• Djinn: Exorcisme in de Islam (Deel II).

Djinn (Geesten): Exorcisme in de Islam (DEEL II).
De wereld van de djinn is een onafhankelijke en afzonderlijke wereld, met zijn eigen aard en eigenschappen die verborgen zijn voor de mensenwereld. De djinn en de mensen hebben sommige dingen gemeen, zoals het bezit van begrip en de keus tussen de weg van het goede en de weg van het kwade, en net als bij mensen kiezen sommige djinns ervoor om goed te zijn en andere zijn kwaadaardig. Het woord djinn komt van een Arabische wortel die “verborgen voor het zicht” betekent.

Volgens een overlevering verteld door ‘Aishah, zei de Profeet Mohammad (vrede met hem): “De engelen zijn geschapen uit licht, de djinn zijn geschapen uit vuur en Adam was geschapen uit hetgeen aan u is beschreven (dus klei).”  (Overgeleverd door Muslim, 5314)

In de Koran kunnen het volgende terug vinden:
En Hij schiep de djinn uit de vlam van Vuur.”   (Soerat Ar-Rahmaan 55: 15)

Wordt vervolgd: LEES VERDER.Aangeraden om dit te lezen!

Djinn uitdrijving met engelse ondetiteling in Saudie Arabie!
Deze word ook moslim! – Video is te downloaden in het volgende pagina.

.
.

Deze man is bezeten door een Duivel de kind van Iblies, een vrouwelijke Duivel genaamd Ashreetah! Er word gevraagd aan haar hoe oud ze is en ze antwoord dat ze over de duizend jaar is. Er word gevraagd aan haar of ze wil zweren op Allah dat ze het lichaam gaat verlaten, waarop ze zegt neen, ik ga niet op Allah zweren want dan maken ze me af. Waarop de Sheikh zegt wie? En zij zegt: Mijn familie.

Allahoe akbar, Zie weer hoe het woord van Allah overwint en het kwade verliest. Laat dit een teken zijn voor allen, vertrouw op Allah (swt), verhoog je imaan met de wil van Allah, door Allah oprecht te dienen met de juiste intentie.

12 Reacties to “• Djinn: Exorcisme in de Islam (Deel II).”


  1. 1 Jamal 3 juli 2007 om 9:40000000 am

    Ik heb dit nog nooit in het echt gezien maar ik weet dat dit echt is.
    bsalama

  2. 2 NADIYA 15 juli 2007 om 12:24000000 pm

    Salaam

    Subhanallah de Koran is onze genezing tegen alles.
    Wie niet in de djin gelooft,verloochent ons geloof:Islam.

    Ik heb dit in mijn pubertijd ook meegemaakt en geloof me, dit wil ik niet meer meemaken.

    Allahie nejie Al Moslimien

    Wa Salaam Ghalekoem

  3. 3 dries 17 september 2007 om 8:44000000 pm

    hij heeft die duivel een schop onder zijn hol gegeven…hahaha

  4. 4 jamal 4 maart 2008 om 3:11000000 pm

    ik ben op zoek naar iman lifkid om geest weg van mij lichaam alles je me niet begrijpen je kan me bellen naar 0619662898ik kan niet goed nederlands schrijven ik zal wat snel horen

  5. 5 lol123 27 juli 2010 om 7:34000000 am

    Ik kan het niet bijna niet geloven djins en engelen? Waarom heeft allah dit gemaakt? Ik bedoel ik snap wel dat engelen er zijn maar djins? Moet er echt van alles een tegenovergestelde iets zijn?
    Bedankt voor deze tekst, ik wist eerst niet of ik wel moest geloven in djins maar vertrouw er op dat deze tekst is geschreven door een moslim!:) Ik kan de koran nog niet lezen vandaar mijn rare reactie.

  6. 6 ismael 6 november 2010 om 1:20000000 pm

    ik ben op zoek naar een imaam die mij zou willen helpen. ik heb een tante in de familie die bezeten is door meerdere djins.ze is al jaren ziek. mijn familie heeft al veel geprobeert om haar te helpen, maar de meeste imaams die wij kennen, kunnen haar niet helpen. een paar dagen geleden was mijn tante sinds lang geleden weer bij ons op bezoek, ze zei dat ze al haar moed had ingezameld om tot bij ons te komen. later op de avond kreeg ze een aanval. we hoorden meerdere stemmen die ze nabootste. ze probeerde haar eigen te wurgen en sloeg haar eigen. dit duurde ong een uur totdat we niks meer konden doen en ziekenwagen belde om haar te komen halen. ik wou het gewoon eens langs hier proberen. bslama xx

  7. 7 Fatima inscha'Allah. 6 november 2010 om 7:48000000 pm

    Salaam wa alaykoum Ismael,

    Zoals we weten zijn overal djins, ook bij hun heb je verschillende geloven en soorten djins. Het kan zijn dat de djins die in je tante zitten helemaal niet islamitisch zijn, maar joods, of christen, of iets anders. En dan kan alleen iemand van dat geloof je helpen.
    Het was namelijk gebeurd bij een baby, die bezeten was. hij nam onmogelijke poses aan, zijn hand krulde tot aan zijn arm enz.. er werden verschillende imaams bezocht, niemand kon helpen. Tot als de moeder van het babytje dit vertelde aan een poolse buurvrouw, waarop ze antwoordde dat zij dat ook hebben in hun geloof, en Soubhanallah, de djin die in de baby zat bleek Rooms katholiek te zijn. Ze brachten hem naar een kerk van hen, en hun spirituele leider heeft hen geholpen, de baby genas.. Misschien is dit ook wel van toepassing op je tante?

    Ischa’Allah gaat ze snel genezen, Allah zal de djins straffen die dit gedaan hebben..

    Salaam wa alaykoum

  8. 8 Halima 29 mei 2012 om 2:48000000 pm

    salamoualikom,

    wie kent er een goede imam om een djin weg te halen van een lichaam.
    Mijn broertje is namelijk bezeten sinds 1jaar geleden wij hebben contact gehad met een imam in marokko, wij hebben een foto toegestuurd van hem en hij kon zien dat hij inderdaad is bezeten door een djin.
    Dit is gebeurd door een vodoo die iemand bij hem heeft gedaan.
    Deze imam kon zien dat deze djin geen moslim is maar joods.
    Het gaat heel slecht met hem en wij willen graag van iemand informatie hebben over een goede imam die wat voor hem kan betekenen.

    AUB wie kan mij helpen

  9. 9 Khalid 3 mei 2013 om 5:12000000 pm

    Echte excorcisme moet alleen uitgevoerd worden door gekwalificeerde personen zoals Imaams,Hufaad,geleide personen die veel kennis hebben over Roqya Shar3iyah,de verzen tegen al ‘ain (Tegen Boze oog/Jaloezie)
    de verzen tegen al mass (Bezetenheid of Aanrakingen door djinns/duivels) ,de verzen tegen sihr (Alle soorten Tovenarij/Black Magic maakt niet uit wat)
    en de bekende Dua’s (Smeekbedes bij Allaah Subhanahu wa Ta3aala)..

    Een genezer in de Islaam wordt een Raaqi genoemd,en die verricht Roya Shar3iyah.volgens de Qor’aan en de Sunnah.

    Maar pas op want sommigen beweren dat zij volgens de Islaamregels Roqya verrichtten,terwijl dat eigenlijk gewoon menselijke duivels zijn tovenaars/waarzeggers die grote zondes plegen om zo het werk van de duivel te verkrijgen!!!

    Kijk op deze site voor – HOE HERKEN IK EEN TOVENAAR !!

    http://roeqya.trotsopislam.nl/index.php/tovenarij/7-05-hoe-herken-ik-een-tovenaar-sahir

  10. 10 Khalid 3 mei 2013 om 5:28000000 pm

    Enkele Qor’aanverzen tegen Djinns Bezetenheid Tovenarij Jaloezie en Boze Oog..

    Bismilah al rahmaan al rahiem wa salaato wa salaamo ala ashraf al morsalien sayidna Muhammad sala Allaho alayhi we selem..

    Als eerste dient zowel de Raaqi als de patient rein zijn
    voordat de behandeling wordt gestart,ook dient de patient
    te geloven in de werking van de Qor’aanverzen.

    De 3 Voorwaarden van Roqyah Shar3iyah zijn:
    1 De Roqyah dient te worden verricht met de Woorden van Allaah
    2 De Roqyah mag zowel in het Arabisch als met alle talen gedaan worden
    3 De Raaqi dient te beseffen dat hij niet geneest maar Allaah die geneest.

  11. 11 Khalid 3 mei 2013 om 5:28000000 pm

    Behandeling tegen boze oog en jaloezie – Dagelijks 3x afspelen

    ‫http://www.youtube.com/watch?v=XQjpobGfRRs&playnext=1&list=PL4C3B2426464F6F4C&feature=results_main

    Reciteur: Yasser Al-Dosari

    (ZO HARD MOGELIJK AFSPELEN !!
    ALS JE GAAT GAPEN DAN BETEKENT HET DAT JE GETROFFEN BENT DOOR BOZE OOG OF EEN JALOERS PERSOON !!)

    Behandeling tegen bezetenheid – aanrakingen – Tovenarij – Black Magic !!

    (DIT IS EEN HELE HELE STERKE ROQYAH TEGEN ALLE SOORTEN KWALEN EN NEGATIEVE SYMPTOMEN !!!)

    Reciteur: Muhammad al-Lluhaydan

    (DAGELIJKS LUISTEREN ZO HARD MOGELIJK !!
    40 DAGEN ACHTER ELKAAR LUISTEREN HELEMAAL TOT HET EINDE !!!)

  12. 12 wassalaam 25 september 2014 om 9:14000000 am

    er zijn idd imam voor nodig die royia sharia de djen uitdrijven met alleen koran bij mijn weten zijn er veel zogezegde imaams die u zouden behandelen maar geen echte roqia sharia toepassen ken er maar 1 en een heel goeie in nederland


Plaats een reactie




آلسلام عليكم ورحة آلله وبركاته

  • 2.310.404 مسلمين --> مؤمنين

Prikbord Info:               سورة الفا تحة

سْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ 1 الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ 2 الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ 3 مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ 4 إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ 5 اهدِنَـــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ 6 صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ 7
أمين
كلمة الله هي الحقيقة
colorbar.gif
GASTENBOEK - HELPDESK - Wie ben ik?
  Aanmelden - Registreren
  Wachtwoord  vergeten ?

Kalender

december 2006
M D W D V Z Z
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Bezoekers Info: Locaties.

Locaties: DEEL I - DEEL II.

Thalla & Beslama!!!

                لآ إله
إلآ آلله محمد رسول آلله

بن عياد محمد رشيد
www.BenAyad.be - Islam & Actua