Muziek-Anasheed: Khadim.


BRON: www.taranims.com

6 Responses to “• <b>Muziek-Anasheed: Khadim.</b>”


  1. 1 oum sayfoedien 29 juni 2007 om 11:04000000 am

    salaam

    ik wil hem niet beledgen waarom moeten ze anashid altijd verpesten met die instrumenten?????????????

    salaam

  2. 2 henna leila 29 juni 2007 om 1:04000000 pm

    salam

    ik vind het helemaal niet verpest, istrumenten zijn van alles tijden. en of ze al dan niet haram zijn is een interpretatie. De tekst daar kan geen enkele tegenop. prachtig met hoeveel liefde hij over onze profeet saw zingt, masha Allah

    Dus zus luiter jij dan niet ik luister wel.

    Salaam

  3. 3 oum sayfoedien 29 juni 2007 om 2:03000000 pm

    salaam

    zuster als jij wilt luisteren ga je gang maar je gaat me nog bedanken in de andere doenya in deze wereld is niks waar allemaal je daden en niet wat hij zij of iets anders maar ghair inshallah je doet wat je wilt ik wil alleen dat je geen verkeerde dingen gaat doen want bedoel het alleen goed maar ghair

    TEGENWOORDIG IS HET NIET NORMAAL ALS JE JE ZUSTER/BROEDER MET SLECHTE DINGEN HELPT BEDANKEN ZE JE MAAR MET IETS GOED WORDEN ZE BOOS SUBHANALLAH

    gelijkoem asalaam

  4. 4 henna leila 29 juni 2007 om 10:45000000 pm

    Lieve zus,
    ik ben hélemaalniet boos, Ik word alleen maar kierewiet van dat gevit over details terwijl ik zie dat velen de belangrijkste dingen vergeten en beginnen over details en dan nog waar zoveel twijfel over is.

    Maar khir inchaAllah,

  5. 5 sji'iet ahlulbayt as 29 juni 2007 om 11:02000000 pm

    oum s. ge hebt precies iets met boos worden?????

    denk da gij boos wordt en da ge ervan uitgaat da anderen boos zijn: ge reflecteert uw boosheid op anderen of zo????

    eerst ik, nu denkt ge da henna leila boos is, gaat het straatje ergens stoppen???

    salukes

  6. 6 rachida 26 december 2009 om 3:42000000 pm

    kan me iemand helpe met mooie anachied te vinde over mariage hart bedankt xx.rachida


Geef een reactie

آلسلام عليكم ورحة آلله وبركاته

  • 2,037,662 مسلمين --> مؤمنين

Prikbord Info:               سورة الفا تحة

سْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ 1 الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ 2 الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ 3 مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ 4 إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ 5 اهدِنَـــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ 6 صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ 7
أمين
كلمة الله هي الحقيقة
colorbar.gif
GASTENBOEK - HELPDESK - Wie ben ik?
  Aanmelden - Registreren
  Wachtwoord  vergeten ?

Kalender

juni 2007
M D W D V Z Z
« Mei   Jul »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Bezoekers Info: Locaties.

Locaties: DEEL I - DEEL II.

Thalla & Beslama!!!

                لآ إله
إلآ آلله محمد رسول آلله

بن عياد محمد رشيد
www.BenAyad.be - Islam & Actua

