• Marokkaanse jongen al 2 jaar in kliniek.

uza.jpgANTWERPEN, 15/05/2007: In het Universitair ziekenhuis verblijft al twee jaar een Marokkaans jongentje, bijna volledig afgesneden van zijn familie. Salmane was vier toen hij in juni 2005 naar ons land kwam voor een dringende ingreep. Zijn familie houdt nog contact met hem via de webcam en de telefoon, maar na twee jaar ziekenhuisverblijf wordt gezocht naar een betere oplossing. Het universitair ziekenhuis zegt dat het een zeer uitzonderlijke situatie is – BEKIJK(Bron: ATV)

15 Responses to “• Marokkaanse jongen al 2 jaar in kliniek.”


  1. 1 Hanifa 25 mei 2007 om 4:03000000 pm

    Alhamdoelilah, hij krijgt de beste zorgen.

  2. 2 ZusterInIslam 26 mei 2007 om 10:24000000 pm

    Idd hamdoullillah, Moge Allah veel sbar schenken aan de familie amin!

  3. 3 Sara 26 mei 2007 om 10:45000000 pm

    MashaAllahhh, moge Allah hem bijstaan!

  4. 4 rabi3a 27 mei 2007 om 2:14000000 am

    salaam, moge allah je hart met geduld vullen en,
    dat je snel geneest incha allah.
    Weet dat er nog zovele zijn dit is een beproeving waha.
    Ik bid voor je.

  5. 5 alie pasveer 27 mei 2007 om 11:57000000 am

    salaam aleikoem mashallah alhamdulilah inshallah zul je ooit weer terug komen bij je familie nadat je beter bent inshallah,ik wens veel sabr voor de familie,lijkt me erg moeilijk,maar ja allah is altijd met de geduldigen inshallah.salaam aleikoem warahmatulahiwabarakatuhu.oemhassan

  6. 6 mustafa 27 mei 2007 om 3:04000000 pm

    sallaam broeder en zusters in de islam

    kan er mij iemand helpen aan adres van deze ziekenhuis.
    Ik had graag deze broeder willen bezoekn incha allah,misschien we met aantal broeders afspreken op bepaalde plaats en bepaalde baraka mee nemen,allah swt zal iedere broeder belonen,als men zieke gaat bezoeken,gaan er 70.000 engelen mee.veel goede daden..
    hier laat ik alvast mijn msn achter. Ik hoop incha allah dat ik veel broeders mag verwachten met deze goede.

  7. 7 Moke 28 mei 2007 om 9:36000000 am

    Salaam Alaikoem “Beste Broder in de Islam” mustafa,

    Dan is he best aangeraden dat je naar die nationale nummer belt:
    was het niet de 101 ???

    IK DACHT VAN WEL, ben niet zeker. Die zullen je de coorecte straatadres en nr. geven. ver kan het niet zijn, als je van antw. bent:
    – Antwerpen: Stuivenberg of St. Vincentuis Ziekenhuis,
    – Berchem: Middelheim,
    – Wilrijk: Universitair Ziekenhuis Antw.
    – …

    Thalla & Beslama.

  8. 8 amina 28 mei 2007 om 1:09000000 pm

    aslaam broeders en zusters hoe heet die jongen ?
    je moet zijn naam toch kennen voor hem te gaan bezoeken ?dank je broeders en zusters aslaam

  9. 9 Moke 28 mei 2007 om 1:22000000 pm

    Salaam Alaikoem oeght amina,

    Dat weet ik niet, dat hebben ze er niet bij gezegd of genoteerd.
    Indien je belt kun je meer info over van loskrijgen.

    Het moraal van deze bericht is namenlijk, dat hij méér dan 2 jaar een goed service krijgt en nog altijd in het ziekenhuis verblijft.
    Valt jullie EUROCENT niet???

    Beslama!!!

  10. 10 moslima 28 mei 2007 om 3:27000000 pm

    salaam

    ik denk dat je gewoon vraagt welke ziekenhuis die jongen zit hij heet toch salmani en je zegt dan gewoon die jongen die 2 jaar in het ziekenhuis heeft gelegen meskien maar hij wordt er goed verzorgt en dat hij inchallah geneest

    ma3a salaam

  11. 11 kelthum 29 mei 2007 om 12:22000000 pm

    Was vrijdag 25 mei in het UZ. Wilde de kleine jongen bezoeken maar aangezien hij ernstig ziek is en op een gesloten afdeling ligt mag hij GEEN bezoek ontvangen.
    Enkel zijn eigen familie kan deze afdeling betreden.

    Groetjes

  12. 12 Amina... 30 mei 2007 om 1:29000000 pm

    Salamalaikum,
    Hoezo Moke…wat bedoel je ermee…dat is toch positief?

  13. 13 Moke 30 mei 2007 om 1:51000000 pm

    Ja, inderdaad dat is zeker en vast positief. GEEN TWIJFELS AAN!!!

    Toen ik het voor het eerste keer las op ATV:
    ‘Marokkaanse jongen al méér dan 2 jaar in kliniek.’

    In grote en dikke vette letters: mijn frank viel niet direkt.
    Maar later wel: ‘Wie gaat dat allemaal betalen?’

    ATV, heeft het niet er bij geplaatst: hoogstwaarschijnlijk de ouders of de belastingbetaler (via sociaal kas). We weten ook niet welke afspraken dat er zijn gemaakt om de kosten te kunnen recupereren.

    Daar weet ik echt niets van, misschien komt het ooit aan het licht!!!

    Heb je het nu door? Ik ben evenveel verontwaardigd als ATV!!!

    Ik andere gelijke situaties bij allochtone families: geen geld, geen behandeling…

    Thalla & Beslama.

  14. 14 Amina... 30 mei 2007 om 2:03000000 pm

    Nu ik weet niet over welke ziekte het gaat Mo … maar het zou natuurlijk ook kunnen dat het jongetje leid aan een zeldzame ziekte waarop de artsen dit gewoon aannemen…natuurlijk ook om het jongetje weer beter te maken maar langs de andere kan ook om wetenschappelijke redenen in hun studie.Dit hoor je toch vaak… so Alah ou alam…Ik denk dat er voor zulke situaties budgetten wodren vrijgemaakt hoor … het is ook een UNIVERSITAIR ziekenhuis….begrijp je.

    Inshalah gair voor…het jongetje …dat hij inshalah mag genezen en dat de arsten met de wil van Allah swt er ook wat op vinden voor naar de toekomst toe naar andere mensen toe.

    Amien

    Alaikumsalam

  15. 15 oughtkoum_fe_deen 5 juni 2007 om 8:35000000 pm

    moge allah hem bijstaan amien…


Geef een reactie

آلسلام عليكم ورحة آلله وبركاته

  • 2,013,618 مسلمين --> مؤمنين

Prikbord Info:               سورة الفا تحة

سْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ 1 الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ 2 الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ 3 مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ 4 إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ 5 اهدِنَـــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ 6 صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ 7
أمين
كلمة الله هي الحقيقة
colorbar.gif
GASTENBOEK - HELPDESK - Wie ben ik?
  Aanmelden - Registreren
  Wachtwoord  vergeten ?

Kalender

mei 2007
M D W D V Z Z
« Apr   Jun »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Bezoekers Info: Locaties.

Locaties: DEEL I - DEEL II.

Thalla & Beslama!!!

                لآ إله
إلآ آلله محمد رسول آلله

بن عياد محمد رشيد
www.BenAyad.be - Islam & Actua

