• Brief: zusters voor zusters (incl. video).

Lieve zuster, …

Pijn in mijn hart als ik jou zie lopen, Lopend op straat van niks wetend met je losse haren en je korte kleren. Niet denkend dat jij wordt gezien als een lustobject, iets dat ze willen misbruiken om hun dierlijke lusten te bereiken. Hoeveel keer hebben zij u niet bekeken ! Moest je het maar eens weten, wat ze allemaal over jou fantaseren.

Zustertje lief al die zaken zijn voor jou in het negatief. Het tast jou gevoel van waardigheid aan zonder dat jij er stil bij staat. Denkend om zo respect te krijgen terwijl jij het omgekeerde zult verkrijgen. Denk je niet na over jouw mooi lichaam en wees blij dat Allah het niet van jou heeft ontnomen! 

Weet je zuster wij zijn van Allah en tot Hem zullen we terugkeren. Door jezelf te bedekken wilt het niet zeggen dat je tegen jou vrijheid vaarwel moet zeggen. Het geeft jou een zekere mate van bewegingsvrijheid tussen de mensheid. 

Zustertje lief weet dat Allah de mens heeft geschapen, Hij geeft hem de Qoraan gegeven zodat hij precies weet hoe hij moet leven. Moeten we ons daar niet aanhouden terwijl Hij ons heeft onderhouden. Gaan we zelf bepalen hoe wij ons zullen kleden? Is het niet Allah, onze Schepper die het beste voor ons zal weten?

Als je maar zou weten dat in de hel vrouwen met hun haren en sommige met hun borsten zullen worden opgehangen. Een ondragelijke pijn ! Je zult roepen terwijl iedereen je hoort roepen. 

Wist je zustertje lief dat de warmte in de hel 70 keer warmer is dan de warmte die wij kennen op deze aarde? Waarom ik dat allemaal zeg is omdat ik voor jou het beste wens. Het is niet te laat, je kunt je steeds herpakken door je te bedekken om zo van deze vreselijke pijn te ontsnappen.

15 Responses to “• Brief: zusters voor zusters (incl. video).”


  1. 1 umm_zaynab 2 november 2006 om 10:09000000 am

    salaam lieve zuster

    weet dat het leven hier een examen is en dat het enige verschil is dat er geen herexamen van bestaat..

    m3a salama

  2. 2 nia_saleha 2 november 2006 om 11:45000000 pm

    Salam ou alikoum wa rahmatolah wa barakato

    Het is waar het is nog niet te laat je kan je herpakken voor dat de dood jou pakt.En Allah swt zal je vergeven
    Allah swt ghafur arahim

    Salam

  3. 3 Sanaa 4 november 2006 om 9:36000000 pm

    Salaam Alaykoum,

    Het enige wak hier op kan zeggen, is dat Allah (swt) onze zonden mag vergeven! (inchALlah!!)

    Het is inderdaad waar, dat veel mensen denken, dat ze geen vrijheid hebben als ze hun bedekken, maar kvoel juist een innerlijke vrijheid!!!

    Salaam

  4. 4 lela zahra 12 november 2006 om 10:53000000 am

    salaam wa3aleikoem,

    St’r rasek, wa setr’k Allah Soubhana wa ta3alla wabarakatoe.

    🙂

    ma3a salaam

  5. 5 hajera 12 november 2006 om 6:58000000 pm

    asalaamu alekhum
    je hebt echt gelijk.je moet in hijaab naar buiten gaan.In een hijaab is knap heid van een vrouw.je hebt echt super gelijk.

    WALEKUM ASSLAAM

  6. 6 TIA 16 november 2006 om 12:28000000 pm

    ik draag geen hijaab.. wilt dat dan zeggen dat ik niet naar de hemel ga??

  7. 7 nia_saleha 16 november 2006 om 12:36000000 pm

    Allah ou hlem Tia alleen God weet of je naar de hemel gaat of niet.Je kunt je wel erop voorbereiden.
    En je weet als dat el setra moet als je het niet doet dan dan weet je wat je te wachten staat.
    En met setra bedoel ik niet alleen een hoofddoek dragen en that’s it.
    Je moet je niet sexy aankleden met flashy kleuren en spannende kleren ect…
    No make-up alles wat aandacht trekt moet je gewoon niet doen zo simpel is dat.
    Aan jou de vraag of er bereid bent om het te doen of niet want eens het te laat is…kan niemand je helpen
    Salam

  8. 8 Rania 24 november 2006 om 4:43000000 pm

    Tia…Bij elke opmerking merk ik dat jij in oorlog bent met deze wereld.Ik herken het een beetje want heb het meschien in iets kleinere mate ook meegemaakt.Jij denkt meteen…God beoordeeld je naar jouw intenties en jouw hart.Wat voor nut heeft het om je te bedekken als je bvb roddelt ofzo.
    Maar je moet het anders zien…ik moet zeggen dat ik de laatste persoon ben om raad te geven aangezien ik ook geen hijaab draag maar diep vanbinnen wel weet dat ik totaal verkeerd bezig ben.
    Tia geef nu gewoon toe…Als je gekleed loopt zoals het niet in werkelijkheid hoort.Dan trek je toch een bepaalde aandacht van mannen.De soort aandacht dat verleiding teweeg brengt naar slechte dingen toe.Je zondigt tov jezelf plus komt erbij dat je niet weet tot wat jij die man aanzet op het moment dat hij je ziet.
    Dat is nou eenmaal zo…en dus los van het feit dat je andere zonden maakt.Elke stap in de goede richting is er één.
    Alles begint met erkennen …kijk diep vanbinnen naar wat je voeld en geef toe als je verkeerd bezig bent.Minimaliseren helpt heel even hier op aarde maar niet meer als het te laat is.
    Alleen degene die ons geschapen heeft weet hoe we best moeten gaan leven.

    Alleen is het jammer genoeg niet altijd even makkelijk om deze regels te volgen omdat we leven in een wereld vol verleidingen.Ik heb er een rot gevoel bij …ik weet en zeg het allemaal wel maar zelf loop ik wel zo rond.

    Als ik al dit lees krijg ik kippevel omdat ik weet dat het allemaal waar is en vraag aan Allah swt dat hij ons leid.
    God vergeef ons en leid ons op het enige juiste pad…degene dat u voor ons hebt omschreven.

  9. 10 lela zahra 24 november 2006 om 7:44000000 pm

    salaam wa3aleikoem,

    Rania, je hebt ergens een punt, maar er zijn verschillende keldingsstijlen die niet verleidelijk zijn.

    Verleidelijk is aandacht trekken natuurlijk (bv blote benen, een décolté in uw blouse, make-up, parfum, lang los haar ect)

    Je kan westers gekleed zijn en tegelijkertijd deftig zijn, dat je eigen karakter kan uitstralen (serieus).

    Je uitstraling (positieve) zegt wel iets tegen over andere mensen. (= voorkomen)
    Het is eerst jezelf kennen!

    Ma3a salaam

  10. 11 Mo 5 december 2006 om 6:47000000 pm

    salaam wa3aleikoem mijn zusters in de islam,

    Als ik al die reactie van jullie lees dan kan ik alleen maar zeggen dat we insha`allah met een positieve gevoel naar de toekomst van onze kinderen kunnen kijken (met zulke toekomstige moeders).

    Ma3a salaam

    P.S. van een trotse broeder

  11. 12 umm_zaynab 5 december 2006 om 10:18000000 pm

    salaam

    Wil je er mooier uitzien?
    Probeer dan het volgende:

    1. Laat Ghadul-Bashar (neerslaan van de blikken) de oogschaduw van je ogen zijn.

    2. Smeer de lipstick van Ikhlaas (oprechtheid) en Khauf (vrees) op je lippen, alles wat uit je mond komt zal oprecht zijn en het zal rekening houden met je Heer.

    3. Gebruik de blush van verlegenheid en bescheidenheid.

    4. Was je gezicht met de zeep van Taubah (berouw) om alle zonden en fouten weg te wassen .

    5. Behandel je haar met de Islamitische Hijab, het zal je beschermen tegen kwade en ruwe zaken.

    6. Was je lichaam met Woedoe, InshaAllah zal het in het Hiernamaals schijnen.

    7. Draag de ring van hoop en eenheid.

    8. Draag de ketting van Imaan (geloof) waarbij elke kraal sterk vastzit aan de volgende, zodat zelfs wanneer er aan getrokken wordt, het nooit zal breken!

    Allahu akbar!!

    m3a salama

  12. 13 lela zahra 6 december 2006 om 8:03000000 am

    salaam wa3aleikoem,

    Umm Zayneb, een petje af of een pluimpje voor u! 😉
    Echt, Ma’sha’Allah!

    Ma3a salaam

  13. 14 Rania 12 december 2006 om 3:12000000 pm

    Mooi…ik heb bewondering…

  14. 15 jamila 30 mei 2007 om 10:56000000 am

    alle moslimbroeders en moslimzusters,
    kijk ik ben een moslima, en ik ben er trots erop.
    wat ik niet snap is, ik draag geen hoofddoek, maar ik ga het nog wel doen,[insjallah] en ik ken meisjes die hoofdoekjes dragen, alleen ze gedragen ze niet normaal. ze zijn gemeen, niet betrouwbaar. je hoort wel aardig en betrouwbaar te zijn als je een hoofddoek draagt. ik ben wel betrouwbaar, en ook aardig tegen mensen. en ik doe wel mijn best voor de islam, ramadan, de shahada, 5 keer per dagen bidden, smeekbedes zeg ik elke dag op, ik wil wel meer dingen doen voor de islam, ik vindt dit niet genoeg.
    en trouwens, jongens moeten ook van de islam zijn lichaam bedekken hoor, niet alleen meisjes, en vergeet niet meisjes en jongens zijn gelijk in de islam. jongens horen djelabba te dragen, en meestal een baard, en iets wat zijn haar bedekt. okee van jamila


Geef een reactie

آلسلام عليكم ورحة آلله وبركاته

  • 2,013,618 مسلمين --> مؤمنين

Prikbord Info:               سورة الفا تحة

سْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ 1 الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ 2 الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ 3 مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ 4 إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ 5 اهدِنَـــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ 6 صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ 7
أمين
كلمة الله هي الحقيقة
colorbar.gif
GASTENBOEK - HELPDESK - Wie ben ik?
  Aanmelden - Registreren
  Wachtwoord  vergeten ?

Kalender

mei 2007
M D W D V Z Z
« Apr   Jun »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Bezoekers Info: Locaties.

Locaties: DEEL I - DEEL II.

Thalla & Beslama!!!

                لآ إله
إلآ آلله محمد رسول آلله

بن عياد محمد رشيد
www.BenAyad.be - Islam & Actua

