• Kufars bespioneren moskeeën met verborgen camera’s !!!

17 Responses to “• Kufars bespioneren moskeeën met verborgen camera’s !!!”


  1. 1 Nora 9 juni 2007 om 7:51000000 am

    Hmm..
    Wij gaan onze camera’s toch ook niet kerken of synachogen verstoppen..

  2. 2 redouan(jaw) 9 juni 2007 om 1:26000000 pm

    ze hebben erg veel schrik van ons
    denk dat die wel overdrijft met dat haten en haten en haten.
    islam is geen haat maar liefde.
    mss laten ze alleen de stukjes over haat horen maar islam, praat nooit over haat.
    en dat hij sommige moslim die niet alles corekt doen als ongelovig beschouwt en dat je nie tmet hen mocht trouwen??

  3. 3 rabira 9 juni 2007 om 1:36000000 pm

    Afschuwelijk!! dat zijn geen mosims…echte moslims zijn vredig!

  4. 4 fatima 9 juni 2007 om 1:38000000 pm

    salaam,

    kom ze menen die dat? dat die hun camerakes buiten houden. niets te doen ofwat GET A LIFE please ik hoop dat ze ooit is gepakt worden door zo’n rare mocro’s die op alles slaan dan gaan die hun is goed leren wat hun moeders hun moesten leren. respect voor andere,,, yagla rare zo laten die zien dat hun geloof niet echt boeiend is…….

  5. 5 Nawel 9 juni 2007 om 2:46000000 pm

    Dan noemen deze mensen zich “moslims”!!! Islam is vrede en liefde tegenover je medemensen en helemaal geen haat hebben tegenover je medemens of hij nu gelovig is of niet…
    Moge Allah ze leiden op de rechte pad…

  6. 6 oem_zafirah 9 juni 2007 om 4:33000000 pm

    Dit zijn moslims. Hebben jullie niet nageacht ofzo? Ze halen er alleen stukken uit waar de kuffar een eigen uitleg aan geven. Denk je dat die spreker van die moskee alleen zegt ‘jullie moeten kuffar haten’. Nee zusters en broeders de kuffar knippen de uitleg van de uitspraken die door onze broeders gedaan worden in de moskee uit en geven er een andere wending aan.

    Soebhanallah zijn jullie dom ofzo. Er staat in de koran dat de kuffar er alles aan zullen doen om ons tegen te werken en dit is een van de manieren van hun.

    SoebhanAllah dat jullie niet izien waar deze kuffar mee bezig zijn.

  7. 7 Moke 10 juni 2007 om 11:21000000 am

    Ahlaan & Sahlaan,

    Er zijn opnames met volle bewustzijn en niet undercover opgenomen.

    Er zijn ook eigenaardige opnames, miss. undercover.

    Ze moeten gewoon video opnames, foto nemen, andere geluiden op uw GSM opnemen in mp3, alle vormen van opnamen moet verboden worden.

    Dat doet ze toch niet, want er zitten sommige zaken voor goede doeleinden (dawah-verrichting).

    Thalla & Beslama.

  8. 8 Anoniem 10 juni 2007 om 1:24000000 pm

    Ik geloof eerlijk gezegd dat het nep is. Ze doen tegenwoordig echt alles om moslims zwart te maken.

  9. 9 Karima 11 juni 2007 om 12:50000000 pm

    Hij roept letterlijk tot haat. La hawla wa la quwata illa billah.

  10. 10 fatima 11 juni 2007 om 1:44000000 pm

    salaam,

    aan 1 kant vind ik dat goed dat ze dat hebben gefilmd dan kan de islam gemeenschap ook zien dat ze vaak hebben gefaald. terwijl wij moslims het dan moeten zien te verstoppe. e moke en het feit dat de moslimgemeenschap ook niet echt aan de jongeren denkt . dat probleemjongeren wel naar kuffaars MOETEN gaan voor hulp want in hun eigen, gemeenschap is er geen hulp, geef het gwn toe mensen zo als deze zijn er veel en ik denk ook blijven kome.
    onze gemeenschap is gefaald en zwaar ook.onze gemeenschap verstopt veel. de meeste denken daarmee te laten zien dat de islam mooi en zo is.maar als je ook de zwakke punten zal laten zien dan ziet iedereen dat wij ook maar mensen die fouten hebben. nu zijn ze er toch al 8ergekome nu gaan vele dat ontkennen en zegge ne enzo en ya nee zo…
    word groot mensen onze gemeenschap is verzwakt en de kuffars zien dat die zijn kuffars niet 8erlijk.

  11. 11 Gitpia__ 11 juni 2007 om 5:03000000 pm

    Salaam Alikum aan alle leden,

    Een moskee is een gebedsplaats waar eigenlijk niets te verbergen valt. Men mag ook de ogen niet sluiten van enkele imams die zonder bij nadenken iets presenteren, die nagenoeg negatief overkomen. Hoeveel heb je Imams die niet een do3a’s uitspreken met negatieve uitlatingen, tegen de oorspronkelijke mensen van het land, waarvan de Imam als gast is van het land?

    We kunnen beter een do3a met hidaj uiten dan een vloek uitspreken.

    Een voorbeeld: een persoon komt als gast bij me en begint me te beledigen. Hoe zou ik me voelen of beter gezegd hoe zou je eigen zelf voelen?

    Wat betreft de camera en de audio opnamen gebeurt al heel de tijd, denk maar aan de Arabische landen.

    Om de opname au sireu te nemen kan ik daaruit niet spreken, vanwege de slechte kwaliteit en misschien ook niet de originele weergave. Zelfs mocht het van goede staat zijn, wie kan het authentieke vaststellen?

    Desondanks is de Islam een vredige godsdienst en ik zou geen probleem hebben, indien ze nog meer camera’s zouden installeren of in undercover, vanwege er eigenlijk geen geheimen zijn. Ook is het goed om te kijken voor diegene die andere doeleinden heeft, zoals stelen, veiligheid, enz…

    Ps: Moge Allah me vergeven van dit schrijven en enkel Allah St is machtig in welke rol hierachter schuilt. Allah St weet het best!

    Groetjes, Broeder Gitpia__

  12. 12 sji'iet ahlulbayt as 11 juni 2007 om 6:22000000 pm

    ‘k heb maar het begin gezien: kijk heel goed nr die video mensen: da zijn de wahaabis, de moordenaars van onze broeders & zusters in irak, afghanistan, casa, algerie,…

    echt waar en jullie -velen bedoel ‘k ik – zitten in hun boeken te lezen en op hun sites te surfen en jullie denken da het echte sunna is.

    ik smeek het jullie sunni broeders & zusters, aub, aub, aub, ga op zoek nr de sunna v jullie madhab en ga weg v salafisites, maar erg hoor, bijna alles in het nederlands komt vd wahaabis, allemaal v saudi arabia

    moge Allahswt jullie beschermen, ‘k vrees echt vr jullie broeders & zusters

    salukes

  13. 13 sji'iet ahlulbayt as 11 juni 2007 om 6:23000000 pm

    rabira, echt afschuwelijk rabira: da zijn de salafis, maar in ’t begin tonen die hun ware aard ni en ze geven je eerst een goeie douche en als je salafi wordt, krijg je het ergste te horen

    moge Allahswt onze moslims leiden amien

    salukes

  14. 14 sji'iet ahlulbayt as 11 juni 2007 om 6:31000000 pm

    ‘k ga da ‘ns rustig bekijken als ik vrij heb, maar in godsnaam: wij haten geen ongelovigen: haten in islam mag niet. wij haten de handelingen van iemand en ni de ongelovigen want Allahswt heeft hen ook geschapen!!!!!

    kuffaar dit, kuffaar dat: das zeker ni m’n islam!!!!!

    amai ‘k heb veel geluisteren nr preken v geleerden van een heel ander niveau: preken die je spiritueel omhoog brengen zoda ge denkt da ge in een andere wereld zit: das islam!!!

    nu wil ik ni kijken nr die video want ‘k word ziek v die valse islam of wahaabisme/salafisme

    salukes

  15. 15 sji'iet ahlulbayt as 11 juni 2007 om 6:33000000 pm

    efkes zeggen da haat v sjaytan komt en ni v Allahswt, nikske slecht is v Allahswt dus die volgens de sjaytan en noemen zich salafi

    Allahswt heeft nikske slecht geschapen: sjaytan was voorheen de beste dienaar v Allahswt en mocht bij engelen verblijven, maar het was zijn wil om ni neer te knielen vr adam as en ni de wil v Allahswt

    fatima, zo erg ben ik ni als ge ziet hoe erg die ze’mak geleerden zijn v deze video

    salukes

  16. 16 sji'iet ahlulbayt as 12 juni 2007 om 4:04000000 pm

    ‘k heb de video vr 1ste x gezien en ik wou echt kotsen, echt kotsen, gewoonweg walgelijk en ik ga die zeker nog ‘ns terugzien

    de geleerden, de sites, die moskeeen, één vr één SALAFI/WAHAABI. ‘k heb het jullie gezegd sunnibroeders & zusters ik lieg niet want ik weet waarover ik het heb. zeg nooit zomaar iets zonder bestuderen

    VIDEO
    ze toonden bilal philips: SALAFI. ook ibn baaz, moge Allahswt hem in z/graf laten lijden: SALAFI. ze toonden: http://www.islam-qa.com als site: SALAFI. al munajid heb ik ook gezien op de site of in een artikel: SALAFI. al die moskeeen, herkende onmiddellijk de namen: SALAFI. ze refereerden naar Ighwan Muslimin: SALAFI (QUTBI).
    SALAFI/WAHHABI, SALAFI/WAHHABI, nog ‘ns

    Geloven jullie Nouredine? Denken jullie echt dat die video getruceerd is? Hebben ze die SALAFIS ni laten zien? Kwamen die HAATdragende woorden ni uit hun mond?????

    Is da islam? Zien jullie nu in da islam uit saudi arabia, wahaabisme/salafisme ni de juiste islam is? Hebben jullie nog meer bewijzen nodig broeders & zusters?

    Wullahi broeders & zusters, ik zweer nogmaals bij Allahswt dat mijn shiageleerden die in het engels prediken (in london of v.s.) lezingen geven van een ander niveau: van een hoog niveau masjaaAllah en top qua vreedzaamheid en spiritualiteit en kwaliteit en nog veel meer. wullahi, lezingen die ik heb gehoord, daar zouden zelfs ongelovigen nr luisteren en ze zouden nadien zeggen: oh wat mooi al blijven ze ongelovig.

    broeders & zusters, ik verwittig jullie de laatste x inshaAllah zoek nr sunnisites (www.sunni.nl is er eentje) en ga weg v salafi/wahaabisites: http://www.al-islaam.com of die anderen die nouredine heeft gegeven v haroen en jvi, ga er weg van vooraleer je beinvloed wordt.

    ik zie in m’n vriendenkring/familiekring dat er zovele zijn die sunni zijn en da zijn sunnis, maar die nemen dingen over v salafis: ik ken sunnis die verjaardag v profeet sawas ni herdenken (abderrahman op deze site), maar ik ken er verschillende. zo zijn die wahaabis, beetje per beetje totdat ge helemaal wahaabi bent
    ik zie rondom mij bij vrienden en familie, moslims die als wahaabi beginnen te praten: dit shirk, dat shirk, dit bid’a, dat bid’a. ze beginnen als hen te klinken. zo wordt ge zoals hen

    zo hoor je me ni bezig, maar natuurlijk heb je grote en kleine shirk: als ik ergens nrtoe ga waar ik echt m’n tijd verspil (en niets doe vr Allahswt en vr m’n dien), awel das kleine shirk, maar ge hoort me ni elke seconde over shirk brabbelen. toepassen moet ge proberen te doen.

    sunnibroeders & zusters, moge Allahswt jullie beschermen tg de misleidende islam v saudi arabia, het wahhaabisme/salafisme en moge Hijswt jullie redden vh Hellevuur.

    wees op jullie hoede, vergeef het mij da’k in herhaling val, maar ik houd v jullie omwille v Allahswt en weet dat een ‘vader’ blijft herhalen da iets ni goed is totda het goed doordringt.

    vr diegenen die toch nog twijfelen aan m/woorden, vergeef het jullie, maar ga nr echte sunnitische geleerden en vraag hun meningen of discussieer of surf op http://www.sunni.nl daarop vindt ge meer info. ben shia en geef jullie een sunnisite in het nederlands. surf daar liever op dan op die sites die geld v saudi arabia ontvangen.

    moge Allahswt jullie beschermen tg al het slechte vd mens en jin

    salukes

  17. 17 sji'iet ahlulbayt as 12 juni 2007 om 4:09000000 pm

    wullahi, elke ongelovige die deze video ziet, loopt weg v islam en zegt da islam intolerant is

    zelfs ik als moslim (zelfs was ik nog sunni) loop weg v islam vd salafis/wahhabis, da is ni de islam v o/profeet sawas staghfirullaah

    Allah jahfad waar gaat de wereld nrtoe met deze saudis en hun wahaabisme/salafisme, waar gaat die nrtoe

    salukes


Geef een reactie

آلسلام عليكم ورحة آلله وبركاته

  • 2,054,472 مسلمين --> مؤمنين

Prikbord Info:               سورة الفا تحة

سْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ 1 الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ 2 الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ 3 مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ 4 إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ 5 اهدِنَـــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ 6 صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ 7
أمين
كلمة الله هي الحقيقة
colorbar.gif
GASTENBOEK - HELPDESK - Wie ben ik?
  Aanmelden - Registreren
  Wachtwoord  vergeten ?

Kalender

juni 2007
M D W D V Z Z
« Mei   Jul »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Bezoekers Info: Locaties.

Locaties: DEEL I - DEEL II.

Thalla & Beslama!!!

                لآ إله
إلآ آلله محمد رسول آلله

بن عياد محمد رشيد
www.BenAyad.be - Islam & Actua

