Anasheed over El-Hidjaab.

6 Responses to “• <b>Anasheed over El-Hidjaab.</b>”


  1. 1 Hayat 12 juli 2007 om 1:05000000 am

    Masha’Allah

    Echt mooi, Sinds ik de Hijaab ben beginnen dragen voel ik me bevrijd. Spijt dat ik ze niet eerder ben beginnen dragen maar al hamdoellillah dat het nog niet te laat was. De hijaab is een bevrijding, een verrijking, spijtig dat niet iedereen dat zo ziet…

  2. 2 maktab 12 juli 2007 om 9:48000000 am

    Alhamdoelillah, hier nog een. Ik droeg ‘m pas laat en vroeger moest ik ‘m eigenlijk dragen van mijn vader, maar ik wilde het niet (ik snapte het nog niet en was er dus niet klaar voor). Ik deed ‘m thuis op en zodra ik de hoek om was, deed ik ‘m af. Mijn vader begreep toen dat het geen nut had om ‘m op die manier te dragen en gaf op. Pas een paar jaar terug heb ik (na me verdiept te hebben in mijn geloof) besloten te dragen, zonder dwang. Insha’allah zullen we op het juiste pad blijven. Het is jammer dat de niet moslims het stukje stof als een onderdrukking zien, ik zie het nu juist als een bevrijding. Probeer je maar eens te onderscheiden. Je wordt meteen scheef aangekeken. Ik vind de “verplichting” om zo veel mogelijk bloot te tonen aan de mensen juiste een onderdrukking.

  3. 3 MoslimaMaryem 12 juli 2007 om 10:43000000 am

    Salam 3alaikoum
    Masha Allah echt een mooie nasheed. Dat Allah swt ons mag leiden Insha allah!
    Amien
    Wa3alaikoum salam

  4. 4 fatima 13 juli 2007 om 6:59000000 pm

    salaam,

    wat mij spijt is dat de moslims zelf de hoofddoek als een ander kledingstuk zien.
    mensen kijk, belgen kennen dat niet of eigenlijk wel maar ze willen het liever niet kennen.
    kom niet af met zo’n zinnen zoals ik was er klaar voor…
    das maar een kledingstuk, je kan geloven met of zonder.
    liefst met, aangezien je de voorschriften moet volgen.
    klaar voor zijn- de meeste dit zeggen doen wel alle rare NIEUWE modellen van kleren aan. ben je daar wel klaar voor kind???
    zie de sjaal niet als iets apart maar gwn iets dat helpt om een geheel te vormen. als je gaat zeggen dat omdat ik nu geloof ik nu hoofddoek ga dragen.gaan belgen dat ook zo denken.
    ik kom vaak op chatboxen van belgen en vertel hun over islam.en de meeste gaan in op wat ik zeg en vele vragen dan aan me of ik sjaal draag, daarna krijg ik altijd dezelfde vraag” wat is daar de betekenis van”
    de meeste verschiete als ik zeg dat daar gwnweg NIETS achter steekt.
    vorm een spiegelbeeld van je geloof op je uiterlijk

    salaam

  5. 5 Ouasima 14 juli 2007 om 1:47000000 pm

    Mashallah echt mooi!!!

  6. 6 Hafsa 15 juli 2007 om 9:28000000 am

    salam 3alaikom
    inerdaad is het een mooi anasheed mashallah
    ik vind dat als een vrouw hidjaab draagt dat het een vrijheid is voor haar en dat haar schoonheid wordt bedekt en dat alleen haar toekomstige man het ziet hamdolah ik draag ook een hidjaab vind het ook heel mooi om te drage en voelt ook aangenamer om het te drage
    ma3a salama


Geef een reactie

آلسلام عليكم ورحة آلله وبركاته

  • 2,014,494 مسلمين --> مؤمنين

Prikbord Info:               سورة الفا تحة

سْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ 1 الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ 2 الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ 3 مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ 4 إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ 5 اهدِنَـــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ 6 صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ 7
أمين
كلمة الله هي الحقيقة
colorbar.gif
GASTENBOEK - HELPDESK - Wie ben ik?
  Aanmelden - Registreren
  Wachtwoord  vergeten ?

Kalender

juli 2007
M D W D V Z Z
« Jun   Sep »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Bezoekers Info: Locaties.

Locaties: DEEL I - DEEL II.

Thalla & Beslama!!!

                لآ إله
إلآ آلله محمد رسول آلله

بن عياد محمد رشيد
www.BenAyad.be - Islam & Actua

