• Nadia, de toekomstige Marokkaanse miljonair: ligt eruit.

Moeder Nadia: Kom nu naar huis.

.

Nadia, de nieuwe miljonaire.

.

Nadia en Dennis vrijen lekker in de nacht. Uitgeschakeld !!!

21 Responses to “• Nadia, de toekomstige Marokkaanse miljonair: ligt eruit.”


  1. 1 roemaisa78 13 juli 2007 om 10:41000000 am

    salaam aleikoem,

    ik vind dit gewoon te triest voor woorden. waarom zo’n ophef over iemand die geen moslim is. ze heeft een marokkaanse vader. ze heeft nooit met haar vader geleefd. heeft dus alleen maar de nederlandse normen en waarden mee gekregen. ZE IS GEEN MOSLIM.

    dus dan begrijp ik niet al die ophef die er over ontstaat. LEEF EN LAAT LEVEN.

    ze wordt nu gestraft omdat ze een marokkaanse vader heeft en er marokkaanse uitziet. terwijl zei nooit iets met het marokkaanse te maken heeft gehad.

    ik vind het hele concept van de gouden kooi lahifad. ik kots van die mensen die daar allemaal in zitten.ik kijk dat programma dan ook niet.

    en daar blijft het ook bij. wij ons geloof en zij hun geloof.

  2. 2 Moke 14 juli 2007 om 12:07000000 am

    Salaam Alaikoem roemaisa78,

    Hey, jij volgt dat allemaal op, zeker???
    Wat denk jij dat er achter zit dat zij moest stoppen met die show???
    Het is niet zomaar dat haar moeder bedreigd wordt???

    Ik heb speciaal het 3e filmpje op non-active gezet: dat was teveel van het goede, hoor!!!

    Hoe zou jij zijn dat uw dochter voor 30 miljoen kijkers ligt te vrijen in bed met haar collega Dennis, voor die miljonair prijs binnen te halen????

    Als deze de Marokkaanse vader het ziet, die wordt gek, die gaat dat helemaal niet kunnen verteren. Sorry, ik zou dit niet aankunnen, ik word zééééééééér boooooooooooooos !!!

    Daarom veronderstel ik de vader iets mee te maken heeft, met haar terugtrekking uit de GOUDEN KOOI (miljonairprijs).

    Dat is niet normaal, het zijn hetzelfde als de Big Brother toestanden, sexueel omgang in een saunabad. Ik kijk nooit TV, heb geen TV-kanalen, was teovallig bij iemand thuis. En is voorbij mijn ogen gevlogen.

    Kortom: het principe is hetzelfde, men wilt sex zien voor de hoofdprijs te winnen, dat trekt de kijkcijfers omhoog. Men test de mensen in hoever ze willen gaan voor de hoofdprijs, willen ze daarvoor sex voor doen????

    Daarom haar vader: veronderstel ik, dat hij gewoon doorflipte als een flipperkast. Ding dong…. u hebt gewonnen?????

    Versta je me?

    Beslama. 😉

  3. 3 jessica 14 juli 2007 om 8:55000000 am

    salaam alaikoem

    ik vind het erg dat ze niet gelovig is en zo wulps,

    maar ik kan alleen maar zeggen dat dat de schuld van de moeder is,het is haar plicht om haar kind ALLAH te laten gedenken,

    ik heb begrepen dat de moeder ook half marokkaans is,dat vind ik nog eens zo erg,want zij heeft wel die normen en waarden en zij is (misschien)wel met de ISLAM opgegroeid.

    ik kan alleen maar zeggen dat ze haar flink belachelijk maakt met wat ze daar allemaal uit haar nek slaagt,en voor een 22 jarige heeft ze wel achterstand met hoe een volwassen vrouw zich moet gedragen.

    ik vind het altijd erg spijtig als ik een marokkaan of een turk….
    zie die geen moslim zijn of die zich bekeren want dat heb ik al is gezien,maar ja….

  4. 4 roemaisa78 14 juli 2007 om 9:50000000 am

    salaam aleikoem moke,

    natuurlijk word ze bedreigd door de familie van haar vader. zoals je zegt het is verschrikkelijk dat je je eigen dochter zo op tv moet zien.

    maar ik vind dat die vader er voor gekozen heeft door gemeenschap te hebben met een nederlandse en het gevolg is een kind.

    dus had ie zich in de eerste instantie niet met haram zaken bezig moeten houden.

    en wat verwacht men als ze een relatie aangaan met een ongelovige. hoe lang zal dat goed gaan. en als het in het begin goed gaat zie je meestal als de kinderen wat ouder worden dat het toch stuk gaat.

    tja en dan…

    dan krijg je te horen mijn kinderen mogen zelf de keus maken of ze met een moslim trouwen of niet. of uberhaupt moslim blijven. zoals zij de keus heeft gemaakt om met een marokkaan/moslim een relatie aan te gaan.

    en ik ben er van overtuigd dat een relatie of huwlijk die begonnen is met een haram relatie gedoemd is te mislukken.

    salaam aleikoem

  5. 5 roemaisa78 14 juli 2007 om 9:55000000 am

    salaam aleikoem jessica,

    ik vind dat degene die in zo programma zitten allemaal een lotje getikt zijn.

    een normaal weldenkend persoon zou het niet eens overwegen. en daar het ras of geloof achterwegen latend.

    er is ook een live programma belgen tegen de hollanders. en daar zaten ook een paar marokanen tussen.

    ik ergerde me groen en geel aan. maar omdat dat mannen waren is er geen ophef over ontstaan.

  6. 6 henna leila 14 juli 2007 om 12:49000000 pm

    salam alaikoum

    Er is maar een ding dat ik niet kan begrijpen.
    En dat is al die drukte hier om iemand die aan een spel heeft meegedaan, goed of slecht interesseert me niet. En ik ben ervan overtuigd dat elk persoon oud en wijs genoeg is om te weten wat kan en niet kan.
    Door hier op de site eens goed te roddelen helpen jullie haar geen zier vooruit en ook jullie zelf niet. Jullie hebben haar wel een paar hasanaat van jullie gegeven. Misschien is er niemand in haar omgevening die haar heeft geleerd wat wel moet. En we moeten hier zeker niet allemaal schijnheilig doen, he. Jullie hebben de weg gevonden. Masha Allah. Maar zeg eens eerlijk in hoeveel gezinnen wordt het geloof echt aangeleerd? Hoeveel ouders zien dat hun kinderen niet bidden en zeggen er niks op? Als ze dan al ezlf bidden.

    Dus Alsublieft hou hier gewoon mee op.
    Als je haar niet persoonlijk gaat aanspreken en haar leren over de islam en har niks verwijten. Zwijg dan!!!!

    En vergeet dit nooit.
    Allah swt is diegene die lijdt, je doet er zelf niks aan. En misschien kan het wel zijn dat door die hoogmoed Hij je terug laat dwalen. Moge Allah swt ons behoeden
    En iedereen lijden inchaAllah

  7. 7 henna leila 14 juli 2007 om 12:49000000 pm

    oei oei oei wat nu hihihi ben zo beschaamd hihihi
    leiden met ei

  8. 8 soumi 14 juli 2007 om 5:54000000 pm

    Salaam aylakoem warahamatoe allahoe wabarakatoe

    3adoe billahi mina sjeitani raschjim

    das wat ik al maar kan zeggen over deze soort afval die ons in slecht daglicht laat staan.

    Als het echt is dat de moeder half en half is dan kan ik haar vervloeken voor de opvoeding van haar dochter.

    Als ge naar die beelden moet zien dat laat je juist de ongelovige juichen omdat wat zij willen hebben toch een minderheid doen en zij willen dat iedereen hun pad volgt.

    Ten eerste wat voor een programma is dat nu weer. De GOUDEN KOOI.
    Eerst hadden ze die belachelijke big brother en nu opeens zo iets.

    Die mensen hebben geen eigen leven die dit zien. En die der aan mee aan doen willen hun bederfelijke leven tentoonstellen aan de wereld om zo over de wereld bederf te zaaien.

    Alhamdoelilah bestaat de psotieve media nog om de kennis van de islam te verspreiden daar heb je alhamdoelilah niemand voor nodig henna leila!

    ik ben al uitgepraat omdat ik al moet kotsen als ik er verder aan moet denken;

    waslaam aylakoem

    Soumi

  9. 9 fayroz 14 juli 2007 om 10:01000000 pm

    Salaamoe Alaikoem iedereen..

    Je kan zeggen dat dit meisje schuld heeft aan de zaken die ze heeft gedaan.. Maar de grootste schuld ligt bij de marokkaanse mannen die zich ingeven met niet-moslima’s.. Als ze dan zo nodig verliefd worden op zo’n vrouw laat haar dan kennismaken met de Islam en uiteindelijk zal de vrouw wel inzien wat voor prachtige godsdienst de Islam is..
    Als ze een kind hebben met niet-moslima’s, laat ze dan de verantwoordelijkheid nemen om het kind Islamitische waarden en normen mee te geven..

    Ongelofelijk wollah..
    Marokkaanse ouders tegenwoordig weten echt niet hoe ze hun jongens op het rechte pad moeten houden.. De meisjes worden zo strak gehouden dat zelfs een beetje privé en ademruimte bijna niet mogelijk is..

    Dit meisje valt niets te verwijten mensen!! Ze weet niet beter.. Ze is opgevoed door een nederlandse moeder en heeft al verschillende relaties gehad met andere mannen.. Waarom reageerde haar vader toen niet op wat zijn dochter deed..??!! Het is gewoon weer aanstellerij..

    Jongens denk 2 keer na voor je iets begint met een niet-moslima.. Het kan zelfs gewoon een marokkaans meisje zijn die geen Islam in haar hart heeft… :s
    Denk niet alleen aan jezelf maar kijk ook naar de toekomst!!!
    Wasalaamoe alaikoem,

    Fayroz

  10. 10 NADIYA 14 juli 2007 om 10:21000000 pm

    Salaam

    Ik vind dit erg!
    Ik geef de ouders de schuld, komt ervan kinderen maken en geen verantwoordelijkheid voor willen nemen.
    Het ligt aan de opvoeding, als Nadia een opvoeding van haar beide ouders had gekregen volgens de Islam, was ze niet zo ver geraakt. Opvoeding!!!

    Wasalaam ghalekoem

  11. 11 Moke 15 juli 2007 om 4:34000000 am

    Salaam Alaikoem zuster NADIYA,

    Ik steun jouw reactie!!! Je moet eerst weten, op de 1e plaats of haar ouders wel het geloof aanhangen: dan ligt het inderdaad aan een tekortkoming in de geloofsopvoeding. Anderzijds hangen de ouders het geloof niet aan: dan is de normaalste gang van zaken (kufaars zijn zo onder mekaar, en veel erger nog dan dit).

    Beslama. 😦

  12. 12 NADIYA 15 juli 2007 om 10:56000000 am

    Salaam

    Wat ik wel tof vind van Nadia, is dat ze er voor uitkomt.
    Hoeveel Marokkaanse jongens en meisjes ( buiten de andere zogezegde moslims en moslima’s van andere origine) die het serieus uithangen en erop los zondigen en schijnheilig erover doen?
    Hoeveel meisjes hebben geen zina gepleegd zonder hun toekomstige partner er iets van weet en zich terug laten naaien (zogezegde maagd en dat te zwijgen over mannen)?

    Hoeveel jongens hebben kinderen gemaakt met ongelovige meisjes zonder halal. Zo krijg je bastaard kinderen en je kunt je voorstellen hoe hun opvoeding zal zijn.
    Is het niet normaal dat er dan meisjes ontstaan zoals Nadia?
    Als de mensen die in de Islam zijn opgegroeid de Islam serieuzer zouden (ouders,kinderen), zal het zover niet komen.
    Hoeveel homo’s,loverboys en meisjes die voor het geld gaan,… zijn er niet in onze Marokkaanse gemeenschap?
    Jammer dat de meeste Marokkaanse gemeenschap volgens de tradities leven en niet de Islam.
    Ze mixen de twee en denken dat ze Islam volgen, terwijl ze Islam verwaarlozen.
    Allaghoewa wa la Kowatoo Illa Billah!!!
    Inchaallah zullen wij (deze generatie) meer ons best doen naar kennis in de Islam!!!
    Amien

    Wa salaam ghalekoem

  13. 13 hoor.al.ayn 15 juli 2007 om 12:58000000 pm

    salamoe alaykoem mohammed

    een persoonlijke vraagje
    waarom noem je je eigen moke terwijl je de mooiste naam hebt gekregen sinds allah soebhanahoe wa ta’ala de aarde en de hemelen heeft geschapen in 6 dagen ya agie

    ya mohammed noem je eigen geen moke of momo of weet ik wat
    ik heb namelijk ruzie gemaakt meet een leerkracht die mijn zoon zo noemde zoals ze je nu noemen en wallahioe sindsdien heeft ze respect voor de naam mohammed en ook onze profeet salla lahoe alayhie wa sallem

    “en noem jullie kinderen bij de namen van de profeten”

    wa lakka minna lahie salam

    minnal madienatie doha

  14. 14 sji'iet ahlulbayt as 15 juli 2007 om 4:32000000 pm

    in sommige arabische landen worden verkleinwoorden gebruikt vr namen v kinderen:

    vb. ‘abdullah wordt ‘abudi
    zainab wordt zainuba
    ‘ali wordt ‘alush

    vind het echt ni mooi da je jouw lk zo hebt aangepakt: je mag verkleinwoorden gebruiken vr een kind: das geen ander naam MOKE, maar een vlaamse verkleinwoord vr mohammad. ge moogt echt ni overdrijven in islam. als hij nu volwassen is jouw zoon en de leerkracht noemt hem MOKE, kan hij die verbeteren en zeggen da het MOHAMMED is en da hij geen klein kind meer is opf geen troetelnaam nodig heeft. Sorry MOKE, maar vind da MOKE een verkleinwoord is of een troetelnaam.

    binnen islam is da geen probleem en kinderen vinde da leuk da ge een verkleinwoord gebruikt: irakezen doen da constant, maar wij marokkanen kennen da precies ni

    denk da MOKE dr z/familie en vrienden muhammed wordt genoemd en enkel gemakkelijkheidshalve MOKE (snel getypt) gebruikt op internet, is het ni MOKE??????

    salukes

  15. 15 Moke 15 juli 2007 om 9:30000000 pm

    Salaam Alaikoem, beste iedereen,

    Ahlaan hoor.al.ayn, ik vind het echt niet erg dat je me Mohammed Rachid noemt i.p.v. Moke. Noem me eigenlijk alles behalve een troetelbeertje, daar heb ik de leeftijd niet van (wel koddig en grappig, persoonlijk gezien, niets op tegen, al goed dat we personen hebben met gevoel voor humor:
        😛     😀     🙂     ).

    Derhalve heb ik voor die korte nickname gekozen: snel toegang in alles!

    Ik ben zéér gelukkig met die naam of namen (Moh. Rach.), beter kan niet. Hmdlh !!!

    Thalla & Beslama.       🙂       😛       😀       😉

  16. 16 NADIYA 15 juli 2007 om 10:12000000 pm

    Salaam

    sji’iet ahlulbayt as en hoor.al.ayn zoek je soms een reden om Moke belachelijk te maken?

    Wat ik niet begrijp? We waren toch in discussie over: “Nadia, de toekomstige Marokkaanse miljonair: ligt eruit” en niet waarom Moke een afkorting gebruikt voor zijn voornaam. Dat is het onderwerp niet!!!
    Tenzij jullie er een onderwerp van willen maken, maar vraag het dan aan ‘Moke’.

    Wa salaam ghalekoem

  17. 17 henna_leila 16 juli 2007 om 5:36000000 pm

    Salaam alaikoum wr wb

    Ik vind al heel die discusies niet goed.
    heeeel de tijd vitten op details, en pietluttigheden
    ooo dat puntje staat net niet genoeg op de i

    La 7azla wala aozata illa billah

    nadia in of uit, moke of Mohammed, so what.

    Hebben we nu de wereld gered???

  18. 18 Anoniem 17 juli 2007 om 2:15000000 am

    DUBBEL REACTIE VERWIJDERT !!!

  19. 19 Gitpia__ 17 juli 2007 om 2:16000000 am

    Salaam Alikum aan alle leden,

    De manier van deze presentatie is weer een lust object in de vermomming en bij een domme westerling de link maakt van Marokkaan = islam

    Met een vinger wijzen is gemakkelijk om het verhelpen is een andere vraag. We hopen dat Nadia met de hulp van Allah St terug de verlichte weg volgt. Amien Ya Rabbi 3alamien.

    Oordeel niet te snel?

    Wat je tegen en ander zegt kan ooit bij je verwanten familie gebeuren. Het is raadzaam indien men niets nuttigs kan vertellen, beter te zwijgen en zo beperk je ook de gedane schade.

    Allah Yehdina, Amien Ya Rabbi 3alamien

    @ henna_leila
    De wereld kun je redden als men zelf het initiatief neemt om zich te verbeteren. Indien men dit haalt is elke stap dichterbij.

    Groetjes, Broeder Gitpia__

  20. 20 Hallo 11 augustus 2007 om 4:48000000 pm

    Ik zou haar vervloeken en haar nooit meer in de ogen aankijken en al helemaal geen contact!

  21. 21 jamila 12 augustus 2007 om 11:36000000 am

    ik kijk de goudenkooi, omdat het een leuke progamma is, want ik wel een beetje moeilijk vind is dat er te veel sex en seksuele dingen inzitten, maar sex is overal, dat is het juist, maar ik kijk niet voor de sex ofzo, ik kijk naar de bewoners hoe ze het uitleven daar, wat ik altijd leuk vind, is dat ze ruzie krijgen, en die nadia maakt de marokkaanse cultuur verschut omdat ze zo hoerig is, het is wel de schuld van de ouders dat ze zo is, die domme nederlandse moeder van haar, en die marokkaanse vader had beter kunnen blijven, in plaats van weglopen


Geef een reactie

آلسلام عليكم ورحة آلله وبركاته

  • 2,019,919 مسلمين --> مؤمنين

Prikbord Info:               سورة الفا تحة

سْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ 1 الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ 2 الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ 3 مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ 4 إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ 5 اهدِنَـــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ 6 صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ 7
أمين
كلمة الله هي الحقيقة
colorbar.gif
GASTENBOEK - HELPDESK - Wie ben ik?
  Aanmelden - Registreren
  Wachtwoord  vergeten ?

Kalender

juli 2007
M D W D V Z Z
« Jun   Sep »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Bezoekers Info: Locaties.

Locaties: DEEL I - DEEL II.

Thalla & Beslama!!!

                لآ إله
إلآ آلله محمد رسول آلله

بن عياد محمد رشيد
www.BenAyad.be - Islam & Actua

