Moke 10 december 2006 om 7:34000000 pm

    Er is een gezegde dat zegt het volgende: ‘De herder zal de schaap kaal scheren’. Je moet wel die schaap vangen, hihihi!!!!

    De ideologie dat je aanhaalt van Ikhwan AlMoslimin / Sayyid Qotb waar kunnen we méér over weten, zodat we het beter kunnen begrijpen over wat men zich afspeelt?

  8. 8 nederkrant 11 december 2006 om 2:19000000 pm

    Het spijt me (niet) om het te moeten melden, maar kennelijk loopt de moslimmens een eeuw of 14 achter op de actualiteit. De nonsens van Loose Change (want daar is deze video van) is reeds tijden geleden ontrafelt als… nonsens. Werkelijk klinkklare hoogst leugenachtige idiotie. Maar kennelijk wil een mens zien en horen wat hij wil zien en horen. Ik vraag me alleen af, als jullie zo goedgelovig zijn, en dat moet natuurlijk wel als je een crimineel uit de 7de eeuw tot je voorbeeld maakt… was Madrid ook een CIA complot ? En Londen dan ? En die honderden mensen die in Indonesië het hoofd afgesneden worden, waaronder kinderen en zelfs baby’s (fotobewijs aanwezig), de tienduizenden mensen die dankzij zogenaamd sektarisch geweld van moslims onder elkaar afgeslacht worden, de zwarte mensen in Dafur, en ga zo maar door… Allemaal een complot tegen de islam ? Sorry hoor, maar als je eenmaal zoals jullie het woestijnnazisme aanhangen en kennelijk de essentie van de islam niet kennen, waarom geef je daarvan dan andere mensen de schuld ? Adolf Hitler en zijn volgers hadden zelfs meer eergevoel. Als die een massa mensen uitmoorden was hij er tenminste nog trots op. Want het was volgens hen voor de goede zaak. Hebben jullie dan helemaal geen eergevoel meer ? Blazen die mensen zich op voor Allah en dan geven jullie de eer ook nog eens aan de aartsvijanden ! Onvoorstelbaar. Snap nu dat de Arabische islamitische wereld zoveel achter kan lopen bij de rest van de planeet.

  9. 9 lela zahra 11 december 2006 om 7:58000000 pm

    salaam wa3aleikoem,

    Nederkrant, moge de beste winnen, print dat heel goed in je brain!

    Good luck.

    Ma3a salaam

  10. 10 Ahlus-Sunnah wal-Jama3ah 11 december 2006 om 8:16000000 pm

    salaam 3alaikom,

    er is heel veel geschreven over de ikhwan almoslimin en over sayyid qotb door de geleerden van ahl assunnah. Ik zal hier een paar links geven van boeken over de ikhwan almoslimin en sayyid qotb:

    http://www.sahab.ws/2180

    http://www.sahab.ws/884

    http://www.sahab.org/books/count.php?book=14&action=download&goto=files/aqeeda/alnjmi.zip

    http://www.sahab.org/books/count.php?book=368&action=download&goto=files/aqeeda/aleqwan.zip

    http://www.sahab.org/books/count.php?book=251&action=download&goto=files/aqeeda/ftwabazeeh.zip

    http://www.sahab.org/books/count.php?book=815&action=download&goto=files/aqeeda/sidmasdr.zip

    http://www.sahab.org/books/count.php?book=78&action=download&goto=files/aqeeda/adwaa.zip

    Als men wilt zal ik proberen een korte samenvatting te maken van de punten die de geleerden aanhalen over ikhwan almoslimin.

  11. 11 nederkrant 12 december 2006 om 2:25000000 am

    @lela zahra

    Voorlopig kunnen 350 miljoen moslims in de Arabische regio een volkje van amper 6 miljoen Joden niet aan. Je hebt dus gelijk, en ik heb er alle vertrouwen in dat ook deze keer Allah nergens te bekennen zal zijn als “jullie” hem het hardst nodig hebben.

  12. 12 Moi 12 december 2006 om 2:33000000 pm

    Loooooooooool…Lieverd…geef hen één kwart van de wapens en alle technologie waarvan Israel door Amerika bezadeld word…en kijk dan maar eens wat er gebeurd.

    Nederkrant heeft via de media gehoord dat de filmpjes van loose change niet deugen …en dat is iets waar de media deze keer niet om loog mensen!hahahahahaha

    Ik hou echt van zulke uitlatingen…echt lachen!

    Doei

  13. 13 Moke 12 december 2006 om 3:12000000 pm

    Hey Nederkrant: “Je bent me pap in de mond aan het steken“.

    – Wij sympatisren die persoon niet in wat je denkt: waardoor onschuldige burgers omgekomen zijn!!!

    – Het geval Darfur: honger wordt daar als wapen gebruikt om oorlog te voeren.

    – Islamitische wereld dat jij bedoelt bestaat niet omdat geen enkele land de islamitische wetgeving (sjariah) heeft in hun grondwet hebben opgenomen.

    – De media manipuleert het volk: wat Belga zegt is de waarheid, …

    Je maakt een soort minestrone soep met balletjes: ‘Sorry: ik mag het niet’.

    Doeiiiiiiii !!!!!!!!

  14. 14 Rania 12 december 2006 om 3:22000000 pm

    Auch…looooooooooooool

  15. 15 nederkrant 12 december 2006 om 5:26000000 pm

    @Moi

    Men beschikte destijds zeker over exact hetzelfde wapentuig en over een leger dat een factor 20 groter was. Wat hen ontbrak en nog altijd ontbreekt is lef. Ze gingen als hazen er vandoor. Overigens kun je met geld alles kopen. En als het de regimes en dictaturen in de islamitische wereld ergens niet aan ontbreekt is het geld.

    En nee, ik ga niet van de media uit. Alhoewel zelfs de linkse media in Nederland het roerende met me eens is. Moet je nagaan… als men ook maar de minste aanleiding zou kunnen vinden om de VS en/ of Israël te dishen dan zouden ze het niet nalaten. Maar zelfs zij konden geen greintje waarheid vinden in de troep van Loose Change.

    @Moko

    Begrijpelijke zinnen formuleren is iets anders een hoeveelheid klinkers en medeklinkers aan elkaar naaien. Zodra ik begrijp wat je te melden hebt kom ik er op terug, oké ?

  16. 16 Ahlus-Sunnah wal-Jama3ah 12 december 2006 om 7:43000000 pm

    Salaam 3alaikom,

    Aan moke:

    Je zegt:

    “- Islamitische wereld dat jij bedoelt bestaat niet omdat geen enkele land de islamitische wetgeving (sjariah) heeft in hun grondwet hebben opgenomen.”

    Mag ik je hierbij herinneren aan het feit dat het Koninkrijk van Saoedi Arabie wel regeert met de Islaamitische Wetgeving (shari3ah) en alle Lof is aan Allaah.

  17. 17 Moke 12 december 2006 om 8:50000000 pm

    Salaam Alaikoem Agh Fillaah,

    Ik heb mijn bronnen vernomen van personen die kalifaat kennen en bestudeert hebben. Daar stel ik hun kennis op prijs!!!

    Heb hun bewoordingen overgedragen, kijk in het rubriek over sjariah in het rechtermenu.

    Beslama.

  18. 18 Moke 14 december 2006 om 1:03000000 pm

    Salaam Alaikoem “Ahlus-Sunnah wal-Jama3ah”,

    Eventjes uitwijken van het oorspronkelijke bericht:

    Heb een paar maanden geleden iemand aangeschreven in Amsterdam voor ‘Cyberimaam’ te worden. Als ik me goed kan herinneren: studeerde in hij Hadiehtwetenwschappen in Medina (Jamia El Islamia). Zat in het 6ej. van het Islamitisch Universiteit. Maar helaas heb ik nog niets vernomen van die persoon. Ben jij toevallig die persoon die ik zocht? ? ?

    Thalla & Beslama, Moke.         😉

  19. 19 Abou_Hamza 14 december 2006 om 5:43000000 pm

    Salaamoe alaikoem

    Er zijn hier vieze , vuile telefi’s aan het werk!!!
    Alvast oppasen voor de persoon ‘Ahlu-Sunnah walDjamaa’ah’…

    PS: ik geloof niet in de complottheorieën en ik steun sheikh Bin Laden hafidahollah

    Ma3asalaam

  20. 20 Ahlus-Sunnah wal-Jama3ah 15 december 2006 om 10:34000000 am

    salaam 3alaikom,

    beste Abou Hamza,

    mag ik je eraan herinneren dat wij niets accepteren zonder bewijsvoering. Daarom, mag je mij uitleggen waarom men moet oppassen voor mij. Ook getuigen jouw manieren van een zekere onmacht vanwege een waarschijnlijke tekort aan kennis. Ik hoop daarom ook dat je kennis gaat opdoen en je walaa en baraa omwille van Allaah hebt, en niet omwille van jouw begeerten. Baraka Allaahu fikom.

  21. 21 Ahlus-Sunnah wal-Jama3ah 15 december 2006 om 10:39000000 am

    salaam 3alaikom,

    beste moke,

    nee ik ben helaas niet die persoon.

    Wat betreft jouw vorige uitspraak:

    “Ik heb mijn bronnen vernomen van personen die kalifaat kennen en bestudeert hebben. Daar stel ik hun kennis op prijs!!!”

    Ik begrijp het. Echter, het zeggen dat er geen staat is die met shari3ah regeert is verkeerd. Dit, omdat Saudi Arabie regeert met de shari3ah. Vele geleerden hebben dit ook getuigd. Waaronder Shaykh Bin Baz, Bin Othaimin, Al-Fawzan, noem maar op.

  22. 22 fatima 10 januari 2007 om 2:42000000 pm

    salaam,

    nederkrant dir is voor jou bedoelt.
    die mensen in het vliegtuig waren geen soldaten, geen vijandige leiders. deze waren gewoon mensen die de vliegtuig pakte. het kan heel goed zijn dat een paar zouden bekere en is het niet haram om in de jihad vrouwen en kinderen te vermoorden.
    zelfs ongewapende mannen mag je niet vermoorden.
    als je oorlog wilt voeren moet je niet onschuldige mensen vermoorden hebbe zij die bomme gegooid ofzo??.

    toen ik da zag was ik geschokt, mensen die uit het raam springen da was erg.
    als die in, irak en palestina kindere vermoorden ( dan was da nog niet egt bedoelt voor hun e) dan zeg ik altij wat hebe zij gedaan ???

    je moet de juiste mensen aanpakke…

  23. 23 chris 22 januari 2007 om 6:58000000 pm

    wat een onzin dit zeg, zoek een leven. waat nou biljoenen verdient, heb je enig idee hoe groot de Amerikaanse staatsschuld is door de oorlogen in Afganistan en Irak, het is werkelijkwaar nog erger dan “loose change”

    een boodschap mensen:
    “zoek een leven!!!!!”

  24. 24 zineb 25 januari 2007 om 9:02000000 pm

    ey fatima ik geef je volkomen gelijk de schuldige moeten ervoor boeten en niet de onschuldige want stel je voor je beste vriend(in) of een familielid zat in die wtc toren die zijn toch niet schuldig dan zal je zeggen wrm hebben ze dat gedaan hebben ze iets gedaan en nog iets er waren en paar moslims in die toren dus

  25. 25 bin laden 13 maart 2007 om 7:17000000 pm

    en bericht aan Ahlus-Sunnah wal-Jama3ah
    sitaat van u .
    Mag ik je hierbij herinneren aan het feit dat het Koninkrijk van Saoedi Arabie wel regeert met de Islaamitische Wetgeving (shari3ah) en alle Lof is aan Allaah.
    en antwoord van mij.

    Het monarchiële systeem is geen Islamitisch systeem en Islam keurt hem af. In sommige landen is de koning een boegbeeld die niet regeert, zoals in Groot-brittannië en Spanje. De Kalief is geen boegbeeld, hij is de heerser en uitvoerder van de wetten van Allah (swt) ten gunste van de Ummah.In sommige landen is de koning het hoofd en de eigenlijke heerser, zoals in Saudi-arabië en Jordanië. Dit wordt ook niet goedgekeurt omdat de Kalief zijn positie niet verwerft zoals de koningen het doen. Moslims selecteren de Kalief en geven aan hem de bayah. Het erfelijke systeem is in de Islam niet toegestaan; de Kalief heeft niet meer privilege dan enig andere Moslim burger en hij heeft geen positie boven de Wet, wat koningen wel hebben.Hij moet ook onderdanig zijn aan de wetten van Allah (swt) en is aansprakelijk op iedere daad die hij verricht.

  26. 26 Abderrahman 14 maart 2007 om 1:29000000 pm

    @Nederkrant

    Waar is het vliegtuig dat een gat boorde in het pentagon? Verdampt ofzo? Als je echt gelooft dat terroristen die vliegtuigen hebben gekaapt, twee enorme torens hebben doen neerstorten, dan ben jij diegene die goedgelovig is. Weet je hoe moeilijk het is om een vliegtuig te besturen? Laat staan een vliegtuig eerst kapen en dan met een enorm bocht een gebouw in laten vliegen, mensen toch. Ik zeg niet dat het allemaal opgezet spel is, maar er is meer aan de hand dan we weten. Volgens mij bestaat bin laden niet of hij loopt ergens rond in Amerika op één of ander strand.

    Groetjes

  27. 27 Oegt 17 maart 2007 om 4:14000000 pm

    Salaamu3alaikum wara7matulahi wabarakatuhu,

    Aan de ongelovigen

    Agnostici, heidenen en allen die niks van religie willen, draag ik een warm hart toe. U heeft allen een vrije wil en bent vrij in uw keuze naar hetgeen u wenst te geloven. De Koran stelt dat er “geen dwang in Godsdienst is” en dat is wat ik geloof. En ook al gelooft u niet wat ik geloof u bent vrij daarin en jullie zijn toch allen mijn broeders en zusters.

    Als ik dan die enige moslim moet zijn die jullie dit verteld, dan doet ik dat graag. Ik excuseer mij voor al die andere moslims die een andere zienswijze van Islam verkondigen, en doe een beroep op uw verstand om niet de gehele Islam hierdoor te verwerpen.
    Mijn excuus is niet omdat ik perse de Islam wil verdedigen maar omdat het mij en al die andere liefhebbende moslims niet is gelukt om de kwade krachten die de Islam bedreigen te beteugelen. Elk volk krijgt de leiders die het verdient en als moslim reken ik het ook mijzelf aan als de Islam van “Dood en verderf” prevaleert boven de ware Islam van “Vrede en liefde”.

    Toch ben en blijf ik, net als de Profeet Mohammed (SWS), ook de boodschap van Jezus immer trouw. Zoals ik ook de boodschap van Mohammed zelf nu trouw blijf.
    Het recht op ongeloof help ik verdedigen, omdat het recht op ongeloof immers een grondrecht is die ook is vastgelegd in de Koran.

    @ Nederkrant
    Niemand verplicht je om kennis over de islam op te doen. Alleen als je over de islam wil praten is dat wel zo makkelijk.

    salaamu3alaikum wara7matulahi wabarakatuhu.

  28. 28 Oegt 17 maart 2007 om 4:23000000 pm

    tijdens de kruistochten riepen de kruisvaarders “God wil het” bij het vermoorden van hun moslim slachtoffers. Op weg naar het strijdtoneel pakten de kruisvaarders ook even nog enkele joodse nederzettingen onderweg aan. “Die joden” die immers toch Jezus hadden vermoord. Er zijn duidingen dat het een gebruik was om het bloed van kleine joodse kinderen te vermengen met het paasbrood. Ik vertel je dit om je te doen inzien dat echt werkelijk elk geloof zijn extremisten kent.

    Ook Jezus riep op tot geweld in de Bijbel. Elk religieus boek dat ik ken adresseert het thema geweld.

    De Schepper doet dit m.i. om aan te geven dat afhankelijk van de context geweld soms nodig is in deze wereld. Maar wanneer en hoeveel geweld ? Daar vraagt de Schepper aan de mens om zijn verstand en rede te gebruiken. We leven in een tijd waarin de rede zoek is in onmiskenbare delen van deze wereld.

    ma3a salaam

  29. 29 jessica 17 mei 2007 om 10:52000000 pm

    salaam mijn liefste broeders en zusters,

    ik wou ivm het filmpje van9/11 iets laten zien wat ik op youtube heb gevonden.

    toen ik dit zag(nog maar juist)ben ik tranen met tuiten aan het huilen.

    waar gaat de wereld naartoe,ik schaam mij om een mens te zijn,ik schaam mij om ooit een christen geweest te zijn,

    als ik niet bang was van ALLAH,had ik amerika plat gebombardeerd,maar ALLAH WEET HET HET BESTE!

    ik hoop dat ALLAH mij kan vergeven dat ik dit op deze website plaats,maar ik vond dat mijn broeders en zusters dit zagen en NIET VERGETEN dat we nog broeders en zusters hebben die afzien door die vuile honden daar,en niet vergeten om aan ALLAH hulp te vragen voor deze mensen en hun pijn te verlichten

    weet dat ALLAH de mensen van wie hij het meeste houdt,het meeste beproeft.

    ik hoop dat zij het paradijs al ruiken,mijn lieve broeders daar in ABU GHRAIB .

    HIER IS DE LINK

     http://www.youtube.com/watch?v=lhZ68eM6od4

    salaam alaikum

  30. 30 jessica 17 mei 2007 om 10:57000000 pm

    sorry,kan er niet over zwijgen maar als ik dat terug zie,dan word ik echt verdrietig,

    en dit is niet het enige filmpje dat ik ben tegengekomen,er zijn er nog ergere bij,maar deze pakte mij echt omdat die man aan bidden was en tegelijk aan huilen en dan komt die vieze vuile f*cking amerikaan erbij die denkt dat ze boven hen staat en….

    bekijk het zelf maar want ik kan er nimeer over praten mijn hart scheurt….

  31. 31 medina 18 mei 2007 om 2:12000000 pm

    ik heb het filmpje geken maar ik begijp er niks van kan iemand me vertelen wat hier zo erg is ?????

  32. 32 Soumi 18 mei 2007 om 5:21000000 pm

    Bismillah erhamani erahim
    wasalatoe wasalam ala nabina mOhamed SlW…

    Salaam aylakoem,

    Men moet echt blind, doof en achterlijk zijn om dit filmpje niet te begrijpen,
    je bent zoals je naam zegt mischien moslim ma als dat is dat heb je geen begrip voor je soortgenoten.
    Dit filmpke is zo walgelijk en vulgair dat het me deed kotsen door er gewoon naar te zien.
    Je moet begrijpen dat de amerikanen in iraq kwamen om de bewoners van Iraq van Sadam husseins dictator te bevrijden, Wat ziet je hen doen met de zogezegde terroristen die ze gevangen hebben genomen,ze ontkleden hen, misbruiken hen en dan filmen ze hen zodat ze dit in het openbaar kunnen tentoonstellen om de islamieten te vernederen, met deze manier van doen, willen ze bereiken door te zeggen, we kunnen doen wat we willen met de gevangen omdat we uit de verenigde staten zijn.
    ach ja, ze komen de democratie bevrijden in Iraq ik zie het al. Die amerikanen zijn een stelletje honden die enkel slechte dingen in hun hoofd hebben, kijk maar naar onschuldige vrouwen en meisjes die door de soldaten werden mishandeld ah was dat niet de recht van de vrouw in de islam bevrijden, je moet je als een prostituee gedragen zodat je bevrijdt kunt worden genoemd.
    En beste Nederkrant, vooraleer je je zo over de islamieten wilt uiten, moet je in de woordenboek lezen wat islam betekent. Islam staat voor vrede, dat wat jij en de media aan de islam toeschrijft is pure onzin. Ten eerste zijn we geen volgelingen van het woestijnnazisme dat je op ons etikeert. We zijn volwaardige bekeerlingen, gelovigen die een doel hebben en dit is Allah taala aanbidden, als jullie discotheken, de poefs en ik weet niet wat allemaal aanbidden is het voor mij goed maar maak de islam niet vuil omdat jij niet op de goede pad zit.
    Moge Allah je de weg tonen zodat je uit je zonden geraakt.
    Nog iets De ongelovigen, of het nu de joden zijn, de amerikanen of wie weet allemaal mogen wapens bezitten om hun oorlog tegen islam verder op te bouwen, maar wij islamieten bezitten enkel maar één wapen en dat is ons geloof in Allah taala,

    Beslama, en mogen de zondaren geleidt worden naar het goede pad.

  33. 33 jessica 19 mei 2007 om 7:16000000 pm

    salaam

    medina….

    ik begrijp niet wat jij hier niet aan begrijpt,

    als je een hart zou hebben zou je deze vraag nog niet gesteld hebben,ik weet niet of jij moslim(a) bent…
    maar als je dat wel bent dan begrijp ik JOU niet!!!

  34. 34 Ninja Lucas 20 mei 2007 om 3:48000000 pm

    Salaam aleikoum,

    Wat een dikke bullshit wordt hier weer verteld. Typisch Moslims; altijd een excuus zoeken om ergens onderuit te komen en om de schuld toch maar niet in zijn schoenen geschoven te krijgen. Waarom kan de Moslimgemeenschap niet aanvaarden dat er wel degelijk dwalende groeperingen zijn (en VEEL) zoals onze Profeet saws ook voorspeld heeft, zal er slechts 1 groep het Paradijs kunnen binnentreden. Ik vind het erg zwak dat Moslims slechte daden van andere Moslims proberen goed te praten. Dit maakt onze gemeenschap niet sterker, integendeel. Met zo’n reactie naar de buitenwereld toe “Het was een complot tegen de Islam”. Sorry, maar als ik geen Moslim was, zou ik met deze uitspraak gewoon kapotlachen denk ik. Men gaat gewoon denken “Jaja, tuurlijk, typisch, we zijn het gewoon dat de Moslimgemeenschap nooit schuld bekent”, en ze hebben nog gelijk ook. Erg zwak is degene die probeert te laten uitschijnen dat zulk een terroristische aanslag niet de schuld is van de Moslims, die ze hebben gepleegd. Wij zouden met volle overtuiging moeten kunnen zeggen; Aoedoe billah, wat zij deden is fout en moge Allah swt ons behoeden van te behoren tot zulk een afgedwaalde groepering.

    En Allah swt weet best.
    Moge Hij mij laten behoren tot de rechtgeleiden.

    Wa salaam.

  35. 36 LeLe Moslima 10 september 2007 om 1:29000000 pm

    Islam is een religie van barmhartigheid, die het terrorisme niet toestaat. In de Qur’aan zegt Allah:
    (Nederlandse uitleg:) “Allah verbiedt jullie niet dat jullie hen die jullie in de godsdienst niet bestrijden en jullie niet uit jullie woningen uitdrijven, liefderijk behandelen en dat jullie jegens hen rechtmatigheid betrachten. Allah bemint de rechtmatigen.”(Qur’aan, 60:8)

    De Profeet Mohammed (salla Allahu aleihi wa sallam) verbood de soldaten vrouwen en kinderen te doden, en hij plachte hen te adviseren: “…Verraad niet, wees niet buitensporig, dood geen pas geboren kind”. En hij heeft ook gezegd: “Wie een persoon doodt, die een verdrag heeft met de moslims, zal de geur van het Paradijs niet ruiken, hoewel zijn geur een spanwijdte van veertig jaar bereikt”. De Profeet Mohammad (salla Allahu aleihi wa sallam) heeft ook verboden te straffen met vuur. Hij heeft moord op de tweede plaats gezet op de lijst van de grootste zondes, en hij heeft het zelfs op de Dag des Oordeels aangezegd: “De eerste gevallen die berecht zullen worden tussen mensen op de Dag des Oordeels, zullen diegenen zijn die bloed hebben gegoten (vermoord en verwond)”.

    In het licht van deze en andere Islamitische teksten, zijn volgens de Islam en de moslims de handeling om terreur in de harten van weerloze burgers aan te zetten, het op grote schaal verwoesten van gebouwen en bezittingen, het bombarderen en verminken van onschuldige mannen, vrouwen en kinderen allemaal verboden en het zijn verafschuwde handelingen. Moslims volgen een religie van vrede, barmhartigheid en vergiffenis en het gros meerderheid (van de moslims) hebben niets te doen met de gewelddadige gebeurtenissen waarvan sommigen geassocieerd worden met de moslims. Als een individuele moslim een terroristische daad zou verrichten dan is zo’n persoon schuldig doordat hij het Islamitische recht heeft overtreden.

  36. 37 Just Me 16 september 2007 om 9:30000000 pm

    Wilieeeee ergggheiddddd

  37. 39 zaynab 27 november 2007 om 10:16000000 pm

    selemoe3eleykoem

    soebhan Allah hoe is dat nu mogelijk la hawla wa la qoewata ila billah.ik heb me boos gemaakt maar ik dacht even na.
    er is geen macht nog kracht dan Allah swt.hij swt heeft alles gezien en hij swt weet het beste.het leven is alleen eentest voor de de mensen en Allah swt zal de zondaren straffen zowel in het leven als in het hiernamaals.(leugens die zijn sneller dan de waarheid maar tog zal de waarheid de leugens overwinnen)

    moge Allah ons de huiste weg wijzen( sirat lmoestaqeem)
    ik wouw het door te sturen de video maar ik weet niet hoe het moet
    selemoe3eleykoem
    la ila ha ill Allah

  38. 40 jihada 3 februari 2008 om 7:24000000 pm

    salam oerlaikoem allemaal

    aan “ninja lucas”;je zegt dat er wel degelijk van die moslim dwalende groeperingen zijn die onrecht veroorzaken,maar het probleem is dat je er ook zo een hoofdstuk van maakt zoals de Media dat doet.ze hebben het alleeen maar over die “moslimextremisten” dat het bijna hilarisch klikt.Vind je het gek dat we het niet meer pikken om iedere keer de vinger ons toe te laten wijzen.Ze vervalsen onze moraal en ons geloof.
    en je moet ook begrijpen dat we het niet kunnen accepteren om onze moslim broeders te laten lijden overal in de wereld die onrecht zijn aangedaan;Palestina,Irak,Abu Ghraib…..
    Niemand kan precies weten wat er in de wereld alleen ALLAH sobhanahoea tarala.De Alwetende.salam oerlaikoem.

  39. 41 Darkos 12 februari 2008 om 5:14000000 pm

    Net goed gelovige schapen

    http://www.infowars.com/

    http://www.youtube.com/watch?v=UGtOFudmHG8 july 25 2001 voor de aanslag

    http://www.youtube.com/watch?v=UGtOFudmHG8 10 augustus 2001 voor de aanslag

  40. 42 adil 16 februari 2008 om 1:22000000 am

    salamoe3ljkoem
    aan allle broedres en zusters
    profeet sala allah 3lajhie wasalam heeft gezegd allah zal
    de toestand van de volk niet vreanderren tot ze hun zelf gaan verandern du wrm zitten wij hier ga jou dien leren kenne ga da3wa doen nara je broer en zus die op straat zitten nikese ga de islam verkondigen bij de koffar en leg ze allas uit wij moeten de goei voorbeeld geven dat kan aleen als wij onz zelf gaan verandre en terug gaan naar de soenna van onze profeet slws en de koraan en salaam oe3ljkoem


Plaats een reactie




آلسلام عليكم ورحة آلله وبركاته

  • 2.310.413 مسلمين --> مؤمنين

Prikbord Info:               سورة الفا تحة

سْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ 1 الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ 2 الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ 3 مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ 4 إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ 5 اهدِنَـــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ 6 صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ 7
أمين
كلمة الله هي الحقيقة
colorbar.gif
GASTENBOEK - HELPDESK - Wie ben ik?
  Aanmelden - Registreren
  Wachtwoord  vergeten ?

Kalender

december 2006
M D W D V Z Z
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Bezoekers Info: Locaties.

Locaties: DEEL I - DEEL II.

Thalla & Beslama!!!

                لآ إله
إلآ آلله محمد رسول آلله

بن عياد محمد رشيد
www.BenAyad.be - Islam & Actua