Al-Istigharra smeekbede.

Het bericht (video) is verhuisd naar:  
The message (video) has moved to: 
Le message (vidéo) a déménagé vers :
الرسالة ( فيديو ) انتقل الى  : ا      

New Link:  http://www.benayad.be/forum/showthread.php?t=254

==> Word nu ‘DawahLid’ !!!

8 Responses to “• <b>Al-Istigharra smeekbede.</b>”


  1. 1 Ouasima 14 juli 2007 om 1:42000000 pm

    Mashallah!

  2. 2 Brahim 14 juli 2007 om 10:48000000 pm

    Machallah, ik ben jullie ten zeerste dankbaar voor deze smeekbede.Alhamdulillah alladie 3afaana. astaghfiru Allah astaghfiru Allah astaghfiru Allah.

  3. 3 MoslimaMaryem 16 juli 2007 om 3:30000000 pm

    Salam 3alaikoum
    Hierbij wil ik jullie even de vertaling van deze dua meedelen!
    “O Allah ! Ik zoek leiding van Uw kennis en kracht van Uw macht , en ik vraag om Uw veelomvattende zegeningen, U beschikt en ik niet , U weet en ik niet, En U bezit kennis van het onwaarneembare (Al ghoyoob). O Allah ! Als U weet dat deze aangelegenheid (hier geeft u aan, wat u Allah wilt vragen) gunstig is voor mijn religie en mijn (levens)onderhoud en voor mij in het Hiernamaals (of zeg : Als het beter is voor mijn huidige en latere noodzaak) laat U het dan voor mij bepalen en maak het gemakkelijk voor mij om het te verkrijgen, en zegen mij hiermee. En als U weet dat deze aangelegenheid schadelijk is voor mij in mijn religie en mijn (levens)onderhoud en in het Hiernamaals (of zeg : Als het slecht is voor mijn huidige en latere noodzaak), Houdt het dan ver weg van mij en laat mij hiervan verwijderd zijn. En verorden datgene wat goed is voor mij en laat mij hier tevredenheid in vinden.”
    Dat Allah swt ons mag helpen bij onze keuzes te maken Amien
    Wa3alaikoum salam

  4. 4 oughtkoum_fe_deen 16 juli 2007 om 5:59000000 pm

    Moslimameryem , Barakalah o fieki ya oughty voor de vertaling

  5. 5 Amina... 17 juli 2007 om 5:14000000 pm

    Dank je voor de vertaling.
    Mashallah mooi.

  6. 6 katiba 9 augustus 2007 om 5:06000000 pm

    Salam oehalajk oem.

    Ik zou graag willen dat iemand de istigharra- smeekbede wilt transcriberen naar het westers schriftsysteem, zodat het leren van deze smeekbede vergemakkelijkt wordt,

    Alvast bedankt.

  7. 7 Abdullah 9 augustus 2007 om 8:00000000 pm

    voor degenen die het interesseert, hier is een shi’itsche smeekbede:


    (met engelse ondertiteling)

    Deze Dua staat bekend om de snelle vervulling van je (legitieme) wensen. De Dua is geschreven door Imam Hassan bin Ali Al-askari a.s.

  8. 8 henna leila 10 augustus 2007 om 12:09000000 am

    Salam alaikoum wr wb

    Voor diegene die de rtanscriptie willen;

    Allhomma inni astaghiroka bi 3ilmika,
    wa astaqdiroka bi qodratika
    wa as’aloka bi fathlika el3adiem
    fa innaka ta3lam, wala a3lam
    wa taqdir, wala aqdir
    innaka 3alamal ghoyob

    in kounta ta3lamo anna ….. ghayron li fi dieni, wa ma3ashi, wa 3aqibati amri
    3ajilih wa ajilih
    fa qdorholi, wa yassirholi, thomma barikli fih

    wa in kounta ta3lam anna …. sharron li fi dieni, wa ma3ashi, wa 3aqibati amri
    3ajilih wa ajilih
    fa asrifho 3anni, wa srifni 3anho
    wa qdorlil ghayro 7aytho kan shomma rdini bih

    De puntjes daar vul je in welke keuze je wil maken.

    ik hoop dat het voor je duidlijk is.
    luister en lees tegelijkertijd dat helpt voor de juiste uitspraak

    Moge Allah swt jullie helpen de juiste keuzes te maken


Comments are currently closed.



آلسلام عليكم ورحة آلله وبركاته

  • 1,922,369 مسلمين --> مؤمنين

Prikbord Info:               سورة الفا تحة

سْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ 1 الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ 2 الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ 3 مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ 4 إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ 5 اهدِنَـــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ 6 صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ 7
أمين
كلمة الله هي الحقيقة
colorbar.gif
GASTENBOEK - HELPDESK - Wie ben ik?
  Aanmelden - Registreren
  Wachtwoord  vergeten ?

Kalender

juli 2007
M D W D V Z Z
« Jun   Sep »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Bezoekers Info: Locaties.

Locaties: DEEL I - DEEL II.

Thalla & Beslama!!!

                لآ إله
إلآ آلله محمد رسول آلله

بن عياد محمد رشيد
www.BenAyad.be - Islam & Actua

