Het nichtje van Osama Bin Laden.

Klik op de afbeeldingen voor ware grootte!!!

binladen-nichtje1.jpg binladen-nichtje2.jpg binladen-nichtje3.jpg

binladen-nichtje4.jpg binladen-nichtje5.jpg binladen-nichtje6.jpg

binladen-nichtje7.jpg binladen-nichtje8.jpg binladen-nichtje9.jpg

Bron: Nichtje Bin Laden krijgt TV-show in Amerika & Sky News.

18 Responses to “• <b>Het nichtje van Osama Bin Laden.</b>”


  1. 1 fatima 25 maart 2007 om 3:51000000 pm

    salaam,

    dat zou je dus nooit zeggen dat die twee familie zijn.

  2. 2 fatima 25 maart 2007 om 3:57000000 pm

    gwn een vraag, maar wat scheelt er met haar lippen?

  3. 3 Moke 25 maart 2007 om 6:33000000 pm

    ahlaan, dat lippenstift ==> miss. slecht kwaliteit foto ???

    DAT KAN!!!!!

  4. 4 fatima 25 maart 2007 om 8:02000000 pm

    of zij heeft botox leren kennen,
    kan ook

    salaam

  5. 5 Abderrahman 26 maart 2007 om 7:19000000 am

    Salaamoe Halaykoem

    Misschien weten jullie het nog niet, maar naar aanleiding van die bomaanslagen op 11/9 heeft dat nichtje foto’s laten nemen, als ik het nog juist weet, terwijl ze in bad was. Ik zeg niet dat het naaktfoto’s waren maar hoe dan ook, ze heeft “geposseerd” voor een magazine, en ik ben ervan overtuigd dat ze niet al te veel kleding aanhad. Hoe ze er op deze foto’s uitziet zegt al veel en daarover wil ik mijn eigen niet uitspreken.

    Hoe dan ook, haar zonden zijn de hare. Ik vind het wel een opmerkelijke contradictie. Tegenwoordig zijn er 2 uitersten. Goede meisjes die neerkijken op slechte jongens en hun slechte gewoonten (uitgaan, vriendinnetjes, roken, drinken) … en goede jongens die neerkijken op slechte meisjes en hun slechte gewoonten. Dit is een voorbeeld van dat laatste. Kvind het wel goed dat het hierop geplaatst is omdat het mensen aanzet tot denken en laat inzien dat er veel jongens zijn op het slechte pad maar dat niet wegneemt dat er ook veel meisjes zijn die er niets van terecht brengen en hun geloof hebben begraven.

    De goede meisjes treuren om de jongens en de goede jongens treuren om de meisjes. Het doet pijn om zo’n zaken dagelijks te zien maar dat is nu eenmaal het lot van een (goede) gelovige. Het leven is een hel voor de gelovige en een paradijs voor de ongelovige. Elk woordje daarvan is waar.

    Salaamoe Halaykoem

  6. 6 Anissa 26 maart 2007 om 9:48000000 am

    assalamoe alaykoem

    ze zeggen inderdaad dat het leven voor een gelovige net als een gevangenis is of zoals jij het zegt, net als de hel

    nu, dat hoeft nu niet per sé zo te zijn he. Als je het geloof beziet als iets dat u een heleboel beperkingen oplegt, dan is dat zo, maar als je het beziet als iets waar je van houdt en naar wil streven en als iets wat je juist een gevoel geeft van vrijheid, is het net het tegenovergestelde

    toen ik 16 was of zo was ik in al een tijd in m’n hoofd bezig met het geloof en dan probeerde ik me volledig te bedekken, ik droeg nog geen hijab, maar ik probeerde al wel m’n lichaam te bedekken, was met periodes, en toen leek het allemaal zo moeilijk, omdat ik het allemaal nog niet goed begreep(we leven nu eenmaal in twee werelden), ik vond dat ik ook goed bezig was zonder me volledig te bedekken, omdat ik niet de intentie had om met bepaalde kledij iemand te verleiden, maar daar gaat het nu niet om

    nu, met die ‘onbedekte’ kledij voelde ik me naarmate ik ouder werd nog meer gevangen dan in mijn ‘bedekte’ periodes, ik was gevangen en leefde in een kleine ‘hel’ omdat ik mezelf niet kon zijn, vanbinnen evolueerde ik meer en meer naar een moslima die meer praktijk in haar geloof wilde brengen en er fier op was en aan de buitenkant was ik een ‘moderne moslim’ volgens velen en dat was ik helemaal niet, toch niet vanbinnen (ik heb een hekel aan die omschrijving ‘moderne moslim’, bestaat trouwens niet!).

    en het ‘gevangenschap’ in mijn ‘onbedekte’ kledij was min of meer de aanleiding( niet de oorzaak!) voor het dragen van de hidjab en alhamdoelilah , sindsdien voel ik me vrij als een vogel, ik ben wie ik ben,ben gewoonweg meer mezelf, ben zelfs assertiever geworden omdat ik me zekerder voel en beter voel in m’n vel

    en dat gevoel wens ik iedereen toe!

    en dit maar om te illustreren dat je niet per sé in een hel hoeft te leven

    het is niet altijd makkelijk en we moeten veel geduld hebben, maar als we denken aan de beloning die daartegenover staat, voel je je dan niet vrij?

    bovendien leggen alle soorten vrijheden beperkingen op: ik wil werken om geld te verdienen, daar kies ik voor, beperking: ik moet vroeg opstaan! 😦

    (denk wel dat wanneer een moslim overdrijft in het geloof, wat niet mag, naar wat ik gelezen heb, hij/zij dit heen onwaarschijnlijk volhoudt of misschien een beperkte periode en dan nog gefrustreerd en dan leeft hij/zij wel in een kleine ‘hel!)

    En Allah weet het beste

  7. 7 Oegt 26 maart 2007 om 11:03000000 am

    Salamu3alailum,

    Heeel groot veschil tussen die tweetjes!
    Maarja, wij kunnen neit oordelen degene die dat aleen kan en mag doen is Allah SWT.
    EN moge Allah haar de kracht geven om haar hijab te dragen insha’Allah.

    Wasalamu3alaikum,

  8. 8 Anissa 26 maart 2007 om 11:17000000 am

    Alaykoem assalaam

    inderdaad!!! Alleen Allah swt mag en kan oordelen over haar en alle anderen.

    Amien!

  9. 9 Abderrahman 26 maart 2007 om 11:23000000 am

    Salaamoe Halaykoem

    Anissa, goede en duidelijke reactie. Wat jij ervaart of ervaren hebt, heb ik nog gisteren meegemaakt. Sinds begin dit jaar laat ik mijn baard staan. Hoewel mijn baardgroei niet zo spectaculair is en mijn baard niet zo dik wordt, vond ik het toch wel de moeite om het te laten staan. Anyway, zo gezegd zo gedaan. Gisteren ging ik dan naar de kapper en toen hij mijn “bakkebaarden” recht maakte, schoor hij ineens de helft weg van mijn baard. Khad voor de helft geen haar meer op mijn wang. Mohim, ik kwam thuis en keek in de spiegel en besloot dan mijn om alles weg te doen. Nadat ik me geschoren had voelde ik mij niet meer hetzelfde. Vond het echt heel spijtig. Volgende keer ga ik hem op voorhand erop wijzen dat hij met daar scheermesje ver uit mijn buurt moet blijven.

    Het is echt wel waar dat je je vrijer voelt naarmate je geloof toeneemt omdat die “beperkingen” wel een hele goede reden hebben en je ook een goed gevoel geven. Masha’Allah. Spijtig is wel dat je je soms afgezonderd voelt van andere “moslims”.

    Overdrijven in het geloof is inderdaad niet goed. Je moet ook met andere zaken rekening houden. Je vrouw/man bijvoorbeeld heeft ook haar/zijn rechten. Er was eens een man in de tijd van de profeet Mohammed vzmh die gedurende de nacht bidde en gedurende de dag vastte… Hierdoor verwaarloosde hij zijn vrouw. Nadat de profeet vzmh dat vernomen had, dat die persoon tijdens de nacht bidt en gedurende de dag vast (waardoor hij geen seksuele omgang kon hebben met zijn vrouw), bevool hij die man om de aandacht te schenken aan zijn vrouw die zij verdient en de rust te nemen voor zijn eigen lichaam, dat het ook verdient. Misschien kan er hier iemand die hadith vinden?

    Salaamoe Halaykoem

  10. 10 laila 3 april 2007 om 2:02000000 pm

    Zijn die twee familie!!!

  11. 11 Moke 4 april 2007 om 9:19000000 am

    Salaam laila, waarom twijel je ? ? ?

    Je dacht zeker, dat is ondenkbaar dat die 2 families zijn ?

    Het geeft een verkeerde indruk over de Bin Laden Family’s, …

    In afwachting, teken ik en tot later insha’allah!!!!!!

  12. 12 hoor.al.ayn 9 april 2007 om 8:03000000 pm

    salamoe alaykoem wa rahmatoelahie ta’ala wa barakatoehoe

    allahoe a3lam,maar soms worden er meisjes afgehuurd om deze rol te spelen en te zeggen “ik ben de zus of dochter van die en die”
    jullie moeten weten dat ben laden niet in het bezit is van tv of digitale snufjes zoals ons.
    “de beste djihad en ons voorbeeld”
    wij bekeuren maar en veroordelen maar terwijl dit niet onze taak is maar die van allah (soebhanahoe wa ta’ala)
    als zij de nicht of wie dan ook van ben laden was dan was zij allang afgemaakt door iemand van hen(zo lopen er veel rond)
    als bin laden (bi idnie Allah) de 2 wtc’s heeft doen opblazen dan is deze afvallige peace of cake.(mocht ze echt de nicht van bin laden zijn)
    ze willen bin laden zijn reputatie slechter maken in ruil voor deze betalende actrice die er half naakt poseert voor skynews(de bedoeling is ook dat iedereen HET verschil kan zien en/of beoordelen tussen die 2)
    wat mij betreft:moge Allah bin laden’s daradja verhogen en hem belonen met djennatoel firdauws al a3la.

    wa alaykoem minna lahie salam

  13. 13 Anoniem 9 april 2007 om 9:47000000 pm

    wa zit gij hier te zeggen????????????????bijna alle geleerden zijn tegen hem,en het is HARAAM onschuldige doden, en hoe durft ge zoiets te wensen voor hem , ge vraagt allah hem de al firdaws tegeven als da zo makkelijk is dan kan ik even goed ook mensne vermoorden, gebruik u hoofd!!!

    en dat is een wahabi, die hebben zo rare islam(zij moigen onschuldigen doden)

  14. 14 Mohamed 9 april 2007 om 9:47000000 pm

    het vorig bericht was van mij

  15. 15 Mohamed 9 april 2007 om 9:51000000 pm

    en het is dankzij hem dat elk man dat een baard heeft een terrosrist is(voor de niet-moslims)en zie hoe da ze nu over ons denken allemaal door hem, hij maakt ales kapot en wij moeten alles weer goed maken, en hij pakt ook bekeerde moslims die amer iets weten over islam die maakt die van alles wijs endan beginnen ze ook gwn zo te doden, gebruik je hoofd en praat ni zomaar,hoe kunt ge nu zoeits wensen voor hem???????????,,voor een moordenaar dat ook veel moslims heeft gedood(wtc enzo)

  16. 16 abdelrahman 10 april 2007 om 3:30000000 pm

    a salaam malikoem

    ik ben het volledig eens met broeder mohammed, voor vele ongelovigen is de stap nu nog moeilijker om zich te bekeren, en wat hoor.al.ayn zegt dat bin niet over technische snufjes enzo beschikt is zever he man, als hij van gsm een bom kan maken is ie niet dom begrijp je?
    iemand zoals bin zijn zelfs erg slim, hij misbruikt de islam om zo mensen te manupileren om gruwelijke moorden te begaan, mensen die zichzelf opblazen om zo in het paradijs te komen alsof het zo in de koran staat blaas je op en kom tot mij ik haat van die mensen ten 1ste ze maken de islam kapot ten 2de ze maken echte broeders belachelijk enz…
    de islam is een vredezaam bedoening en waneer ze vergaat is de wereld al lang vergaan behoor tot het goede en niet het kwade, zoals spijtig genoeg vele zogenaamde broeders doen of zijn liever tony montana dan onze profeet vzmh
    salaam

  17. 17 tawheed 10 april 2007 om 5:29000000 pm

    salaam aleykoum

    Ik wil enkel aangeven dat niemand osama kent en en niemand kent hier de echte waarheid wat de wtc torens betreft wees voorzichtig met hetgeen je zegt we weten alles uit de media en sinds wanneer is de media een goede bron?

  18. 18 Moke 14 april 2007 om 6:02000000 pm

    Slm broeders, dit is een politieke afrekening tussen Bin Laden en U.S.A. Osama Bin Laden, ex-medewerker van de Amerikaanse Geheime dienst CIA, zag toen in de dienstjaren hoe V.S. hoe arabische staatshoofden inpalmden door militair uit te breiden in het M.O. en tegelijk als waakhond diende voor Israël. Bin Laden verzette zich tegen dat verschijnsel, hoe hij zich verzette, hou ik mij er buiten en kom niet tussen beide.

    Verder, ben ik op zoek naar de bibliografie van Osama Bin Laden, maar kan hem nergens niet vinden op het internet.


Geef een reactie

آلسلام عليكم ورحة آلله وبركاته

  • 2,031,506 مسلمين --> مؤمنين

Prikbord Info:               سورة الفا تحة

سْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ 1 الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ 2 الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ 3 مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ 4 إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ 5 اهدِنَـــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ 6 صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ 7
أمين
كلمة الله هي الحقيقة
colorbar.gif
GASTENBOEK - HELPDESK - Wie ben ik?
  Aanmelden - Registreren
  Wachtwoord  vergeten ?

Kalender

maart 2007
M D W D V Z Z
« Feb   Apr »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Bezoekers Info: Locaties.

Locaties: DEEL I - DEEL II.

Thalla & Beslama!!!

                لآ إله
إلآ آلله محمد رسول آلله

بن عياد محمد رشيد
www.BenAyad.be - Islam & Actua

