Het Gebed (gedicht).

Het leiden tot een goede weg,
het zijn mijn grenzen die ik verleg.
Dichter bij het wondermooi paradijs,
waar ik me kan verwachten aan een mooie prijs.
Het is het gebed,
een matje waar ik elke dag mijn voeten op zet.
Het doet mijn zorgen verdwijnen,
en mijn vreugde verschijnen.


Mijn hart gaat open,
mijn ogen sluiten en geloven.
Het gevoel van Zijn aanwezigheid,
het gevoel van Zijn tederheid.
Zijn gevoel is bovennatuurlijk,
gewoon wonderbaarlijk.
Bid je gebeden,
vraag vergeving voor je verleden.
Bid, Hij is vergeeft,
denk niet dat hij niet om je geeft.
het is door hem dat je leeft
en naar hem dat je terugkeert!

Het is onze Almachtige,
De grote Barmhachtige.
Allah sub7anahou wa ta3ala,
Bid tot hem en treed de Janna!

5 Responses to “• <b>Het Gebed (gedicht).</b>”


  1. 1 Moke 27 juli 2006 om 6:14000000 am

    Thanks fo everythings, Khira. I have never this way heard a beautiful poem ….

  2. 2 LeLe Moslima 4 oktober 2007 om 11:47000000 am

    Mashallah heel mooi..

  3. 3 moslim broeder 18 oktober 2007 om 12:06000000 am

    Mascha allah,
    dat is echt heel mooie gedicht,het deed me zelf goed om te lezen.zal ik even naar mijn contact personen meedelen.

    Jazakolah ghairen

  4. 4 kaatje 22 oktober 2007 om 3:08000000 pm

    hij is prachtig masha’allah tbarka’allah 😀

  5. 5 amina aboesalam ahmed 13 maart 2011 om 12:36000000 am

    Mashallah o mijn lieve zuster

    Djazakalshu Ghairoem


Geef een reactie

آلسلام عليكم ورحة آلله وبركاته

  • 2,037,843 مسلمين --> مؤمنين

Prikbord Info:               سورة الفا تحة

سْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ 1 الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ 2 الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ 3 مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ 4 إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ 5 اهدِنَـــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ 6 صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ 7
أمين
كلمة الله هي الحقيقة
colorbar.gif
GASTENBOEK - HELPDESK - Wie ben ik?
  Aanmelden - Registreren
  Wachtwoord  vergeten ?

Kalender

oktober 2007
M D W D V Z Z
« Sep   Dec »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Bezoekers Info: Locaties.

Locaties: DEEL I - DEEL II.

Thalla & Beslama!!!

                لآ إله
إلآ آلله محمد رسول آلله

بن عياد محمد رشيد
www.BenAyad.be - Islam & Actua

