• Een mooi verhaaltje met humor.

De oude Mustafa

De oude Mustafa leeft al meer dan 40 jaar in New York.

Hij wil graag in zijn tuin aardappelen planten, maar hij is alleen en oud en zijn zoon leeft in Irak. Hij schrijft een e-mail aan zijn zoon:

“Lieve Ahmed. Ik ben erg verdrietig omdat ik in mijn tuin geen aardappelen kan planten. Ik weet zeker dat jij me had geholpen de tuin om te spitten, als je hier was geweest. Ik hou van je. Je Vader”

De zoon schrijft meteen terug:

“Lieve Vader. Raak alsjeblieft niets in de tuin aan!
Ik heb daar namelijk “het spul” verstopt. Ik hou ook van jou. Ahmed”
 

Nog geen 2 uur later staan de US Army, de Mariniers, de FBI en de CIA voor het huis van de oude man. Ze spitten de tuin spade voor spade om, zoeken iedere millimeter af, maar vinden niks. Teleurgesteld gaan ze weer weg. Dezelfde avond nog krijgt de oude man een e-mail van zijn zoon:

“Lieve Vader. Hoogstwaarschijnlijk is de tuin nu helemaal omgespit en kan je aardappelen planten. Meer kon ik op deze afstand niet voor je doen. Ik hou van je. Ahmed”

kptlachen.gif

kptlachen.gif

kptlachen.gif

12 Responses to “• Een mooi verhaaltje met humor.”


  1. 1 moslima 30 mei 2007 om 11:26000000 pm

    salaam

    ik vind het wel een goede verhaal zo zie je dat die jongen van zo ver zijn vader heeft geholpen dus mensen die hun ouders zo dicht bij hun hebben zorg goed voor hun en behandel hun met respect want zij zijn de 2 belangerijkste personen in ons leven en we kunnen ze niet gewoon zomaar vervangen ze zijn niet vervangbaar

    ma3a salaam

  2. 2 CASAWIVI 31 mei 2007 om 3:49000000 pm

    Bravo ,een heel mooi verhaal,ja eigenlijk is het humor maar het zou nog waar zijn ook.
    Mag ik je vragen of ik het op mijn blog mag zetten enkel met jouw medewerking.
    groetjes Vif

  3. 3 hajar 31 mei 2007 om 10:10000000 pm

    of het egt is geloof ik niet maar of het kan tuurlyk je kent amerika en zkkr en vooraml me die buch je weet maar nooit hè; en idd egt hèèl grappig

  4. 4 redouan(jaw) 1 juni 2007 om 1:14000000 am

    salamo alakoem
    amai zou ik zeggen , diene achmed is wel ne slimme. ik wil wel is weten wat die heeft gestudeerd op school :-p

  5. 5 fatima 1 juni 2007 om 5:55000000 pm

    haha is wel een goeie

  6. 6 nadia(sponsbob) 1 juni 2007 om 6:25000000 pm

    wollah ik vindt echt leuke verhaal zo zie je van ver kun je ook helpen
    maar ik geloof niet dat het echt gebeurt is want je stuurt nooit fbI VOOR DIT maar als die oude man die tuis echt dringed nodig had had hij ook iemand anders om hulp gevraagt maar ik zou het echt nooit doen fbi sturen voor dit wollah ik zwweer het
    ahahahahhaha dit is ook een soort verhaal hahahah

  7. 7 nadia(sponsbob) 1 juni 2007 om 6:33000000 pm

    wollah die oude man kon ook een iemands anders op hulp vragen en jha de zoon om hulp vragen is een goed idee maar die zoon woont tog in irak
    maar is ook dom wat die zoon heeft gezegt (niks aanraken in de tuin ik heb spullen bewaart) jha tuurlijk zou ik ook niet de tuis aanraken maar hij moet ook dit dingen niet gaan zeggen tegen je vader dan heb je gelogen stel je voor die oude man is geschrokkken en flouw gevallen want all die fbi enzovoort zijn zo in de tuin binnen gelopen en heeft alles gedaan en die zoon heeft nog gezegt niks aanraken jha nu heeft de oude man een problleem want die oude man kon ook een mail sturen bijvoortbeeldt van jha fbi enzovoort zijn in mijn tuin binnen gelopen en heeft al alles gedaaan bijvoorbeelt

  8. 8 nadia(sponsbob) 1 juni 2007 om 6:39000000 pm

    hoi mensnen die deze verhaal lezen hahahah

    ik liep zo naar buiten en een jonge kwam zo naar mijn toe hij zo heey ben jij de zusje van ali-b die kennen ullie vast wel
    ik zo nee wrm hij zo jij lijkt een beetje op ali-b dus ik begon telagen ik zo nee ik ebn ggeen zusje van ali-b en het kan dat ik op hem lijk alles kan
    dus ik liep zo verder maa ik kon niet stoppen met lachen dus iedereen begon naar mijn toe te kijken dus ik keek terug ik zo wat is er met jullie en waarom kijken jullie zo raar naar mijn
    kwam zo vrouw naar me toe zij zoo jha ik kijk raar want jij lacht net als spongebob dus ik begon kei hardt telachen zij zo speel jij sponsgebob ik zo nee zij zo ow oke moet je doen ik begon weer te lachen zij zo jha ik zweer moet je doen ik zo als ik dat kon doet deed ik dat zij zo ik ga wel morgen naar op een site waar je in kan schrijven ik zo moet je zekker doen het bestaat tog niet zij zo wel ik kijk wel voor jou en geef ik je die site kun jij je inschrijven doen ging ik weg hahahahhahahhahahhahahahahhahaahahha

  9. 9 miss fatima 2 juni 2007 om 3:00000000 pm

    it’s just a joke people, waarom allemaal zo serieus?? het is waarschijnlijk niet echt gebeurd dus chill iedereen

  10. 10 Ouasima 2 juni 2007 om 3:16000000 pm

    Erg mooi verhaal met een prachtige betekenis!!!

  11. 11 soufiane 3 juni 2007 om 12:45000000 am

    tis da hehe tis een lol hhahahahaha

  12. 12 tamazicht 4 juni 2007 om 5:18000000 pm

    das wel een goeie 😉


Geef een reactie

آلسلام عليكم ورحة آلله وبركاته

  • 2,031,397 مسلمين --> مؤمنين

Prikbord Info:               سورة الفا تحة

سْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ 1 الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ 2 الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ 3 مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ 4 إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ 5 اهدِنَـــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ 6 صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ 7
أمين
كلمة الله هي الحقيقة
colorbar.gif
GASTENBOEK - HELPDESK - Wie ben ik?
  Aanmelden - Registreren
  Wachtwoord  vergeten ?

Kalender

mei 2007
M D W D V Z Z
« Apr   Jun »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Bezoekers Info: Locaties.

Locaties: DEEL I - DEEL II.

Thalla & Beslama!!!

                لآ إله
إلآ آلله محمد رسول آلله

بن عياد محمد رشيد
www.BenAyad.be - Islam & Actua

