Lees dit: Moeite waard!!!

Starend kijk ik voor me uit denkend over dit leven..

Afvragend waarom wij rare wezens geschapen zijn ..

Vergetend dat Allah  de Mens en de Djinn Slechts geschapen heeft om Hem te dienen..

Vergetend dat dt leven een einde zal hebben..

Denkend dat ik ieder moment dood kan gaan..

Denkend dat ik ieder moment opgehaald kan worden door de Engel Des Doods..

Vergetend dat ik een reiz zal maken..

Denkend dat ik alleen op reis zal gaan, denkend dat ik niets mee mag nemen op mijn daden & zondes na..

Denkend dat Mijn Ouders Familie en Vrienden me dit keer niet kunnen redden..

Denkend dat alleen mijn Heer, Mijn Scheooer me zal kunnen redden..

Denkend dat ik straks als dode gewassen wordt em om een koelkast gestopt word om grond niet te stinken !!

Denkend dat ik straks in een kist moet !!

Denkend dat ik straks onder de grond moet ..

Denkend dat ik ondervraagd zal worden door 2 engelen ( Monkar & Nakier )..

Denkend dat ik verantwoording zal moeten afleggen voor mijn Daden & Zondes..

Afvragend waarom wij rare wezens kiezen voor Wereldse zaken !!

Afvragend waarom wij rare wezens denken dat dit leven geen einde heeft,

Dat terwijl wij rare wezens weten dat een Film ook een Einde heeft,

Wetend dat een Computerspelletje OOK EEN GAME OVER HEEFT !!

Vergetend dat er een dag zal komen dat wij rare wezens bij elkaar geroepen zullen worden !!

Vergetend dat we op die dag geen kant op kunnen !!

Vergetend dat we op die dag alleen aan ons zelf zullen denken !!

Vergetend dat er op die dag geen weg terug is !!
Wetend DAT DIT DE DAG DES OORDEELS ZAL ZIJN ..

Nu wetend dat het leven een einde zal hebben !!
Nu beseffend dat we hard moeten werken voor een plek in het Paradijs !!

Nu wetend dat ALLAH SWT de mens en de Djinn slecht geschapen heeft om hem te dienen..

O0owh Mij Geliefde Zusters.. O0owh Mijn Geliefe BrOeders..

Weet Dat Allah SWT de mensen wiens laatste woorden zijn :

LA ILAHA ILA ALLAH

ER IS GEEN GOD DAN ALLAH Het paradijs Zal laten binnentreden ..!!

5 Responses to “• <b>Lees dit: Moeite waard!!!</b>”


  1. 2 Sohayla 19 mei 2007 om 10:30000000 am

    Prachtig… Geen woorden om dit te beschrijvn

  2. 3 Aria 19 mei 2007 om 12:55000000 pm

    wooow je zet me aan het denken .
    mashallah die persoon die dit geschreven heeft…
    laat allah zijn/haar wensen uitkomen en ook in het hiernamaals good worden beloond.

  3. 4 Fatima Zohra 19 mei 2007 om 2:09000000 pm

    wat jammer dat we dit vergeten……….

  4. 5 Rifia 19 mei 2007 om 7:01000000 pm

    TbarkeAllah, echt goed geschreven..
    We kunnen niets anders zeggen dat je absoluut gelijk hebt

    Moge Allah iedereen belonen voor hun goede daden en vergeven voor hun slechte daden!!


Geef een reactie

آلسلام عليكم ورحة آلله وبركاته

  • 2,037,662 مسلمين --> مؤمنين

Prikbord Info:               سورة الفا تحة

سْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ 1 الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ 2 الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ 3 مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ 4 إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ 5 اهدِنَـــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ 6 صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ 7
أمين
كلمة الله هي الحقيقة
colorbar.gif
GASTENBOEK - HELPDESK - Wie ben ik?
  Aanmelden - Registreren
  Wachtwoord  vergeten ?

Kalender

mei 2007
M D W D V Z Z
« Apr   Jun »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Bezoekers Info: Locaties.

Locaties: DEEL I - DEEL II.

Thalla & Beslama!!!

                لآ إله
إلآ آلله محمد رسول آلله

بن عياد محمد رشيد
www.BenAyad.be - Islam & Actua

