Hoe ben je en waarom ?

hoe-ben-ik-1.jpg hoe-ben-ik-2.jpg hoe-ben-ik-3.jpg

hoe-ben-ik-4.jpg hoe-ben-ik-5.jpg hoe-ben-ik-6.jpg

16 Responses to “• <b>Hoe ben je en waarom ?</b>”


  1. 1 Moke 10 september 2007 om 3:45000000 am

                                             : آلسلام عليكم ورحة آلله وبركاته – الحمد لله والصلاة والسلام على رسول الله أما بعد

    Beste ‘Broeders en Zusters in de Islam’,                         ايها الاخوة والاخوات في الاسلام

    Goed, ik zal als eerste het startsein geven en de rest zal wel volgen insha’allah, bi idni’llaah. Broeders en zusters die mij kennen zullen het bevestigen: dat ik zeker geen baard draag, maar gewoon een zeker niet te grote, maar een kleine snorretje heb.

    Waarom dat ik geen baard draag, is goede en moeilijke vraag.
    Ik weet niet wat zeggen: eeuuuuuhhhhhhhh …… ?????
    Misschien heeft het te maken omdat ik geen baard kan verzorgen, ben niet van die personen die te lang achter de spiegel sta, hoogstens max. 1 à 2 min, als ik niet mag overdrijven!!!!!!

    Hoogstwaarschijnlijk zal iemand het kunnen bevestigen ? ? ? ?

    De volgende mag zichzelf aankondigen.       😉       😉       😉

    Moge Allah (swt) onze reacties meer zegeningen vertonen.
        يجب ان سحا نه وتعالي ردودنا ابداء المزيد من الادعيه

    Thalla & Beslama.

  2. 2 levensgenieter 12 september 2007 om 5:16000000 pm

    Selaam allemaal…

    Deze ramadan wil ik eindelijk een hoofddoek gaan dragen inshalah …ik heb er al veeeeeels te lang mee gewacht.
    heb het besproken op het werk en zou geen probleem vormen.
    Ik bid dat Allah SWT me bij deze stap zal helpen.
    Amien…

    Niets is zo echt in deze wereld dan wat ons door Allah SWT is gegeven aan kennis.We leven in een wereld van verleiding en de shaitan doet enorme inspanningen om ons weg te houden van de waarheid.
    Yaa Rab…help ons om allemaal gelovigen te zijn inshalah en aan onze plichten te voldoen zodat u tevreden bent over ons en we allemaal de Jenna mogen betreden inshalah.

    Amien

  3. 3 moslima 12 september 2007 om 7:19000000 pm

    salaam

    ik ben een moslima met haar hoofddoek aan en ik draag een hoofddoek om dat een vrouw in de islam bedekt moet zijn en ik draag het heeeel graag met heel mijn hart en ik kan niet meeer zonder

  4. 4 Oegt zahra 12 september 2007 om 7:57000000 pm

    Salaam warahmatoellah ,eerst en vooral wens ik onze broeders en zusters in de Islam een gezegende Ramadaan (die morge begint)Moge Allah deze maand makelijk maken en zegenen Inchallah !Ik draag een hoofddoek sinds mijn huwelijk met hart en ziel ,vandaag en morgen ,zolang ik leef en ik kan niet meer zonder,ma3asalam.

  5. 5 um_zaynab 15 september 2007 om 9:52000000 am

    salaam
    alhamdoulilah ik draag een hoofdoek uit de grond van mijn hart.

  6. 6 jamila 15 september 2007 om 8:11000000 pm

    ik ben zonder hoofdoek, insjallah komt het nog wel, tijdens studie, ik wil dat het uit mijn hart komt, ik heb het gevoel dat mijn liefde voor het hoofdoek groter word. ik doe wel elke dag het 4 zuilen van de islam, want ik doe wel mijn best, het geloof is nu mijn onderdeel.

  7. 7 chaima 15 september 2007 om 10:53000000 pm

    Salam 3alikom,
    eerst en vooral Ramadan Moubarak!
    Ik droeg vroeger een hoofdoek maar nu ni meer 😦
    het is door de domme sgool he ge mag da ni dragen! Ik weet nog ni waarom dat ze ni willen, weten jullie het misschien wel?? Ik heb nog spijt dat ik het nimeer doe! Inchallah ik ga da dragen als een moslima en moge Allah het mij vergeven! Ik houd aan de din van de Islam, hoor!

    Salam wa 3likom!
    Chaïma

  8. 8 Ouasima 16 september 2007 om 11:20000000 am

    Salaam,

    Ik ben een meid die hoofddoek draagt en het hoort nu gewoon bij mij. Durf de straat niet in zonder hoofddoek, heb het gevoel dat iedereen me dan raar aankijkt (terwijl je eigenlijk eerder zou zeggen met hoofddoek kijkt iedereen je aan;)Ik mocht eigenlijk op mijn stage geen hofddoek dragen wat me werkelijk gek maakte, ik werd echt ziek. Ik had zoiets, ik ga lieverd dood dan dat ik mijn hoofddoek af doe. Alahmdoelilah heeft mijn school mij geholpen en kon ik daar gewoon stage lopen met hoofddoek!! Ik vertrouwde 100% op de hulp& steun van Allah (swt.

    Meiden die nog geen hoofddoek dragen ik geef jullie de tip om zo snel mogelijk die stap te zetten, hoe sneller hoe beter. Je kint wel zeggen volgende week inchallah, maar leef je dan nog wel?????

    Ma3a salama,
    Ouasima

    ps. Moge Allah (swt) jullie vasten accepteren.

  9. 9 moslimbroeder25 18 september 2007 om 1:26000000 am

    sallam beste broeders en zusters.gezegende ramadan voor jullie allen,
    incha allah zal allah swt onze zonden en onwetendheid vergeven,onze harten zuiveren en de kracht geven om deze wereldse verleidingen te kunnen weerstaan,

    Ik ben broeder van 25j ik draag elhamdolilah wel baard,op mijn werk maken ze daar totaal geen probleem van,ik kan er ook mijn gebd verrrichten zelfs mijn uren zijn aangepast in deze maand zodat ik thuis kan eten,met de wil van allah swt…Zusters die hoofddoek hebben afgedaan met gedwongen van koffar,en hen gehoorzaamd,raad ik je aan vergeving te vragen en je hoofddoek terug aan te doen,men weet nooit wanneer zijn of haar dag komt,,Waarom denk je dat het niet mag,sinds het ontstaan van islam,werd alles verjaagd en tegen gesproken en dat zal blijven tot hiernamaals,gehoorzaam allah swt,
    vertrouw op allah..elke uitstel is stap dichter bij de vervloekte shaytan

  10. 10 moslimbroeder25 18 september 2007 om 1:30000000 am

    Ik draag baard omdat het volgens de sounah van profeet vdzmh is,
    want de profeet vdzmh zei:Wie mijn sounah volgd,zal dichtste bij mij zijn in de paradijs.
    moge allah swt deze verwezelijken voor iedere moslim en moslimas

  11. 11 levensgenieter 18 september 2007 om 2:29000000 pm

    Selaam allemaal…

    Ik heb er zoooooo lang naar verlangd maar had heel veel bang voor de reacties…
    De avond voor de ramadan…na het icha-gebed heeft Allah swt me de kracht gegeven om vannaf die dag een hoofddoek te dragen.De volgende dag ben ik niet zonder naar buiten gegaan.En voila! Vandaag is het de tweede dag dat ik ermee ga werken en krijg alleen maar positieve recties.
    Alhamdulilah.
    Voor alle meiden die twijfelen wil ik graag dit zeggen… op weg naar je hoofddoek gaan is één ding, maar je moet op een gegeven moment met de hulp van Allah SWT tegen jouw nefs vechten en er druk opzetten.Want zoalng je dat niet doen zal jouw nefs zwak zijn en kan de shaitan jouw misleiden.
    Alhamdulilah …
    Ik voel me vrij,beschermd en helpt m’n hoofddoek me bij mijn gedrag naar mezelf en anderen toe.Het dragen gebeurt niet alleen letterlijk maar gaat veel verder.
    Ik voel me alsof ik een geschenk van God heb mogen ontvangen.subhanalah…

  12. 12 levensgenieter 18 september 2007 om 2:30000000 pm

    Amina

  13. 13 moslimbroeder25 19 september 2007 om 1:03000000 am

    mascha allah zuster…
    alleen jou uitspraak en het dragen van hoofddoek te ervaren spreekt voorzich subhanalah,
    je bent gelijk ontladen van al die onnodige dingen om je heen.
    moge allah swt ons leiden en standvastig houden

  14. 14 levensgenieter 19 september 2007 om 2:15000000 pm

    Amien.

    Amina

  15. 15 Yasmina 21 september 2007 om 3:50000000 pm

    Beslama iedereen,

    Ik ben al aantal jaren getrouwd, heb zelf besloten nu toch de hoofddoek te dragen. Ik zei ook altijd ooit incha allah, gind niet met het werk en zo, maar je weet nooit wanneer je laatste dag aanbreekt.

    Maar, ik doe mijn hoofddoek uit op het werk.
    Ik weet da het niet goed is, maar ik kan niet anders.

    Heeft nog iemand dit probleem?

  16. 16 Moke 22 september 2007 om 4:22000000 am

    : آلسلام عليكم ورحة آلله وبركاته – الحمد لله والصلاة والسلام على رسول الله أما بعد

    Beste ‘Zuster in de Islam’ Yasmina,     ايها الاخوة والاخوات في الاسلام

    Ja, inderdaad er waren hier nogal meisjes met hetzelfde probleem als u, maar waar zijn ze tegenwoordig…

    Je moet de bericht wel lezen over
    Scholen weigeren de hoofddoek.
    Waarom draag ik een hoofddoek ?
    – enz. …

    Je zult ze wel tegenkomen, ben ik 100% zeker van!!!!
    In het rubriek van ‘Vrouwen in de Islam’ vind je alle berichten over hoofddoekenproblematiek…

    Moge Allah (swt) onze reacties meer zegeningen vertonen.
        يجب ان سحا نه وتعالي ردودنا ابداء المزيد من الادعيه

    Thalla & Beslama. 😉


Geef een reactie

آلسلام عليكم ورحة آلله وبركاته

  • 2,054,471 مسلمين --> مؤمنين

Prikbord Info:               سورة الفا تحة

سْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ 1 الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ 2 الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ 3 مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ 4 إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ 5 اهدِنَـــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ 6 صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ 7
أمين
كلمة الله هي الحقيقة
colorbar.gif
GASTENBOEK - HELPDESK - Wie ben ik?
  Aanmelden - Registreren
  Wachtwoord  vergeten ?

Kalender

september 2007
M D W D V Z Z
« Jul   Okt »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Bezoekers Info: Locaties.

Locaties: DEEL I - DEEL II.

Thalla & Beslama!!!

                لآ إله
إلآ آلله محمد رسول آلله

بن عياد محمد رشيد
www.BenAyad.be - Islam & Actua

