Aanroeping tot genezing + smeekbede.

اللَّهُمَّ رَبَّ النَّاسِ ,أدْهِبِ الْبَأْسَ,وَاشْفِ أنْتَ اشًّافي,لَا شِفَا ءَ إلَّا شِفَاؤُكَ,شِفَاءً لَايُغَادِرُ سَقَماً”O Allah heer van de mensen, neem het kwaad weg. genees , U bent de genezer. Er is geen genezing behalve uw genezing.(genees) een genezing die geen ziekte overlaat.”
(overgeleverd door Al-Bokhari en Muslim)

Leg je hand op het deel van je lichaam waar je pijn hebt en zeg drie keer:

Bismillah
”In de naam van Allah.”


Zeg vervolgens zeven keer :

(أعُودُ بِااللهِ وَقُدْ رَ تِهِ مِنْ شَرِّ مَا أجِدُ وَ اُحَاذِرُ)

”ik zoek toevlucht tot allah en zijn macht van het slechte dat ik ervaar en ik zoek afscheiding daarvan.”
(overgeleverd door Moslim).

Lees surat-al faatihah, Surah-un-Naas en Surat-ul-Falaq
en vraag genezing van Allah alleen Gebruik zowel Du’aa
als medicijnen en geef aalmoezen aan armen zodat je met de toestemming van Allah wordt genezen.

Bron: Sharhu arkaan il-islaami wal imaan, wa maa jadjibu an ja rifah ul-Muslimu ‘an dienih.
(Mohammed bin jamil zino) Blz : 197

شرح أركانه الإسلام والإيمان وما يجب أن يعرفه المسلم عن دينه

Hier enkele Smeekbede’s voor het bezoeken van een Zieke:
Laa Bása TaHoer, InshaAllaah.
Maakt u zich geen zorgen, het zal een zuivering voor uw zonden zijn, Als Allaah het wil. (Boechaarie)

AsAloe Allaaha Al3adhiem(a), Rabba Al3arsh Al3adhiem An Yashfieka(Reciteer dit 7x in het arabisch.
Ik vraag Allaah de Almachtige,Rabb van de Omvangrijke Troon(3arsh), om u gezond te maken.

5 Responses to “• <b>Aanroeping tot genezing + smeekbede.</b>”


  1. 1 Abelaw 3 september 2007 om 7:25000000 pm

    Of ga gewoon naar de dokter en tewekel 3la Allah.
    Dat helpt ook.

  2. 3 farah 18 september 2009 om 10:09000000 am

    salaam ik wil graag alles weten over islaam

  3. 4 jawad 27 oktober 2012 om 12:45000000 am

    iets anders maar toch wat in de buurt toen ik 3 jaar was,was ik in marokko en we waren met zeer veel en het viel op dat ik zeeer schattig was en een vrouw daar bleef zeggen wat ben je mooi enzo en sindsdien kreeg ik blauwe plekken op men rechterborst en rechteronderarm helemaal en ze vonden hier geen verklaring voor,de blauwe plekken verdwenen maar namen het vlees mee en vervormden de botten,ik denk dat ik ben getroffen door Al ayn kan ik hiervan genezen enzo ja hoe?? aub help door dit ben ik misvormd :/

  4. 5 a.leene 2 mei 2017 om 12:56000000 pm

    misschien met roukia


Geef een reactie

آلسلام عليكم ورحة آلله وبركاته

  • 2,004,634 مسلمين --> مؤمنين

Prikbord Info:               سورة الفا تحة

سْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ 1 الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ 2 الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ 3 مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ 4 إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ 5 اهدِنَـــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ 6 صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ 7
أمين
كلمة الله هي الحقيقة
colorbar.gif
GASTENBOEK - HELPDESK - Wie ben ik?
  Aanmelden - Registreren
  Wachtwoord  vergeten ?

Kalender

juli 2007
M D W D V Z Z
« Jun   Sep »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Bezoekers Info: Locaties.

Locaties: DEEL I - DEEL II.

Thalla & Beslama!!!

                لآ إله
إلآ آلله محمد رسول آلله

بن عياد محمد رشيد
www.BenAyad.be - Islam & Actua

