De wonderen van Allah (swt).

update.gif  De verschillende fases van bloedverpomping in ons hart schrijven de naam van Allah. Hieronder kun je bijna 50-tal afbeeldingen bekijken in powerpoint, incl. Tsunamiramp laatstleden en andere laatste ontwikkelingen.

De wonderen van Allah (swt)
BEKIJK  –   (4 MB)

.

         

Dezelfde wonderen met enkele horende schone namen van Allah (swt).

.

De wonderen van Allah (swt): DEEL II.

45 Reacties to “• <b>De wonderen van Allah (swt).</b>”


  1. 1 lela Zahra 15 oktober 2006 om 11:17000000 am

    Salaam wahaleikoem,

    Ik heb nog een vb.uw rechterhand bestaat uit ‘Allah’ woord als je goed kijkt, maar ik kan helaas geen afbeelding hierop plaatsen. Ik weet niet hoe je het moet plaatsen.

    ma3a salaam

  2. 2 Moke 15 oktober 2006 om 3:20000000 pm

    Salaam, het gaat wel op 2 manieren;
    – je plaats de link (url) van de foto hierin
    – oftewel stuur je het per mail.

    De rest zal ik wel verder afwerken, …

    Goed ?

  3. 3 lela zahra 15 oktober 2006 om 4:17000000 pm

    salaam wahaleikoem,
    Ik heb het geprobeerd!

    C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\ruka%20allah.jpg

    ma3a salaam

  4. 4 lela zahra 15 oktober 2006 om 5:31000000 pm

    salaam wahaleikoem,

    Excuse voor deze niet- url gegevens. Het was natuurlijk een bestandsnaam. 🙂

    ma3a salaam

  5. 5 Moke 15 oktober 2006 om 8:30000000 pm

    Salaam Lela Zahra, het is een padnaam van het bestand waar het op uw PC is gelokaliseerd.
    Ik bedoelde eigenlijk, als je de foto op het internet heb gezien, dat je de link daarvan of de website hierop in “The CommentBox” plaatst.
    TIP: is het niet beter, dat je het per e-mail opstuurt?

    Thalla & Beslama, Moke…

  6. 6 lela zahra 15 oktober 2006 om 8:41000000 pm

    salaam wahaleikoem,

    Wel ik heb je foto’s via e-mail gestuurd. Maar ik weet niet of je ze al gezien hebt.

    ma3a salaam

  7. 7 lela zahra 19 oktober 2006 om 9:49000000 pm

    salaam wahaleikoem,

    Mooie dia- en muziek voorstelling?
    Amazing pictures, subhanelah.
    Een pluimpje voor u!

    ma3a salaam

  8. 8 umm_zaynab 21 oktober 2006 om 12:19000000 pm

    salaam oulakoum

    heb net die videoclip gezien..
    macha allah.. prachtig.. echt om kippenvel van te krijgen.. je aandacht is alleen maar op die clip gericht.. subhanallah..
    moge allah je zegene voor al wat je op deze site verricht..
    ma3a salama

    doe zo voort…

  9. 9 Michiel Mans 23 oktober 2006 om 1:20000000 am

    Gezien het grillige karakter van het Arabische schrift, is de statistische kans dat allah ergens in gezien kan worden even groot als een hele stoot andere, zelfs anti-islamitische woorden.

    Ik vind het werkelijk getuigen van achterlijke bijgeloof als je dit soort ‘wonderen’ serieus neemt.

    Denk nou eens even logisch mee. Een allah wolkje heeft nog wel iets ‘groots’. Ik heb zelf wel eens een wolkje waargenomen dat sprekend Sinterklaas op een paard voorstelde. Ook zag ik ooit een prachtig varken uitgebeeld. Veel mensen verhalen van Jezus achtige tekeningen aan de hemel. Maar goed, een wolkje heeft iets.

  10. 10 Michiel Mans 23 oktober 2006 om 1:21000000 am

    Ik laat het hierbij. Zal jullie niet meer storen met jullie steentijdreligie. Al rond dat zwarte ding in Mekka gerend?

  11. 11 Cloud Nine 24 oktober 2006 om 1:24000000 am

    Ik zie het toch meer als toevalligheden. Het is meer wat de persoon WIL zien. Als je een goed waarnemer bent kom je dagelijks dingen tegen die ‘verwonderlijk’ kunnen zijn.

  12. 12 nawal 30 oktober 2006 om 12:23000000 pm

    salaam waleijkoem het is normaal dat je zo reageert
    das alleen omdat je een andere geloof hebt met alle respect
    dat je daarom ni in die wonderen gelooft ik vind het ni erg
    dat je zo doet maar ik zou liever hebben dat je ni direct
    oordeelt op die negatieve manier
    ik weet ni wat je geloof is maar ik heb veel vrienden
    met een andere geloof en ze reageren ni zo op jou manier

    met alle respect

    ma3a salaam

  13. 13 umm_zaynab 30 oktober 2006 om 3:22000000 pm

    salaam ou3alaikoum

    nawal.. weet je ik lees die reaciets van hen vaak en ik vind ook dat ze hun mening mogen uiten.. ze doen dat indd op een negatieve manier maar het is nu eenmaal zo.. ik vind het heel erg dat ze zo reageren in plaats van op een normale manier vrage te stelle. tis daarom dat ik ook nooit op hun berichten reageer.. laat hen maar als zij op die manier willen reageren.. wij weten beter..

    liefs umm_zaynab
    m3a salama

  14. 14 Moke 1 november 2006 om 7:44000000 pm

    Salaam,

    Ik heb bijna evenveel andere foto’s gevonden over ‘De wonderen van Allah (swt). D.w.z. als ik ze hierop nog moet gaan plaatsen, gaat deze webpagina te lang duren vooraleer het is geladen. En dan denken waarom deze computer traag is. Alle foto’s zullen verwijdert en bijgevoegd worden in een aparte powerpoint bestand. Dus wees er snel bij en neem deze foto’s over, het zal niet meer lang duren en je krijgt een andere resultaat. Een update aan deze bericht is noodzakelijk voor gebruiksvriendelijkheid te creeëren op > ‘www.BenAyad.be’ .

    Ma’a Salaam, Moke. 😉 😀 🙂

  15. 15 Nourhayla 3 november 2006 om 4:50000000 pm

    Salaam alikoum broeders en zusters

    De wonderen van Allah hoef je ni ver te zoeken. Je staat er elke dag mee op en je gaat er elke dag mee slapen.

    Bekijk het menselijke oor horizontaal en je zult zien dat de oorbeentjes Allah(in het arabisch) vormen.

    *De linkerhand heeft de tekens ^I wat arabisch is voor 81 en je rechterhand; I,^ is 18, samen opgeteld is 99

    *Nu Nederlandse versie: de tekens ^,I interpreteren als A en L dan krijg je Allah met de h onderaan bij de rechtseduim.

    *Zo krijg je de 99namen van Allah
    Beslama

  16. 16 lela zahra 3 november 2006 om 9:11000000 pm

    salaam wa3aleikoem,

    Slim gezien,;)!

    ma3a salaam

  17. 17 Imen 3 november 2006 om 9:54000000 pm

    Seleim oe alaykoem

    soubhanala, was even traag van begrip maar nu snap ik hem

    Ma3a salama

  18. 18 umm_zaynab 4 november 2006 om 9:37000000 am

    salaam

    ja soeuhanallah.. 😀

  19. 19 Moke 5 november 2006 om 5:03000000 pm

    Salaam Alaikoem icheoun fillaah,

    Sorry, beste geloofsgenoten, maar ik zie het niet wat de bovenstaande afbeelding zegt: “dat de bloedverpomping van ons hart de naam van Allah schrijft”. Ik zie het gewoon niet, echt waar!!!

    Heb het zo ontvangen, afwachten tot mijn belleke rinkelt zeker???
    Of tot iemaand het ziet en een nader uitleg geeft, zodra ik inzicht krijg van deze unieke wonder van Allah (swt).

    Tot direkt, insha’allah, . . .

    Ma3a Salaam, Moke. 😦 😦 😦

  20. 20 umm_zaynab 5 november 2006 om 9:50000000 pm

    salaam

    ik zou zegge ik help je en ik vertel het je effe maar ik zie het zelf niet..

    ben ook benieuwd naar een beetje meer uitleg van iemand die het wel ziet..

    m3a salam

  21. 21 Tristan 6 november 2006 om 12:04000000 pm

    Hallo,
    Mooi filmpje. Als christen ben ik enorm geboeid door de wonderen die in de Heilige Koran te vinden zijn.

  22. 22 Imen 6 november 2006 om 12:06000000 pm

    hey tristan,

    Tis idd een zeer mooi filmpje.

    Groetjes Imen

  23. 23 umm_zaynab 14 november 2006 om 11:41000000 pm

    salaam

    Een hart is zuiver wanneer het spreekt.
    Met geluk,liefde en vreugde dat is het wanneer het leeft.
    Een hart is zuiver wanneer het gelooft, in zichzelf en in allah, zelfs tot in de dood.
    Een hart is zuiver en absoluut van goud, wanneer het van een ander hart houdt.
    Het hart leeft wanneer je het vreugde en liefde geeft, de mens leeft wanneer je hen dit hart als kadootje geeft.
    Heb je dit al in je hart en heb je al dit hart vol met smart, bij geboorte of verder in het leven, zeg dan hamdoelilah, want dan is dit het teken van allah je heeft gegeven voor een gelukkig en een geweldig leven. AL hamdoelilah

  24. 24 lela zahra 1 december 2006 om 8:30000000 pm

    salaam wa3aleikoem,

    Mooi gezegd Umm Zayneb! Er zit iets in!

    Het wetenschappelijke logica is:

    Bij het inademen van zuurstof, pompt het hart de zuurstof en bloed naar de longen (co2 gaat weg bij het uitademen) je neemt zuurstof terug in (inademen),het bloed en zuurstof gaat terug naar het hart en gaat dan naar de hersenen en over de hele lichaam!

    Bloed en zuurstof die naar de hersenen stralen, bepaalt het functioneren (bewegen-> daden en handelingen) van de mens natuurlijk!
    De hersenen bevat verschillende receptoren die de informatie opvangen bv. zintuigen (voelen, horen,zien,ruiken,proeven,)heeft te maken hoe je denkt over de anderen mensen of zaken en hoe je omgaat met je emoties tegenover de anderen.

    Bijvoorbeeld mensen leven van stress en ruzie ect, het is een slechte emotie (sjeitaan), het kan je leven (lichaam en geest) beschadigen. Je hart wordt gezuiverd (bv. door een koranboek lezen of bidden) van de slecht emotie (uitademen vanuit het hart = co2 = “giftige stof”) om langer en “gezonder” te blijven leven.

    M.a.w als je elke dag aan Allah swt denkt,zuivert (voorkomt ziektes)je hart van de slechte emoties die door de Iblies is veroorzaakt. Dus hart = bevat alle emoties en
    hersenen = functioneren-> daden en handelingen tegenover de anderen.

    Een gezonde zuivere hart, geeft een gezond lichaam en geest!
    Heb je ook een goede leven op aarde en in de hiernamaals
    ( nl. het Paradijs)!
    En vergeet ook niet, je krijgt veel slaagkansen of succes van Allah swt. Succes krijg je niet zomaar, maar je moet het zelf aan werken volgens het rechte en wijze pad van Allah swt!

    Ma3a salaam

  25. 25 Ouardia 16 december 2006 om 1:38000000 pm

    salaam o elekoem
    machallah echt een mooi filmpje
    ik heb een vraagje hoe heet dat anasheedliedje dat gespeeld word ? alvast bedankt
    masalaam

  26. 26 mohamed 28 januari 2007 om 3:17000000 am

    salaam o elekoem
    ik heb ook een vraagje
    op mijn linkerhand staat allah geschreven
    het zit precies bij je pols
    het zit in mijn aderen.wat ik wil weten is wat dat precies
    betekent.

    masalaam

  27. 27 Moke 28 januari 2007 om 7:14000000 pm

    Salaam, heb daar geen ervaring in en ben nooit er bij stilgestaan!!!

  28. 28 jerr 11 februari 2007 om 8:41000000 pm

    geloof jij niet in deze paar wonderen? we gaan het niet doen maar we zouden iemand kunnen doodgooien met wonderen zoveel zijn het er

  29. 29 jerr 11 februari 2007 om 8:46000000 pm

    tristan goed datje normaal kan reageren moet wel gezegd worden. ook als je iets niet snapt als je normaal vraagt krijg je normaal antwoordt jij begrijpt.

  30. 30 anoniem 12 februari 2007 om 12:26000000 am

    mooi filmpje soebhan allah moge allah onze zonden vergeven inchallah

  31. 31 Anoniem 14 maart 2007 om 5:58000000 pm

    😀 zo een mooi fimpje!! 😛

  32. 32 MOSLIMGIRL 14 maart 2007 om 5:53000000 pm

    i love allah!!!!i love allah!!!!!i love allah!!!!

    allah geeft ons de juiste pad, de beste pad!
    hij is de enige od, de grootste i love allah!!!!!

    m3aselama

  33. 33 Anoniem 14 maart 2007 om 5:56000000 pm

    Ik wou dat alle mensen moslims waren! dat ze zouden voelen wat wij na onze dood zullen voelen! de paradijs , en niet allee dat het belangrijkst is allah zal van je houden en de rasoel (l) (k) !!!
    al je wensen komen daar uit:p:p i love allah so mutch!!
    :p:p selamoe aleikom 😉

  34. 34 zuivere hart 13 april 2007 om 3:24000000 pm

    kent iemand hier een gedicht van een zuivere hart en ik gelloof ook in ALLAH (swt)

  35. 35 Moke 14 april 2007 om 7:31000000 pm

    Salaam Alaikoem, beste geloofsgenoot,

    Ik sta nog altijd versteld over hoe de wonderen van Allah (swt) tot zicht worden gebracht en kan er niet onderuit. Trouwens ik ken geen gedicht over een zuivere hart, hoe je het ook weergeeft in jouw reactie. Maar wat bedoel je eigenlijk met een zuivere hart?

    Beslama, 😦

  36. 36 ali 7 mei 2007 om 8:15000000 pm

    Hallo ik toevallig op deze site geraakt maar het is een prachtige site.Ik zou graag willen weten hoe oud moke is want ik wil dat mijn kinderen de juiste inf lezen .Neem me niet kwalijk meer het is soms belangrijk dat je weet wat je zegt en het ook kunt bewijsen als de mensen klachten hebben .Ik denk dan dat je ervaring moet hebben om zo belangrijke dingen uit de koran melden.Ik heb soms weinig tijd dan kunnen mijn kinderen op website leren over hun godsdienst.

    Als er iets in de tekst is dat je niet aanstaat dan spijt het me daarvoor.

    Alvast bedankt

    Groeten

    Ali

  37. 37 Moke 7 mei 2007 om 9:50000000 pm

    Beste Broeder Ali,

    Soebhana’allah, een wonder na een wonder in deze wereld!
    Hier is de hyperlink en de rest wijst zich zelf wel uit:
    Live ChatBox.

    In een klein geel tekstvakje vind je wat over mezelf.

    Blij je nog eens te horen. 😉

    Beslama agh fillaah.

  38. 38 Somalizuster 12 mei 2007 om 2:42000000 pm

    salam aileikum

    met een zuivere hart bedoelt hij/zij een hart vrij van bv:jaloezie,haat,huichelaarij etc een hart dat gevuld is met de licht van Allah …een goede lieve hart volleddig in overgave tegenover Allah

    Salaam aileukum cool site 🙂
    ps:hoe heet trouwens de nasheed met ala habib erin vind die echt prachtig misschien dat je de url kan geven
    stay strong my sisters en brothers de wijsheid van Allah is niet voor de zwakken

  39. 39 mustafa 13 mei 2007 om 11:48000000 am

    subhanalah welhamdolilah wa la illaha illa anta ..
    Moge allah swt ons vergeven ons de kracht geven om door deze dounya te gaan,Moge allah onze harten zuiveren met zijn rahma en liefde voor elkaar…Er zijn idd veel wonderen maar tergelijke tijd veel tekenen aanwezig van allah die hij ons heeft vermeld in de oran hoe het leven zal vergaan.Moge wij één van zijn trouwe dienaar herkend worden ons belonen met de paradijs incha.Moge allah swt ons beschermen tegen zijn bestraffing in onze graf en hiernamaals.moge Allah swt ons behoeden vergeven van onze ouders en medemensen..la illaha illa allah

  40. 40 mustafa 13 mei 2007 om 11:50000000 am

    subhanalah welhamdolilah wa la illaha illa anta ..
    Moge allah swt ons vergeven ons de kracht geven om door deze dounya te gaan,Moge allah onze harten zuiveren met zijn rahma en liefde voor elkaar…Er zijn idd veel wonderen maar tergelijke tijd veel tekenen aanwezig van allah die hij ons heeft vermeld in de koran hoe het leven zal vergaan.Moge wij één van zijn trouwe dienaar herkend worden ons belonen met de paradijs incha allah.Moge allah swt ons beschermen tegen zijn bestraffing in onze graf en hiernamaals.moge Allah swt ons behoeden vergeven van onze ouders en medemensen..la illaha illa allah

  41. 41 fess 6 juni 2007 om 8:16000000 pm

    ik begrijp dat niet van die hand kan iemand dat aub uitleggen??
    dankje!

  42. 42 Soraya 14 juni 2007 om 12:17000000 am

    Salaa alaikoem warahmoetallah wa barakatoehoe

    Het is echt een mooie site. En ik snap niet hoe hun in die wonderen niet kunnen geloven. Die wonderen zijn heel duidelijk !! Iedereen maakt soms wel eens wonderen mee. Laats wou ik mijn cd’s gaan pakken nadat ik ze weg had gezet en toen ik kreeg opeens pijn aan mijn been wat opeens kwam en wat ik niet eerder had en dat vind ik echt wel een wonder. Ik stond bij de deur net op het punt om ze te pakken en toen had ik pijn. Ik heb medelijden met mensen die niet geloven. Hoe kunnen ze zo dom zijn. Zien ze dan niet hoe verrot deze wereld is. Wat heb je nou liever deze wereld dat verrot is en zal vergaan of het Paradijs dat voor eeuwig is.
    Moge Allah Soebhana Allah wah ta’la ons allemaal leiden naar het rechte pad, over ons waken en ons vergeven. Maar ik had nog een vraag . Het is al eerder gesteld hoe dat nasheed heet van die 2e filmpje. Zou ik daar graag antwoord op kunnen hebben? Alvast bedankt.

    As- Salamoe alaikoem wahramoetallah wa barakatahoe.

  43. 43 Soraya 14 juni 2007 om 12:20000000 am

    Soebhana wa ta’la *

  44. 44 KHADIJA 13 juni 2008 om 2:15000000 pm

    soebhanna allah
    de enige wat je kan zeggen
    niks anders meer
    zo mensen aan je geloof denken

    ma3a salam 🙂

  45. 45 redouan 1 maart 2012 om 3:30000000 pm

    wil je een zuiverhart hebben luisteren dan naar de koran karim


Plaats een reactie




آلسلام عليكم ورحة آلله وبركاته

  • 2.310.412 مسلمين --> مؤمنين

Prikbord Info:               سورة الفا تحة

سْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ 1 الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ 2 الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ 3 مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ 4 إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ 5 اهدِنَـــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ 6 صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ 7
أمين
كلمة الله هي الحقيقة
colorbar.gif
GASTENBOEK - HELPDESK - Wie ben ik?
  Aanmelden - Registreren
  Wachtwoord  vergeten ?

Kalender

mei 2007
M D W D V Z Z
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Bezoekers Info: Locaties.

Locaties: DEEL I - DEEL II.

Thalla & Beslama!!!

                لآ إله
إلآ آلله محمد رسول آلله

بن عياد محمد رشيد
www.BenAyad.be - Islam & Actua