Marokkaanse hitparade in New York.

img_3620.jpgimg_3623.jpgimg_3698.jpg

BEKIJK: alle foto’s van deze optocht (hitparade of trouwfeest).

7 Responses to “• <b>Marokkaanse hitparade in New York.</b>”


  1. 1 H 17 juli 2007 om 2:14000000 pm

    Ik zie geen boeiende dingen, lijkt meer op een parade na een voetbalwedstrijd…

  2. 2 fatima 17 juli 2007 om 6:52000000 pm

    das nog erger dan ik d8 hahaha dat die mocro’s nog durfde komen op die optocht WONDER!!

  3. 3 Moke 18 juli 2007 om 6:03000000 am

    Ahlaan ou sahlaan,

    Per veronderstelling: als ik naar die 3e foto kijk rechts, zie ik een toekomstige vrouwelijke huwelijkspartner in die stoel zitten.

    Met zo’n parade zal het iets voor de consul of ambassadeur te maken hebben. Dit is wel serieus, een echte parade met alles daarop en daaraan.

    Dit wou ik eventjes kwijt!!!

    Beslama.

  4. 4 henna leila 21 juli 2007 om 2:22000000 pm

    Salam alaikoum wr wb

    waarom denk je dat moke?
    Ik denk gewon dat ieder land zichzelf zichtbaar maakt lijkt me. Ik denk niet dat het te maken heeft met een trouwfeest of een parade voor een ambasadeur hoor. Elk land stelt zichzelf voor. En ik zag enkel marokkanen op zen marokkaans.

  5. 5 Abderrahim 21 juli 2007 om 6:00000000 pm

    Salaam,

    Hé H. hALLOooooo…t’is wel een parade die door NY loopt…weet je hoe druk het normaal is in NY. Probeer het ook eens in Parijs of Berlijn dan mag je spreken en met heel veel show he…
    Ik ben vorig jaar naar NY geweest, ben er enkele Maroc tegengekomen, en ben nu enorm bij om dit te zien. Want NY is prachtig en ook niet zo groots en met dit te zien te hebben wil ik ernaar verhuizen… Ohja in NY is iedereen Migrant..hhahahaha en je heb daar géén VB-losers!

    🙂 Byebye

  6. 6 Salima 18 mei 2010 om 7:53000000 pm

    ik vind dit heel leuk om tezien.
    en wat toevalig ik was in de Mei vakantie in New York.
    nou telkens toen ik de Markt op ging kwam ik wel veel –
    marokkaanse Mensen tegen. me tante woond in New York.
    en waar zij woond. zij woond in een Appartement.
    en die Appartement zit vol satalietschotels.
    en me tante kent iedereen van haar Flat. want ze –
    woond daar al 9 jaar. met de zelfde mensen.
    en bij elke huisje waar een satalietschotel zat –
    daar woonden alleen marokkanen. Wollah echt.
    ik zweer het!. maar er woonden meer Amerikaanen.
    op http://www.google.nl typ je in Marokkanen. klik op –
    marokkanen Wikipedia. en klik dan op Diaspora.
    en dan zie je in de Verenifde staten wonnen er –
    200.000 marokkanen. maar voor het laatst in LA –
    daar was ik geweest naar me oom. was er –
    tegen over zij huis. een tent van een marokkaanse –
    Bruiloft!. nou dat wou ik zeggen daag!.

  7. 7 Salima 18 mei 2010 om 7:54000000 pm

    ik vind dit heel leuk om tezien.
    en wat toevalig ik was in de Mei vakantie in New York.
    nou telkens toen ik de Markt op ging kwam ik wel veel –
    marokkaanse Mensen tegen. me tante woond in New York.
    en waar zij woond. zij woond in een Appartement.
    en die Appartement zit vol satalietschotels.
    en me tante kent iedereen van haar Flat. want ze –
    woond daar al 9 jaar. met de zelfde mensen.
    en bij elke huisje waar een satalietschotel zat –
    daar woonden alleen marokkanen. Wollah echt.
    ik zweer het!. maar er woonden meer Amerikaanen.
    op http://www.google.nl typ je in Marokkanen. klik op –
    marokkanen Wikipedia. en klik dan op Diaspora.
    en dan zie je in de Verenifde staten wonnen er –
    200.000 marokkanen. maar voor het laatst in LA –
    daar was ik geweest naar me oom. was er –
    tegen over zij huis. een tent van een marokkaanse –
    Bruiloft!. nou dat wou ik zeggen daag!.
    maar het was een Mooie Land.


Geef een reactie

آلسلام عليكم ورحة آلله وبركاته

  • 2,019,919 مسلمين --> مؤمنين

Prikbord Info:               سورة الفا تحة

سْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ 1 الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ 2 الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ 3 مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ 4 إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ 5 اهدِنَـــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ 6 صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ 7
أمين
كلمة الله هي الحقيقة
colorbar.gif
GASTENBOEK - HELPDESK - Wie ben ik?
  Aanmelden - Registreren
  Wachtwoord  vergeten ?

Kalender

juli 2007
M D W D V Z Z
« Jun   Sep »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Bezoekers Info: Locaties.

Locaties: DEEL I - DEEL II.

Thalla & Beslama!!!

                لآ إله
إلآ آلله محمد رسول آلله

بن عياد محمد رشيد
www.BenAyad.be - Islam & Actua

