Digitale Koranplayer.

koran-playar.jpg
NU VOOR 69,95 Euro incl. BTW (excl. verzendkosten).
BRON: www.digitalekoran.nl

22 Responses to “• <b>Digitale Koranplayer.</b>”


  1. 1 Moke 19 juni 2007 om 6:21000000 am

    Salaam Alaikoem,

    Het is zeker een goed initiatief, wat zou ik graag zo eentje willen hebben. Ik raad broeders en zusters dit aan te kopen. Het bedrijf dat hier achter zit ‘www.digitalekoran.nl’ doet een beroep op een koerierbedrijf TNT-post.

    Ik geef jullie het volgende advies: kies de gewone tradionele postverzending dan een beroep te doen op een koerierbedrijf als TNT- of TPG-post, e.a. …
    Een koerierbedrijf zoals TNT-post of andere beschikken een klein percentage over bedriegerij van klanten (bedrog: cybercriminaliteit).
    Zie rechtszaken tegen koerierbedrijven en aanveranwte klanten (opdrachtgevers voor verzending) ziiten nog fris in de geheugen van verschillende rechtbanken.

    Ik zal straks méér vertellen, wees voorzichtig en niet hopeloos worden!!! Moet nu gaan vertrekken, staan te wachten.

    Beslama

  2. 2 moslima 19 juni 2007 om 6:26000000 pm

    salaam

    dit iets heel goed iedereen zou die wel willen hebben denk ik ik heb dit al eens gezien bij mijn buurman maar hij heeft die van saudie arabie

  3. 3 Moke 19 juni 2007 om 8:53000000 pm

    Ahlaan & Sahlaan moslima,

    Met deze update van mijn vorige reactie is niet de bedoeling om onze geloofsgenoten te onderwaarderen om deze digitale aankoop af te weren.

    Maar er is een klein risico aan verbonden, wat meestal de mening is van de rechtbank. Vraag meer info aan uw lokale politie.

    Ik heb vorige jaar in mei 2006 een GSM gekocht per visa bij  www.mobileplaza.nl en heb de GSM nooit ontvangen van het koerierbedrijf. Ik ben letterlijk en figuurlijk belogen, bedrogen en berooft geweest.

    Volgens de online verkoopwinkel hebben ze een melding gekregen vn het koerierbedrijf dat ik het ontvangen hebt. ONTVNGSTBEWIJS!!!
    Maar ik zweer in de naam van Allah en de eer van de maatschappij, dat ik nog nooit een ontvangstbewijs heb gezien, laat staan ondertekent te hebben en nadien ontvangen??????

    Volgens de winkel is er niets aan de hand en alles is in orde volgens iedereen zijn wensen!!!! WAT EIGENAARDIG ????
    Ik verschuif het beruchte diefstal richting koerierbedrijf (TPG-post). Na regelmatig contact te hebben met TPG-post blijkt dat er niets aan de hand is, want volgens het koerierbedrijf is alles in orde: “Wij hebben uw ontvangstbewijs ontvangen”
    ?   ?   ?   ?   ?   ?

    Ik heb nog noch ontvangstbewijs gezien of geroken. Ik zou de GSM moeten hebben volgens het koerrierbedrijf.

    WAAR IS DIE GSM, IN GODSNAAM ?
    WIE HEEFT DAT GESTOLEN ?

  4. 4 Moke 19 juni 2007 om 9:22000000 pm

    RISICOGEVAAR: bij aankoop op het internet.

    Dus: schakelde ik een advocaat in en tevens onderzoek op te starten bij de lokale politie. Met teleurstellend nieuws:
    – risco zat er in dat je het niet kon ontvangen (politie)
    – advocaat: hetzelfde mening +
    nationaal: +100€ en internationaal: +400€: voor 1 zitting tegenover de GSM-waarde van 202€ (incl. verzendingskosten).

    Wat gaat je hier tegen doen??? Je verliest meer dan dat je gaat winnen. Schadevergoeding kun je niet aanvragen bij de rechtbank.
    Ze zijn van mening dat het je eigen schuld is, je had het moeten kunnen vermijden. De mogelijkheid zat er in!!!! Hou hiermee rekening mee.

    OORZAAK: schriftvervalsing.
    Hoogstwaarschijnlijk zijn ze enkele malen langsgeweest en hebben mij niet getroffen. Dat betekent verlies voor het koerierbedrijf: hebben er niets aan en wie betaalt de kosten van de chaffeur???
    8 werkuren per dag + brandstof ???

    Hier is maar 1 uitweg mogelijk:
    Het ontvangstbewijs zelf ondertekenen en binnen brengen. Het kopie houdt de chauffeur bij en gooit het ergens weg. En de GSM steekt hem in zijn eigen zak.

    Zie je nu het gevaar van de risco om een digitale aankoop te willen doen op het internet.

    ADVIES:
    Bestel deze digitale koranplayer en neem contact met de verkoper om het via de tradionele postverzending te mogen willen sturen (postkantoor). Het kan zijn dat je meer moet betalen, het gewicht speelt hier een rol. Op deze manier heb je meer zekerheid.

    Sorry, voor mijn ongenoegen te hebben geuit bij deze digitale fraudezaak (cybercriminaliteit).

    Thalla Frasek & Beslama Yaliek. 😦 😦 😦

  5. 5 fatima 20 juni 2007 om 12:46000000 pm

    salaam,

    amai moke jij bent zwaar in het zak gezet!!!!
    vind het erg voor je, maar nu wel je lesje geleerd e

  6. 6 T 20 juni 2007 om 3:40000000 pm

     

    —————————–
    Er moet nog een meldpunt komen tegen discriminatie en geweld. Helaas is uw reactie al op voorhand verwijdert vooraleer het meldpunt wordt ingeschakeld, wegens inbreuk op die wetgevingen.

  7. 7 moximo 20 juni 2007 om 5:22000000 pm

    Salaam Moke,
    TNTpost is de de traditionele post. ik verstuur al jaren pakketten via TNT (ook naar het buitenland) en nooit is er eentje kwijt geraakt.

    wat betreft de koran: ik ga er zeker achteraan. 😉

  8. 8 H 20 juni 2007 om 5:25000000 pm

    T,

    Je hebt echt niets te doen zo te zien…

  9. 9 T 20 juni 2007 om 10:07000000 pm

    Volledig akkoord dat de koran quoten racistisch is. Dat ligt uiteraard wel aan de koran, niet aan mij.

    Dat jullie niet geconfronteerd willen worden met de waarheid, dat realiseer ik me. Anders was je geen moslim natuurlijk.

    Waarom hangen jullie eigenlijk de pedofiel aan ?

  10. 10 Moke 20 juni 2007 om 10:58000000 pm

    Ahlaan alaikoem,

    Beste moximo, ik zeg zeker niet dat je niet moet doen, maar gewoon rekening meehouden met de kleine riscicofactor. Mocht het je voorvallen, dan zal je sowieso ongelijk krijgen van de rechtbank (vraag meer info bij FedPol).

    Beste fatima, als je het maar weet. Zwaar in het zak gezet en lesje bijgeleerd. Ik durf zeker het niet meer te doen als het via pakjesbedrijf (koerierbedrijf) moet passeren. Diensten afnemen via internet op PC, blijf ik verder online betalen. Dat is normaal het passert niet via koerierbedrijven, maar werkt direkt of na verloop van tijd!!

    Desondanks heb ik het ontvangstbewijs nog niet of nooit gezien.
    Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet. Vorige maand was ik in Amsterdam en dacht er helemaal niet aan.

    Thalla Frasek. 😦

  11. 11 Umm Ilyas 21 juni 2007 om 9:49000000 pm

    de Koran quoten racistisch ?

    Je mag de Arabieren quoten, of de Belgen, of de Duitsers, je doet maar.
    De Koran quoten kan je onmogelijk racisme noemen hoor 🙂
    Moslims vind je overal, in alle rassen 😉

  12. 12 Tasniem 23 juni 2007 om 12:14000000 pm

    Dit bericht is gericht aan T,

    Beste T
    als er een godsdienst is die geen onderscheid maakt tussen rassen is het wel de Islam.

    In de Koran staat duidelijk beschreven hoe verschillende rassen zijn ontstaan en dat wij allen mensen zijn en gevoelens hebben.

    Ik weet niet welk geloog jij beleidt maar zeker dat er daar niets over staat.

    Daarbij was het niet de keus van onze Profeet s.a.w.s maar Van Allah soebhaana wa ta3ala die de Profeet diende op te volgen.
    En zie hier…
    hoeveel kennis over de Islam heeft zij mede aan ons meegegeven omdat zij vaak met onze Profeet s.a.w.s samen was???

    denk daar maar eens over na.
    Daarbij was zij getrouwd met de profeet s.a.w.s.
    Kijk hoeveel meisjes hier worden verkracht alleen omdat een man er zin in heeft en het kind vervolgens ook nog vermoord.

    Denk daar eerst maar eens over na voordat je weer zo’n uitlating doet.
    Je bent tegen de Islam al weet je er bijna niets van af.

    e moet ook niet je begeerten volgen naar wat anderen mensen zeggen over de Islam.
    Maar eerst maar es nagaan of het wel waar is wat mensen zeggen.

    Zo is het voor ons moslims verplicht gesteld om kennis op te doen.

    Die halen we uit de Koran en onze boeken en daar staat wel heel wat anders in dat wat jij allemaal beweert of nog zal gaan beweren.

    Ik hoop dat je zal leren en dat Allah soebhaana wa ta3ala jij ook het Licht zal geven in je hart en je je snel zal bekeren tot de Islam .
    Ya Rab

  13. 14 Hatim Salama 25 juni 2007 om 11:06000000 am

    Assalaam Alaikum,
    Geachte heer/mevrouw,

    Allereerst gaat mijn dank uit naar alle medewerkers van http://www.BenAyad.be voor het rubriceren van de Digitale Koran.

    Voor degene die een besluit willen nemen om een Digitale Koran Speler aan te schaffen heb ik besloten om uw verkooplocatie te vergemakkelijken. Per 25 juni 2007 kunt u dit apparaat aankopen in Brussel. Het winkeladres luidt: Eliatec SCS, Reu Francois Lesnino 17, 1020 Brussel.

    Mocht er een winkelier, in Antwerpen bijvoorbeeld of in andere plaatsen van Belgie, bereid zijn om tegen vaste verkoopprijzen aan de consument de Digitale Koran in zijn assortiment op te nemen, dan hoor ik dit graag via mail of telefonisch.

    Met vriendelijke groet,
    Wa alaikum assalam wa Rahmat Ullah wa Barakatahu,

    Hatim Salama
    http://www.digitalekoran.nl

  14. 15 Hatim Salama 25 juni 2007 om 12:15000000 pm

    Assalaam Alaikum,
    Geachte heer/mevrouw,

    Excuses voor de foute adressering.

    Juiste winkeladres moet zijn:
    Eliatec SCS, Reu Boulevard Leopold II no. 81 en telefoonnummer is 00 32 4793 3085 76

    Met vriendelijke groet,
    Wa alaikum assalam wa Rahmat Ullah wa Barakatahu,

    Hatim Salama
    http://www.digitalekoran.nl

  15. 16 Moke 25 juni 2007 om 12:45000000 pm

    Salaam Alaikoem agh fillah,

    Kunnen jullie het niet via de post (lokale postkantoor) toesturen i.p.v. een koerierbedrijf in te huren voor het pakketje met succes tot ter plekke te brengen.

    Ok, een postkantoor rekent het gewicht nog van het pakketje erbij, dat doet een koerierbedrijf niet of zit al in de prijs inbegrepen.

    Ben van d’Anvers zie je mijn kopzorgen, ben als eens berooft door TPG-post, ik weet niet in hoever ze afspreken met TNT-postverzending.

    Indien TNT de lokale postkantoren vertegenwoordigt in Nederland, zoals onze broeder moximo in ‘Jun 20th, 2007 at 5:22u pm’ heeft aangehaald. Of anders gezegd: hoe heet jullie postkantoren, geen koerierbedrijfsnaam?

    In afwachting, teken ik en tot later insha’allah voor een kleine toelichting.

    Thalla & Beslama. 😦

  16. 17 Hatim Salama 25 juni 2007 om 4:21000000 pm

    Assalaam Alaikum,

    Pakket dat verstuurd wordt zal nooit en te nimmer door een brievenbus gaan. De enige optie is via TPG-postdienst.
    Deze hebben een eigen bezorgdienst. De bezorgkosten komen op Eur 7,95 binnen Nederland.

    U moet begrijpen dat deze dienst geen koeriersdienst is, die je per km-tarief betaald.

    U kunt deze Digitale Koran ook in Brussel verkrijgen.
    Dit kan bij Eliatec S.C.S., Reu Boulevard Leopold II no. 81 en telefoonnummer is 00 32 4793 3085 76.

    Hopelijk heb ik voldoende uitleg verleend over levering per TPG-post.

    Met vriendelijke groet,
    Wa alaikum assalam wa Rahmat Ullah wa Barakatahu,

    Hatim Salama
    http://www.digitalekoran.nl

  17. 18 Moke 25 juni 2007 om 10:33000000 pm

    Salaam Alaikoem broeder Hatim,

    Je zegt dat het pakketje niet door de brievenbus gaat.

    Indien het zo is, dan laat de postboder (postbodebedeelder) een briefje in jouw brievenbus achter, dat je naar het postkantoor moet gaan vanaf die datum, van uur tot uur kun je in het kantoor uw pakketje gaan afhalen, omdat de postboder het pakketje niet door de brievenbus krijgt of jouw thuis niet heeft aangetroffen via een paar keer te hebben gebeld.

    Dus eigenlijk 2 mogelijkheden om van het koerierdienst aals TPG-post te kunnen ontsnappen:
    indien het pakketje niet door de brievenbus gaat:
    – hij belt: doe je open, ja of neen, indien neen,
    – briefje in uw brievenbus: uw mag uw pakje komen afhalen in uw postkantoor.
    – het blijft daar 14 dagen liggen, en nadien wordt het teruggestuurd.

    Waarom TPG-post vetrouwen, terwijl het gemakkelijker kan???

    Thalla & Beslama.

  18. 19 Hatim Salama 26 juni 2007 om 10:05000000 am

    Salaam Aleikoem,

    TPG-post komt bij u aan met een bezorgdienstbus.
    Deze bellen vervolgens bij u aan.
    Wanneer u niet thuis bent, kunnen ze het pakketje bij u buren afleveren, of anders krijgt u een kaartje door de brievenbus en hierin staat vermeld dat u uw pakketje bij het postkantoor kunt ophalen.

    TPG is gelijk aan TNT en deze zijn sinds kort samengegaan.
    U moet begrijpen dat ik hier geen aandelen in heb zitten.
    Ik maak enkel gebruik van hun diensten, wanneer een postverzending niet door de brievenbus past bij het postkantoor, dan zullen zij dit pakketje persoonlijk bij een klant aanleveren.

    Eerlijk gezegd begrijp ik uw ophef niet, wellicht heeft u een verkeerde beeld van dit bedrijf. Maar u moet begrijpen dat ikzelf nog geen negatieve ervaringen heb gehad met dit bedrijf. Als u argumenten zijn dat u pakketje “1” keer is zoekgeraakt tijdens het bezorgen ervan. Dan is dit wat magertjes.

    Mijn visie hierop is, dat ik op grond van u argument niet kan beoordelen dat het niet netjes is geweest van TPG-dienst toendertijd. Maar ik heb enkel mijn argumenten mogen gebruiken op grond van uw verhaal. Eenzijdig dus.

    Het is een slechte eigenschap om te zeggen dat wanneer er iets misgaat, dat dan iedereen gelijk niet deugt binnen dit bedrijf. Zo gaat het ook in het nieuws. Hopelijk zult u begrijpen dat ik er niet van gediend ben om op basis van een geval, eenzijdig aangehoord, mijn vertrouwen zal moeten opgeven.

    Assalaam Aleikoum,
    Hatim Salama

  19. 20 secretly 6 juli 2007 om 1:21000000 am

    Salaam iedereen,

    Ik heb onlangs een digitale quran gekocht,maar niet aan de prijs die ik nu zie, ik heb namelijk aangekocht voor 100 eruo.
    Is dit normaal,ik ben van antwerpen en heb het besteld van iemand die in brussel verblijft.

    groetjes

  20. 21 Moke 6 juli 2007 om 9:30000000 pm

    Beste secretly,

    Dat is niet normaal, 30€ mteveel betaald.

    Het kan zijn: in de winkel is het altijd een beetje duurder, dan op het internet. Internet is altijd goedkoper met alles.

    Ze hadden je maar 10 of 15€ extra mogen aanrekenen en geen dubbele hiervan!!!

    Thalla Frasek !!!!

  21. 22 Hatim Salama 9 juli 2007 om 8:59000000 am

    Salaam Aleikoem,

    U kunt deze Digitale Koran voor Euro 75,00 persoonlijk ophalen in Brussel. Tevens kunt u andere modellen bekijken die goedkoper zijn.
    Dit kan bij Eliatec S.C.S., Reu Boulevard Leopold II no. 81 en telefoonnummer is 00 32 4793 3085 76.

    Mijn belangrijkste doelstelling is de Digitale Koran te verspreiden over Nederland en Belgie. Ik heb er persoonlijk voor gezorgd dat de prijs betaalbaar blijft voor een ieder die intresse heeft om in zijn geloof te gaan verdiepen.

    Assalaam Aleikoum,
    Hatim Salama
    http://www.digitalekoran.nl


Geef een reactie

آلسلام عليكم ورحة آلله وبركاته

  • 2,012,664 مسلمين --> مؤمنين

Prikbord Info:               سورة الفا تحة

سْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ 1 الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ 2 الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ 3 مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ 4 إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ 5 اهدِنَـــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ 6 صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ 7
أمين
كلمة الله هي الحقيقة
colorbar.gif
GASTENBOEK - HELPDESK - Wie ben ik?
  Aanmelden - Registreren
  Wachtwoord  vergeten ?

Kalender

juni 2007
M D W D V Z Z
« Mei   Jul »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Bezoekers Info: Locaties.

Locaties: DEEL I - DEEL II.

Thalla & Beslama!!!

                لآ إله
إلآ آلله محمد رسول آلله

بن عياد محمد رشيد
www.BenAyad.be - Islam & Actua

