Vrouwen zijn fantastisch!!!

Vrouwen hebben krachten die mannen doen verbazen:
diamant.gif
* Zij doorstaan ontbredingen en dragen lasten,
   maar houden vast aan: Geluk, liefde en vreugd.
* Zij glimlachen wanneer ze eigenlijk willen schreeuwen.
* Zij zingen wanneer ze eigenlijk willen huilen.
* Zij verzetten zich tegen onrechtvaardigheid.
* Zij vechten voor datgene waar ze in geloven.
* Zij huilen als ze blij zijn en lachen als ze nerveus zijn.
* Hun liefde is onvoorwaardelijk.

* Zij begeleiden een bange vriend(in) naar de dokter.
* Zij nemen minder en geven hun familie meer.
* Zij accepteren geen “Nee” als ze geloven dat er een betere oplossing is.
* Zij zijn er in alle maten, kleuren en vormen.
* Zij weten dat een knuffel en een kus kan helpen een gebroken hart te helen.
* Zij betreuren het verlies van een familielid, maar blijven sterk,
   wanneer ze denken dat er niet genoeg kracht over is.
* Hun hart breekt als een vriend(in) sterft.
* Zij zijn blij met het nieuws van een geboorte of huwelijk.

* Zij huilen wanneer hun kinderen zichzelf overtreffen en juichen als
   hun vrienden in de prijzen vallen.
* Vrouwen hebben essentie om dingen te zeggen en alles te geven.
* Zij ondersteunen familie en vrienden.
* Zij bezitten compassie en idealen.
* Zij brengen vreugde en hoop.
* Het hart van de vrouw zorgt dat de aarde draait.
* Zij zullen rijden, vliegen, lopen, rennen of mailen om te laten
   zien hoeveel ze om je geven.

Ps: Vrouwen hebben maar één fout:
      Ze vergeten nog wel eens aan zichzelf te denken.

Stuur dit naar iedereen in je omgeving, naar de vrouwen: Zodat zij zichzelf gaan realiseren hoe fantastisch ze eigenlijk zijn. En naar de mannen, zodat hun weten wat voor fout ze begaan als ze een vrouw pijn doen.

LET OP MANNETJES: Maak een vrouw nooit aan het huilen,
want Allah telt haar tranen!

 laat-een-vrouw-nooit-huilen.png

61 Responses to “• <b>Vrouwen zijn fantastisch!!!</b>”


  1. 1 Moke 16 mei 2006 om 4:55000000 pm

    Ik heb de eerste grote paragraaf moeten verwijderen, wegens onduidelijke bron van info over de koranverzen!!!

  2. 2 Ikram 27 juli 2006 om 9:10000000 am

    subhanelah, is dat echt zo dat Allah (s.w.t.) de tranen van een vrouw telt als haar man haar aan het huilen maakt?
    Tuurlijk zijn vrouwen fantastisch , hahaha 😉

  3. 3 ikrame 30 juli 2006 om 3:42000000 pm

    wel leuk om te lezen, zeker als je een vrouw bent en je krijgt te lezen
    dat vrouwen fantastisch zijn !
    formidabel, niet ? 🙂

  4. 4 Saïdake 9 augustus 2006 om 10:15000000 am

    Jaja, klopt, wij zijn gewoon fantastisch en onbreekbaar!
    Spijtig dat er zo weinig mannen zijn die dit realiseren en ons hiervoor zouden respecteren, spijtig, spijtig, spijtig!!!
    Ikzelf ben getroffen door een echtscheiding en heb weinig of geen vertrouwen meer in mannen!
    Een echtscheiding kan enorm zwaar zijn, maar de beeldvorming rond een “gescheiden” vrouw is vele erger, zo hard beinvloed door onze achterlijke cultuur, ipv ons een meerwaarde te geven, volgens ons geloof…
    Tja, de wereld is om zeep, helaas!

  5. 5 leila 9 augustus 2006 om 10:54000000 am

    idd saidatje Allah swt heeft de vrouw heel speciaal gemaakt geen man kan haar evvenaren ook al voelen ze zich superieur omdat ze in staat zijn een paar kilo’s meer tedragen dan wij, maar de vrouw draagt tonnen in haar hard en kan maar blijven dragen en verwerken. en als ochare uitgeput is dan zeggen ze. Safi er is niets dat nog deugd aan jouw ik ga een 2 de of 3 de vrouw bijnemen.

    En weet je saidatje je moet helemaal niet denken bij jezelf ik ben een gescheiden vrouw en dit of dat integendeel. Diegene die je huwt zal je waarde kennen en weet een ding hetgeen er in je eerste huwelijk is ontnomen dat krijg je zeker en vast terug verdient bi idni allah. Weet dat de mannen die zeggen ze is een gescheiden vrouw ik huw haar niet. Die moet je niet eens willen ze zijn in mijn ogen uitschot. echt war diegen die van Allah houdt is diegene die je inch Allah zal huwen.

    Jij bent een vrouw (wij zijn vrouwen) de mannen moeten zich gelukkig prijzen met ons. En mannen die je waarde niet kennen en je zien als gebruikt want zo zien onze zielige arme mrokanen en niet alleen marokanen dat. Moge Allah hen heeeel ver van je houden. En je iemand brengen voor wie je het kostbaarste bent in zijn hele leven. Enn ik gebruik het woord zielig en arm. en echt arm, want ze zioij leeg geen imaan, denken dat ze beter zijn dan onze dierbare Profeet saw diegen die de beste bens op aarde was. Als er iemand op de wereld rondliep die op de wenken bediend verdiende te worden dan was Hij het wel. ………

    En daar ga ik weer ik schrijf en schrijf,,…..

  6. 6 umm_zaynab 15 november 2006 om 11:59000000 pm

    salaam

    😉
    ja meiden hier staat het dus he.. we zijn fantastisch..
    haha
    nee is wel heel mooi geformuleerd..
    maar vergeet niet niemand is perfect..
    m3a salama

  7. 7 sabah 17 november 2006 om 11:58000000 am

    mash’allah

    om dit als een vrouw te lezen is het prachtig!!

    Alles klopt..

    Beslama

  8. 8 lela zahra 17 november 2006 om 9:21000000 pm

    salaam wa3aleikoem,

    Als elk man dat zelf nog niet kan inzien met wie hij getrouwd is (een individu met broze beînvloedbare gevoelens), dan weet ik het ook niet meer!

    Ma3a salaam

  9. 9 hajera 18 november 2006 om 7:12000000 pm

    salaamuallekum
    wwwoo man dat ik zo waardvol ben hahahahah
    nee man.
    hoe moet ik god badanken en dat stukje daar boven vind ik gwn la super
    wassalaam.

  10. 10 fatima 18 maart 2007 om 1:26000000 pm

    salaam,

    mooie tekst en wist helemaal niet dat de tranen worden geteld,

    salaam

  11. 11 Oegt 18 maart 2007 om 6:52000000 pm

    salamu3alaikum,

    Subhana´Allah het volet goed he dames om de positieve kant van eenvrouw te lezen.

    Nou heren 23 redenen om een vrouw te zijn hihi 😀

    wasalamu3alaikum,

  12. 12 Oegt 18 maart 2007 om 6:53000000 pm

    volet***
    bedoel:voelt

    eenvrouw***
    bedoel:een vrouw

  13. 13 fatima 18 maart 2007 om 8:05000000 pm

    salaam,

    vanwaar komt deze tekst ; koran??
    niet die ene traan verhaal maar die opsommingen

    salaam

  14. 14 Oegt 21 maart 2007 om 12:55000000 pm

    Salaamu3alaikum wara7matulahi wabarakatuhu,

    Over vrouwen zegt shaykh Abdullah Adhami …
    “Het woord al-shams ( de zon ) is vrouwelijk en al-qamar ( de maan ) mannelijk.
    De zon brandt op zich om licht en leven te schenken aan alles rondom zich.
    De maan is munier, wat betekend dat hij licht reflecteert.
    Vanuit zichzelf geeft hij geen licht; hij weerkaatst slechts de stralen van de zon.
    Wanneer wij mannen dus stralen,
    impliceert dit dat we het briljante licht …
    Van onze vrouwen weerkaatsen” …

  15. 15 moslima 22 maart 2007 om 8:18000000 pm

    mashallah zo mooi, en het klopt echt, toen ik dit las had ik tranen, subhannallah..moge allah alle moslima’s en moslims beschermen over heel de wereld…

    oegtie fie dien

  16. 16 umm_zaynab 24 maart 2007 om 10:01000000 am

    salaam

    heel mooi wat hier staat
    macha allah
    ma salama

  17. 18 mohamed 28 maart 2007 om 11:01000000 am

    pff vrouwen zijn echte macha allah wezens

  18. 19 mohamed 28 maart 2007 om 11:04000000 am

    en dat heeft me inderdaad doen verbazen maar ik wist wel dat jullie zoiets in die aard hebben

  19. 20 moslima 28 maart 2007 om 11:11000000 am

    salaam

    eerst voor de andere moslima blijkbaar zijn we hier met 2
    en machallah echt ik wist echt niet dat de tranen van vrouwen worden geteld

    ma3a salaam

  20. 21 mohamed 28 maart 2007 om 11:20000000 am

    ja inderdaad, daarom , zei profeet dat je vrouwen goed moet behandelen.
    tja zo zie je hoe waardvol een vrouw is in de ogen van Allah

  21. 22 Oegt 28 maart 2007 om 7:35000000 pm

    Salamu3alaikum,

    WE GOT THE POWERRRRRRRRR!!!
    moslima-power 😉
    hahaha

  22. 23 mohamed 28 maart 2007 om 7:45000000 pm

    hahaha inderdaad

  23. 24 mohamed 28 maart 2007 om 7:48000000 pm

    ewa ik kan alleen maar blij zijn op jullie

  24. 25 mohamed 11 april 2007 om 8:24000000 pm

    wollah ik neem elk woord terug, vergeet wa ik hier boven allemaal heb gezegd.

    IK NEEM ALLES TERUG

  25. 26 Blub 11 april 2007 om 11:33000000 pm

    Prachtig. Hielden maar meer mannen rekening hiermee. En mohamed vanwaar opeens al die haat naar vrouwen toe. Eerst ben je de voorbeeld voor elke man en dan haat je opeens alle vrouwen vanwege het feit dat je een onenigheidje hebt gehad met een persoon die toevallig een vrouw is.:/

  26. 27 mohamed 11 april 2007 om 11:39000000 pm

    nee zij heeft me verschrikkelijk kwaad , gemaakt, als je kwaad ebnt zeg je nu eenmaal dinges da je niet meent, ik denk nu gwn anders over vrouwen snap je, en in mijn ogen hoorde zei bij de goede (zij heeft me laten we zeggen verraden) ik had haar graag, maarja te hoogmoedig om te zegen dat het fout was om zich er mee te moeien

  27. 28 Blub 11 april 2007 om 11:54000000 pm

    Maar ik snap dan nog steeds niet waarom je anders over álle vrouwen denkt vanwege éen vrouw. Als je je in jouw ogen over een vrouw hebt vergist hoeft dat niet te betekenen dat dat bij alle vrouwen zo zal zijn.

  28. 29 mohamed 11 april 2007 om 11:57000000 pm

    en zeg liever zon dinges ni meer “Eerst ben je de voorbeeld voor elke man ” anders kan het zijn dat die complimentjes in mijn hoofd stijgen zoals fatima , endak me beter ga voelen.haar schuld , zij moet op deze vraag antwoorden ik blijf de zelfde onzin horen, ik kan er ni tege, kan ni tege, kan ni tege…..ik zei had zei het recht om zich te bemoeien in een gesprek dat haar totaal niets aanging want ik voelde me diep beledigd door wa tia zei, en trouwens stel ik ben nu echt een vrouwen hater geworden, alsof da een vrouw da kan schele , ewa een vrouwen liefhebber minder eh er zijne r wel genoeg zoals “mijn vorige ik” die door fatima vermoord werd.

    scheve mens fatima, ik ben dus licht geraakt, ik laat ni met mij spele , zo ben ik , denk je echt dak me ga laten doen ofwa als iemand die ik zo graag had opeens zon dinges tege mij zegt, gwn voor een vrouw dat totaal niet evrdiend heeft, zij verdiendt het niet , zij is een maal een schande voor de moslims en zij is ook een zuster , je moet zon soort mensne duidelijk amken da da verkeerd is wa ze doen en da elk gezonde moslim kwaad op zon persoon word en ni, lieve tia , alsteblief we verwijten je niets ze…, zo klinkt da totaal ni erg, de aanpak van fatima is beter gezien, het kan zijn dak iets totaal verkeerds heb gedaan, maar hoorde jij haar ergens zeggen lieve mohamed…. nee zij heeft het op mijn manier aangepakt direct de waarheid gezged, van da mag niet…. fatima ik hoop da je da leest, je beseft hopelijk wel dat je helemaal zoals mij bezig bent maar voor die lieve tia , ben je opeens de beste moslimzus ter wereld voor haar.

    hahaha, mouhim ik vergeet da ni , jij denkt dat da een oplossing is door te vertrekken en ni meer me mij te praten ik w8 geduldig af , w8 maar op de dag des oordeels mss ga ik naar de hel , maar jij word in iedergeval bestraft , mij intentie was zuiver ik had tia niet aangevallen ik zei gwn de waarheid maar dan overdreven hard(helaas wist ik ni da jij mij ging aanvallen) da was mijn intentie omhaar te helpen , want als ze da ga lezen zal ze mss zich gekwetst voelen maar das ook haar fout en ze zal er wel over nadenken, maar fatima zei da ze er ni tege kan tege zoeits dus ze deet dat gwn uit haat zeheet een afkeer aan zon soort mensen, dus haar intentie was helemaal ni om mij te helepn maar om mij effe is goe aan te pakken, da maakt haar slechter dan mij in mijn ogen, ik had nooit om ruzie gevraagd bij haar, ik wil da die over die vraag dak na haar egsteld had goe nadenkt en dan beantwoord, ik heb tog gelijk maar de vraag is zal ze da durven toegeven of zal ze zo hoogmoedig zijn en blijven koppig doen????

    en blub, jij bent zeker nieuw ofwa? jij zegt ik ben (nu WAS) een voorbeeld voor elke man , da kun je onmogelijk afleiden aa die dinges dak hier bovden ehb gezegd, je zat zeker een tijdje deze site te volgen maar dan zonder te reageren of ni?

  29. 30 mohamed 11 april 2007 om 11:57000000 pm

    en blub benje zelf een vrouw, zoja ik hout u niet, ik haat geen vrouwen ik bekijk de vrouwen gwn anders nu

  30. 31 mohamed 12 april 2007 om 12:08000000 am

    ja daar heb je wel gelijk in , ik had me in een persoonn vergistmaar da wil ni zeggen dat alle vrouwen zoals die zijn, daar heb je wel gelijk in, voor mij blijven vrouwne eht zelfde al” hangt er van af als nu weer een vrouw me komt aanvallen dan pak ik die gwn terug aan zoals die lieve fatimake , zich vergissen is menselijk, maar ik mijn ogen was da onmogelijk ik wss blind door de vrouwne liefde die ik voelde , een vrouw kon zoiets onmogelijk doen maar zie hoe ik me vergist had , ik was zelf blind, ik vergat de hele tijd dat er ook slechte vrouwne bestaan enzo

    en ik wil het voor de andere vrouwne niet verpesten, mss doe ik een andere vrouwen pijn meee , in iederegeval ik neem elk woord terug alleen wak tege fatima en tia heb gezegd niet

  31. 32 mohamed 12 april 2007 om 12:09000000 am

    ps shaytaan is goe aan het lachen da ergerd mij dood.

  32. 33 fatima 12 april 2007 om 12:09000000 am

    salaam,

    wanneer heb ik met u zitten spelen?
    en ik kan er niet tegen wanneer een moslim zich beter voelt dan een ander moslim, snap je dat?dat is wat jij deed met tia. in plaats van te zegge waarom tia niet zo moet doen en zegge nee mohamed vertelt effe dat ze hel niet gaat binnentrede zoals ze nu bezig is.awel er zijn manieren o zoiets te zeggen, en jij nam geen blad voor de mond dus ik ook niet zo macheert dat met mij, noem je dat mes in de rug dan is da maar zo. als ik had geweten dat je zo voor me was had ik dat niet geschreve maar feit! wist het nie, wat wil je nu mij laten kriperen laat het gwn zal je niet lukken, en als je denkt dat ik nu wegga blijven van benayad MIS wou het doen maar voel me laf dan snap je toen geen rug aan niemand!

  33. 35 Blub 12 april 2007 om 12:22000000 am

    Ja ik ben inderdaad een vrouw (meisje, ben pas 16) en ik lees inderdaad hier al een tijdje rond, maar had steeds geen tijd of zin om te reageren. Maar goed.. ik ben blij dat je toegeeft dat niet alle vrouwen hetzelfde zijn en ik hoop dat jullie onderling vrede kunnen sluiten, want dit heeft ook geen zin natuurlijk.

  34. 36 mohamed 12 april 2007 om 12:41000000 am

    sorry blub ik bedoel ik haat u niet, sorry voor mijn schrijf fouten maar fatima heeft me zo kwaad gemaakt dak zels ni meer goed kan praten/schrijven/denken, ik zeg nu de hele tijd verkeerde dinges vooral tijdens het gebed,(is da normaal 4 raka’ats in 20 seconden gebid, ik heb het wel terug opnieuw gebeden maar ik d8 de hele tijd aan haar , mijn gebeden tellen ni , 100% ik zat totaal ni me mijn gdachten aan allah, ik stond daar gwn ma te praten en dromen enzo.

    en weet iemand iets hoe ik terug rustig kan worden???? is er een doe’ah of een”truc” voor dak weer kalm word, fatima geloof me maar ik heb nooit in heel mijn leven een vrouw geslagen of ma vuil aangekeken, maar als jij nu echt voor mij stond ik had u echt afgemaakt, voor u grote mond, op pc kun je me wel veilig uitschelden…. maar ik vraag me af of je ook zo gaat doen in het echt pas op fatima, op een dag zul je de evrkeerde man tegen komen en je word ook in mekaar geslagen zoals je moeder niet elke man is braaf

    jij bent de eerste vrouw in heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mij leven tege wie ik rot doe, ik ebn tege iedereen vriendelijk vooral vrouwen, en de zondige vrouwne pak ik gwn aan zoals het hoort en meestal hielp da , zoals er was een meisje die heeft er voor gezorgd dak ging bidden enzo en zij wist enorm veel over islam echt heel veel, veeeeeel meer dan mij en ook veel meer dan de andere mensne dak tot nu toe heb gezien op deze site(ik zeg ni da ze beter is maar als ik zo kijk weet zij nog stees het meeste) , mouhim ze was een kapot goede moslima maar er was 1 ding da me verschrikkelijk stoorde aan haar , ze droeg geen hoofddoek, zij was precies een “vrouwelijke imam” en hielp iedereen, maar da was totaal geen zicht zo iemand moet zeker een hoofddoek dragen en aangezien ik de aardigste mens was die zij ontmoet had , het kapot erg vond dak kwaad was op haar da ze geen hoofddoek droeg opens die praate effe me mij en dan heb ik haar uiteindelijk weten te overtuigen om een te dragen en op de harde manier want ze vond het kapot erg om te horen van de aardigste jongen die zij ontmoet had zoiets te horen(maar nu is ze mij kij dankbaar , zij schaamt zich dood da ze zonder hoofddoek rondloopte),ah zo zijn er nog andere gevallen zoals meisje draagt hoofddoek enal maar zij heeft een site vol fotos van haar ZONDER hoofddoek, toen ik da ontdekt had , was ik zo zwaaar teleurgesteld en had het direct in haar gezicht gezegt ze begon bijna te huilen , want zoals ik zei ik was toevallig ook het aardigste jongen die zij ontmoet had (deze hier is 17 de vorige 18)en het doet pijn om te horen van de persoon die jij het liefste hebt zoiets te horen maar ze luisteden wel , ze heeft al die fotos verwijderd, maar zelfs dan ze kwam na mij en vertelde dak haar niet moet haten enzo, ik zei ik haat u niet, maar die fotos moet je niet voor mij verwideren maar voor Allah en voor je eigenbest wil, mouhim al 2 meisjes gered, dan paar meisjes dat altijd roddelden (maar helaas wisten ze niet da da haraam was, ok die kunde mss dom noemen maara)toevallig was ik ook voor hun eeen zeer aardige jongen en heel toevallig vonden zij het ook erg toen ik da zei , zij zijn zich de volgende dag bij iedereen gaan verontschuldigen (en tot zover ik weeet roddelene ze niet meer) (je ziet ik kan zeer overtuigend zijn, zelfs een van de meest hopeloze vrouwen heb ik op het rechte pad kunnen brengen)dan muziek verslaafde moslimas ik efkes na hun tzelfde verhaal allemaal gestopt (mouhim ik beschouw da als een gave , ik help graazg vrouwen en doe altijd doe’as da allah me helpt om hun te helpen) en fatima mss ergert u da veel van die vrouwen lopen nu achter mij , 2 van hun willen zelfs me mij trouwen (is da ni erg ik een 16 jarge jongen word ten huwelijk gevraagd door 2 andere moslimas, die 2 vind ik wel zelfs zze leuk maar helaas weet ik ni wie ik moet “kiezen” toen eentje eracher kwam dak ook van eena nder meisje kei hard hield werd ze zzoooooooooooo jaloers da ze opeens (op msn) enorm veel fotos “van mooie manen” stuurt gwn om mij jaloers te maken,mouhim das een probleem dak wou proberen oplossen (maardankzij een persoon ,wil ik nooit mleer iemand helpen zoals ik eerder zei,moet nu een moslima in de problemen zijn ik draai gwn mijn rug om e als die zeg waarom bent ge zo veranderd ga ik zeggen “oorzaak fatima” )

    momenteel worden 2 meisjes uitgehuwelijkt , en ze willen alebij niet , ze zijn dod ongelukig, ik was van paln met hun ouders te praten ( dat izjn juist die 2 meisjes van wie ik het meeste hield als ik nu terplekke moet trouwen dan pak ik die 2 maar ik be niet in staat om voor 2 te zorgen zelfs niet voor een aangezien ik nog naar school moet enzi ik werk …, en het zijn de eerste 2 vrouwen die ik wou, die ene da zzeer veel weet , en die ene met haar fotos, die 2 waarvan ik, het meeste hield worden nu uitgehuwelijkt, awel ik heb paar uur geleden ontdekt dak ook een echte rotzak kan zijn, wete wak ga doen , ik ga gwn heeel rustig toekijken . eens zien of vrouwen ook voor hun eigen kunen zorgen (geloof me maar in al die gevallen was er geen een bvij die zo zonder man kunnen, ze moeten altijd hulp hebben, tja profeet zei zelfs da vrouwen qua intiligentie achter staan dan mannen (je ziet hoe dom sommigen zijn, hoofdoek maar site vl fotos van jou zonder hoofdoek en die iedereen ziet wa voor nut heeft da , da zijn een van die domme dinges da vrouwne nu een maal doen, en sorry dak alleen over vrouwne bezig ben , ik weet niks over manenn daarmee, als ik zo naar jullie kjk zijn mannen tegenwoordig echte rotzakken ewa zote zien ben ik er nu ook 1)

  35. 37 mohamed 12 april 2007 om 12:58000000 am

    fatima , even voor de duidelijkheid jij zegt ik voel me ebter dus val ik mensne aan, nee ik voel me ni beter , ik kijk nooit na mij ik dee alsof ik efffe tia was en ik voelde me opeens inderdaad slechter, vergeleken met andere moslimas op deze site en degene die ik kende is zij inderdaad rot

    en waarom mag ik me niet ebteer voelen ik ben trots , dat ik iets verstandiger ben dan de andere mensendie tegenwoordgig rondlopen??

    fatima ik ben een man, wij mannen zijn over het algemeen de sterkere geslacht, denk je nu echt dak iets voel of wa voor je woorden, zals ik zei ik voel echt niks meer voor jou , als ik denk aan je verleden moeder vroeger werd ik daar echt droevig van en begon ik direct doe’as en zo te zeggen , nu echt niks ,ik ben gevoelloos geworden voor zoiets das normaalste zaak van de werled geworden voor mj.

    en nog iets vrouwne zijn emotioneele wezens , manne niet fatima vergeet effe u haat en denk heel goed na, zoals je ziet heb ik totaal geen medelijden met slechte mensen (zon mensen kan ik direct vermoorden zonder maar ook een beetje schuldgevoeld, gelukkig dak een sterk iman heb en me steeds tege houd zoiets verschrikkelijks te doen)wa ik wil zeggen is vrouwen zijn emotioneele wezens mannen niet, en als een man nu tegen een vrouw vecht dus om het hardst kwetsen wie denk je dat er gaat winnen?

    en je bent echt hoogmoedig ik weet heel goed dat je beseft dat je je vergist had want jij blijft mijn vraag ontwijken en blijft me de zelfde onzin komen, je wilt gwn niet toegeven dat jij fout begon,door me aan te vallen over iets da u totaal niets aan gaat, want we hebben nu eenmaal ruzien en das vernederend als je opeens zegt sorry ik had me evrgist , jij hoeeft je mening niet te veranderern, en nog eits ik neem u totaal ni serieus denkt ge echt dak me bedreigd voel , oooh amai wayaw ik ben bang een vrouw wilt niet opgeven zij is hoogmoedig , blijft denken , zij bedreigd mij….pfff

  36. 38 mohamed 12 april 2007 om 1:19000000 am

    ok , mss maakt da hier u blij, ik heb is heel goed gevochten tege mijn woede en ik denk dak effe weer normaal ben

    ik had net een verhaal gelezen dat ali as op een dazg zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaare ruzie had met zijn vrouw FATIMA, ze begonnen allebij tege mekaar te schreeuwen, het was zelfs zoe erg dat ali as uit huis is gaan lopen en de hele tijd in moskee is gaan ziteen , die ruzie was zo erg da zelfs de profeet na ali is gegaan en die zat hem te troosten mouhim das een hele verhaal en ik heb daar iets nieuws geleerd over de vrouw, iets dak nog niet wist,(daarvoor ben ik hem en allah eeuwig dankbaar)

    ok fatima je hoeft niet te antwooorden en maar alsteblief denk erover na.het is moeilijk voor mij wak nu ga zegggen.

    ok ik zit hier al bijna 10 minuten te twijfelen het word tijd dak het zeg.

    ik verontschuldig mij voor mijn gedrag tegen over jou en TIA, ik neem elk LETTER TERUG.

    hier ik verontschyuldig mij nog eens,

    sorry,je had me boos gemaakt ik had woede niet onder controle en ik begon jou aan te vallen.maar ik vind dat jij het recht niet had om zoiets te doen ookal kun je er niet tegen , ik ahd jou niet uitgenodig in mijn gesprek met tia zo bekijk ik da ge brak eigenlijk gwn in, maar ik ga alsof doen da je me niets hebt gedaan, dak gwn zomaar jou ebgon aant e vallen ok, sorry

    en nu ok mss ben ik gek geworden wil ik iets vertellen aan de shaytaan

    shaytaan ik weet niet wie daar verantwoordelijk was voor deze ruzie, en ik weet niet of jullie je met internet bezig houden ,maar helaas is jullie smerige plannetje mislukt , moge de vloek van allah voor eeuwig op de dader rusten, en voor de toeschouwers jullie waren zeker een feestje aan het vieren ga naar iblies en zeg tegen hem dat je van, mij tegen hem moest zeggen dat die zijn hoofd moet pakken en daar moet steken waar de zon nooit schijnt.

    jij bent mijn vijand en niet fatima het ligt niet in mijn aard vrouwen aan te pakken, maar helaas voor jou ga ik u harder martelen dan ooit zeg tege iblies dak veel meer ga bidden enzo en dat die in het vervolg met een beter plannetje moet komen.mouhim mijn oorlog tege jou iblies begint nu 1-0 voor mij

    en tot niet ziens , ja shaytaan je hebt het goed gelezen, laten we vooral geen contact met mekaar houden

    en fatima sorry, het is verstandiger als we ophouden mss is het beter da we helemal ni me mekaaar praten maar ja (ik hoorde dat je maximum 3 dagen op iemand boos mag zijn dus je mag morgen en over morgen nog boos op mij zijn maar als je dan nog boos bent op mij, is het haraam)ik ben niet meer boos op jou ,blub heeft mijn ogen geopend.

    en in al mijn woede ben ik steeds iets heel belangeijks vergeten , salaam alaikom fatima, jij bent een moslimzus van mij een geen vijand , sorry

  37. 39 mohamed 12 april 2007 om 2:04000000 pm

    fatma sorryt, hioer lees de vorige ebricht da was van gisteren n de nacht, hier heb ik me verontschuldigd en sorry en de bovesaands teksten (die zul je zeker nog ni gelezen hebbben , hoef je niet te lezen maar da gaa ook ni over jou denkik)

    beslama

  38. 40 mohamed 12 april 2007 om 2:05000000 pm

    alee da was de rede waarom ik boos was sorry

  39. 41 abdelrahman 12 april 2007 om 2:18000000 pm

    a salaam malikoem

    Inderdaad vrouwen zijn soebhanallah maar,
    niet vergeten dat wij mannen de sleutel zijn voor de vrouw om naar het paradijs te kunnen (enkel voor gelovige moslims)
    je mag zeker niet vergeten hoe kwetsbaar en levensgevaarlijk een vrouw kan zijn, een vrouw kun je vergelijken met een slang, en degenen die onder julie gescheiden zijn wat is de echte oorzaak????
    de echte goede moslima’s is een uitstervend ras!!!!!
    allahhoealam allah is en zal als enige de echte waarheid weten over ons.
    en mohammed hopeloos of wat??!!
    blijf van de vrouwen totdat je trouwt echt een goede raad die ik je geef.
    salaam

  40. 42 mohamed 12 april 2007 om 4:06000000 pm

    ik praat alleen me vrtouwen op internet, maar dan wel waar iedereen mee kan lezen zoals deze site bv, ik ga ni me vrouwen om, en ik pra

  41. 43 mohamed 12 april 2007 om 4:07000000 pm

    sorry,ik praat ni me vrouwne int echt(alleen me familie leden, maar zelfs dan nooit alleen), en waarom zou ik hopeloos zijn?

  42. 44 mohamed 12 april 2007 om 4:20000000 pm

    eh abdelrahman vergeet er ni op te antwoorde, het is niet normaal dat een moslimbroeder naar mij komt vragen of ik hopeloos ben en na mij komt zeggen dak van vrouwen moet afblijven terwijl ik nooit ene heb aangeraakt.

    pff wa he ik nu weer verkeerd gedaan

    het houd echt nooit op

    la 7awla wala kouwata ila bilah

    mouhim ik ga voor een lange tijd weg van deze site, safe, ik kom wel binne paar maanden terug(want…………….)

    kben zo te zien een echte onruststoker(ook al besef ik da ni)

    beslama

  43. 45 Oegt 12 april 2007 om 4:24000000 pm

    Si Mohammed,
    Je bent heel snel op je teentjes getrapt..
    Hij probeert je vast niet weg te jagen hoor, als je het hem even uitlegt komt alles in orde,,
    En dat helpt zeker niet ff paar maanden tussenuit..

  44. 46 fatima 12 april 2007 om 4:41000000 pm

    salaam,

    mohamed ik wil ook niet dat mijn woorden je iets doen, is niet mijn intentie en ook nooit geweest. nu weet ik wrm je boos was.

    “kan zijn, een vrouw kun je vergelijken met een slang, en degenen die onder julie gescheiden zijn wat is de echte oorzaak????”
    abderahman bedoel je dat het aan de vrouwen ligt?

    salaam

  45. 47 mohamed 12 april 2007 om 5:21000000 pm

    salam oegt
    nee nee , ik bedoeld het niet zo,nee ik heb gwn rust nodig snappen jullie da ni, ik zei tog ik ben ziek, ik had da al is gezegd, ik neem alles te serieus op(door die ziekte),w8 ken je die vrouw da haar 5(of waren dat er 4?) kinderen vermoord heeft (die belg denk ik, en die kinderen waren half marokkaan half belg)awel ik heb die zelfde ziekte als haar, maar alleen krijg ik geen zieke ideeen zoals (familie leden hun keel doorsnijden)ik zei da nog , gisteren zei ik da terug, ja het is wel mijn schuld en inderdaad de laatste tijd ben ik veel te snel gekwetst, eigenlijk mag ik zelfs ni meer me mensen praten(want da maakt mijn gezondheid erger, mijn ouders enzo weten het niet, dak op islam site met mensen zit te praten) ik ben al een gans jaar op gesloten in huis, en het is voor mij verboden om naar school te gaan(ik ben zogezegd een gevaar voor hun), ik ga alleen vrijdag naar buiten voor vrijdag gebed naar moskee meer ni, heel af en toe mag ik naar buiten gaan, en mijn vrienden da laatste keerdak hun zag was vorig jaar laatste schooldag (30 juni denik)(me andere woorden ik ben verschrikkelijk eenzaam, probeer jij is je eigen afsluiten van de buiten wereld, en ik herhaal ik zei zelfs pas op me wa jullie zeggen , soms neem ik da opeens te serieus op dan reageer ik overdreven hard, en voral na wat er gisteren is gebeurd, wil ik weg van hier, het is niet jullie schuld maar MIJN(maar die ziekte heeft een voordeel omdak ni meer na school mag zat ik een gans jaaar over islam te leren ,ik merkte da da mij heel rustig houd).

    pff kan ik tog ni aan doen, dan af en toe rot doe, da ben ik ni, denk je dak da leuk vind ofwa dak elke maand na ziekenhuis moet gaan ,elke dak bijna 10 pilletjes inslikke , dak af en toe naar zon vrouw moet gaan die doe zoiets me mij)(een marokkaanse vrouw, zij “geneest” mensen(dat kan alleen allah maar jullie weten wel wak bedoel)maar nu ik erover na denk steeds als ik er naar toe moet , moet ik gaan liggen en die pakt zon steen (me zon stof erover en die klopt daarmee op mijn lcihaam(ale zachtjes), dan ze pakt zon grote pot me kokend water en pakt zon dikke deken en legt die over mijn gezicht dan pakt ze die pot en legt die op mijn hoofd enzo maar ik jheb haar nooit iets van koran of zo horen zeggen, en steeds als die pot op mijn hoofd komt komt er opeens zo veeel rook uit,dan vertelt die en hele verhaal, dat al het kwaad in mij zit(haat woede, boze oog…., dak dood had kunnen gaan)maar ik heb haar nooit koran ofzo horen zeggen,(da moet tog ofni????) ik denk die was me aan het betoveren enzo (want ik was daarna altijd kapot en ik drommde een tijdje lang over een witte slang) pfffff

    en w8 ik ben ziek kijk wa ik mee heb gemaakt ik ga naar marokko, ze3ma vakantie da was een hel,(ik was in mijn eentje naar marokko gegaan (15 jaar en alleen in een vliegtuig en ik kon nog geen arabisch praten) ik ben daar aangekomen mijn familie heeft me de eerste 5 dagen laten verhongeren,(ze waren pas bereid mij in huis op te nemen toen ik bijna bewusteloos was,en da tege mijn ouders gezegd had(maar zij geloofden me niet aangezien ik ziek ben dus, mss gwn onzin praat), ewa ik ga onderweg(week later) ik zie opeens voor de eerste keer in mijn leven een ontvoerig 3 marokkaanse mannen pakken een andere marokkaanse man en stoppen die in een auto en rijden weg,ik ga naar zee, (ik zem nooit , ik zat gwn op strand aan eht voetballen me familie van belgie opeens komen heel veel mensne en die begonnen ons allemaal te slagen ze hadden bijna een neef van mij gedood , en ik werd voor het eerst in mijn leven aangevallen door een volwassen man…., paardage later ik ga terug naar zee maar dan op een andere plek(wel de zelfde zee) we gaan int water opeens we zien een dode man, en politie loopt achter mij, me zo stok om ons neer geslagen , alsof ik die man heb gedood, dan snachts ik was verdwaalt da was een dode straat opeens kwam een zotte man kei hard schreeuwen ik was dood geschrokken die liep achter mij , maar daarna was ik da beu ik schreeuwde terug en die ging dan weg, dan paar dage later ik ga broodje eten ik betaal ik ga naar huis , opeens ik zie een man uit een cafe komen en voor mijn neus die stak zijn mes in zijn buik(zelfmoord) ik zag die bloed er zo uit stromen en hoe hij aan het ademen was…dan ik ga naar belgie, tante ga dood , ik had ook haar lijk gezien , en zelfs aangeraakt (gezicht) da was koud en was spierwit (zij was en bruine vrouw), en dan (bijna avond) ik liep op straat opeens kwam een man onverw8 uit de auto en bleeef acter mij lopen (ik denk da die me wou ontvoeren)maar ik ben ontsnapt, of ik was aan het lopen (ik meost iets gaan doen denk ik voor mij moeder kweeni meer) opeens ik viel kei hard op de grond , mijn knie was uit de kom en mijn linker arm was omgedraaid en ik zat helaam onder bloed (maar het was donker niemand zag me, maar helaas niemand hielp me, dus ik was gedwongen verder te lopen, na paar uren was ik thuis (terwijl ik nog ma 5 min moest stappen), en tenige wa mijn vader dee is me uitmaken , waaarom ik zo onvoorzichtig was(pfffffffffff)

    kijk wak allemaal meemaak (fatima snap je nu waarom ik gisteren zei dak ik nooit een slachtoffer va jou ga worden ,endat je woorden niks tege mij doen, turrlijk kijk na mijn rotte verleden , denk je dan echt dat woorden iets tege mij doen na al die gebeurtenissen,mss komt da ook door dat dak veel volwassener ben dan de andere van mijn leeftijd,ondanks al die gebeurtenissen hoor ik (op deze site opeens) ey ge bent ma 16 ge ehbt egen levenservarind, eh ge bent snel gekwwetst, ben je hopeloos ofwa…..

    voor jullie ben ik gwn een onschuldige jongen da altijd rustig praate maar da opeens een meisje zit aan te vallen, maar daar steekt VEEEEEEEEEEEEEEEEEEL meer achter.

    en kun jij je voor stellen dat iemand die in het westen woont(belgie , mechelen ) een 16 jarige(in die tijd was ik 15) zon dinges heeft mee gemakt, ik denk ik heb veel meer meegemaakt dan de meeste van jullie hiere…

    mouhim ik zei da na zon, neef en die vertelde da door naar een imam(das een vriend van hem) hoe da d akomt dak zon dinges allemaal meemaak en die zei gwn dak harder getest word door alah meer ni, dus hij geeft me taken dat wss andere van mijn leeftijd niet gaan aankunen naar mij, dus da was iets waar ik trots op moet zijn, sindsdien ,was ik altijd blij.

    maar weet jij wat het meeste pijn dee, dat moslimas mishandeld werden (ale sommigen, tog da de mij het meeste pijn,en zeker van een meisje die ik graag mocht ,da die opeens zij dak mijn grote mond moest houden(allang vergenevn fatima)..dat was de ergste dak mee heb gemaakt

    mouhim nu weten jullie alles wat er afgelopen jaar me mij gebeurd is en waatom ik altijd kwaad word als iemand me zon zonzin na mij komt , ben je hopeloss, je ebnt snel gekwetst……stel gwn voor da jij in mijn plaats was dan zul je wle zien) en nu beslama ik kom ni meer terug(in iedergeval ik reageer nooit meer , ik lees gwn jullie gerichtjes meer ni ook al is ere ne tussen da me totaal ni bevalt ik zeg geen woord, want dat hier is allemaal prive maarja)

  46. 48 fatima 12 april 2007 om 6:56000000 pm

    salaam,

    vind het erg voor je, moge allah (swt) met je zijn.
    het leven kan soms egt rot zijn, maar ongeluk is bij u precies zoals lijm.ik hoop egt dat je een betere toekomst hebt dan verleden! inchallaah
    maar dat je thuis blijft heeft dan ook weer zijn goede kanten e, maar mag er ook niemand naar jou toekomen. familie of vrienden gwn thuis? ik baal voor je geloof me

    salaam

  47. 49 Blub 12 april 2007 om 7:46000000 pm

    Wow je hebt inderdaad heel veel meegemaakt. Heet je ziekte trouwens borderline? Ik kende een jongen die had die ziekte ook, hij was altijd heel snel gekwets of werd heel erg kwaad om niks en begon mensen uit te schelden en te kwetsen. Erg lastig, veel mensen worden het snel zat en keren je snel de rug toe. Maar wat fatima zegt.. misschien kun je je ouders vertellen hoe je je voelt, dat je heel eenzaam bent en vragen of er iemand af en toe langs kan komen, dat kan toch geen kwaad. En wat die vrouw betreft die je ‘geneest’, het is inderdaad vreemd dat ze niks uit de Koran opzegt. Misschien kun je het haar eens vragen, wat ze precies doet en waarom ze niks uit de Koran zegt.

  48. 50 Oegt 12 april 2007 om 10:26000000 pm

    Si Mohammed Allahie saffie!

  49. 51 Oegt 12 april 2007 om 10:31000000 pm

    Ik vind het heel erg voor je,,
    Een gezond persoon heeft duizenden wensen en een zieke slechts één.
    Allahie’Saffie nogmaals, moge Allah SWT je belonen voor de Geduld die je hebt, ondanks je ziekte Masha’Allah! Moge Allah SWT je snel genezen insha’Allah!!

  50. 52 abdelrahman 13 april 2007 om 2:20000000 pm

    wa salaam

    even voor fatima; ik zeg niet dat het altijd aan de vrouw ligt maar ik ben er zeker van dat het 8 kansen op 10 aan haar ligt, en daar bedoel ik hun kledij, hun karakter, en het belangrijkst hun “imam” is er gewoon niet, gewoon als ik al lees wat die hopeloos geval schrijft en hoe julie er op reageren moge allah julie vergeven!
    een echte moslima begrijpt teminste wat ik zeg femti?
    en wat mij het meeste dwars ligt zijn die sl***n met sluiers, die maken de echte zuster zwart, echte schande, tss vrouwen fantastis yek.vanwaar, hun uiterlijk, tonen aan alle mannen enzo, is dat wat julie zo boeit tegenwoordig, moge allah vergen voor wat ik zeg, maar dat is teminste waarheid daarom vrouwen zijn schijnheilige slangen. maakt niet uit belgen,nederlandse,marokaanse alemaal dezelfde, alleen komedie voor niks ja voor de duivel julie houden van hem zoals julie van t.v houden en duivel heeft 2 dikke vrienden dat zijn 1ste cinema 2de kabel aleen haram daar.
    alee denk daar maar goed over na

    salaam

  51. 53 fatima 13 april 2007 om 4:57000000 pm

    salaam,

    ik kan je geen ongelijk geven abderahman, hoe hard het ook is de waarheid is de waarheid zeg ik altijd.
    en sorry , maar je hoeft niet aanvalland te doen , ik doe mijn best om mij te beschermen tegen shaytaan wollah, zoveel dat ik er soms moe van word maar egt moe. ik heb veel boeken aangeschaft allemaal hoe je je kan beschermen tegen shaytaan.en hopeloos geval?? niemand hier is een hopeloos geval broeder , dus niet zeggen.
    ik weet waar je over praat, zo’n meisjes die hoofddoek aandoen maar met strakke kledij of hoofddoek in het roze of rood, en soms zou je zweren dat er gwn op haar is geschilderd.
    ik was eens op een lezing (die pr8tig was egt waar) en er waren meisjes die alles deden dus de mensen wijzen waar ze moesten gaan zitten enzo hulpjes.maar zij waren niet gekleed hoe het moest, diepe decolte egt strak maar egt strak.
    toen ik dat zag schrok ik zwaar, ik was dan ook heel blij toen 1 van hun naast me kwam zitten, ik sprak haar heel rustig aan en vroeg waarom ze zo gekleed was.ze zei me dat ze eerlijk is dat als ze buiten geen hoofddoek draagt ze dat ook hier niet doet. daar kon ik me in vinden. ik zei dat ze het tenminste had kunnen doen uit respect aangezien de mannen beneden zaten, maar bij de ingang wel allemaal samen dus.
    ze zei me ” ik ben eerlijk!” op mijn terug weg naar huis waren er een paar mannen aan de overkant imams denk ik , baard enzo die waren ook aanwezig
    die riepen het uit die waren keikwaad in het berbers riep hij waar het respect bleef en dat hij precies in een gewone belgische lezing was. moge ALLAH hun leiden

    salaam

  52. 54 abdelrahman 25 april 2007 om 12:56000000 pm

    wa salaam

    ik wil niet aanvallend doen maar het maakt me gewoon boos,
    en ik zou liegen als ik zeg dat het alleen vrouwen zijn die het doen maar mannen zijn soms nog erger, hoogmoed is wat ze kennen maar islam is iets anders.
    en zeker diegenen die zichzelf players noemen, dat zijn de echte kaffers zij maken van onze vrouwen h*****n.
    een week geleden was er nog een meisje dat me vertelde dat ze een jongen had leren kennen die haar de wereld beloofde en van de ene leugen naar de andere belande ze achteraf in bed zodat hij haar achter af haar liet zitten omdat ze een h**r was, grotendeels zijn schuld maar ook die van haar begrijp je ze had beter moeten weten.
    en waneer een meisje over straat gaat en er zijn jongens die haar willen versieren en hun tijd geeft is ze een h**r
    maar waneer ze geen tijd geeft is ze ook een h**r volgens de players, allemaal een pak slaag nodig ja

    salaam

  53. 55 anoniem 28 april 2007 om 11:29000000 pm

    salaam
    een meisje of jongen die omgaat is al haraam
    dus je moet het nooi of NOOIT geloven als een jongen zegt
    ik zal met je trouwen allemaal leugens gwn profiteren en
    als ze gaan trouwen gwn met iemans van marokko ofzo zodat ze niets over hem zal weten
    en trouwens omgaan is haraam
    allah zal je nooit in de toekomst gelukkig maken als je in het verleden deed wat verboden was
    wa salaam

  54. 56 Mohamed 12 mei 2007 om 9:25000000 pm

    ok ik ben nu terug, het gaat al beter me mij,(ik heb zotezien een hoop gemist)

    en blub “Heet je ziekte trouwens borderline”

    nee , dat ehet niet zo maar ik weet zelf ni meer hoe da heet,(dat is zon lange naam)

  55. 57 Soumi 12 mei 2007 om 11:33000000 pm

    salaam aylakoem

    Iedereen heeft wel een of andere tragedie in zijn leven gehad waar hij dacht dat hij er alleen voor stond.
    Maar alhamdoelilah zijn dat juist de momenten waarvoor wij allah taala nodig hebben.
    Zijn macht is boven elke vorm van depressie en onmacht.
    Ik las tis voor jou mohamd bedoeld dat je naar een vrouw gaat die je zogezgd genezing garandeert maar je voelt alleen maar de drukte van haar pot.
    Je moet eens een ware imam gaan opzoeken die je kan helpen door te lezen op water die je moet drinken en je gedurende een tijd er mee moet wassen.
    Er zijn genoeg serieuze mensen die dit doen, maar kijk uit want zelf onder die zogezegde imams zijn leugenaars die werken met andere dingen die god ons verboden had. Ik spreek namelijk uit eigen ervaring,
    nog iets anders je vroeg achter een doea om je uit de put te halen. ik las er wel onlangs 1 op het internet maar ben het vergeten op te slagen. Maar wat ook helpt zijn de soerats die je tegen de djins helpt. Soerat el iklhlas en soerat el fallak.
    Hoop je ermee van dienst geweest te zijn.
    Ciao

  56. 58 16jarigemohamed 13 mei 2007 om 1:01000000 am

    salaam soumi

    bedankt , ja maar die vrouw ik ben daar maa 3 keer geweesd , ik kom daar nie meer

    en bedankt(en ik ben het ik heb gwn mijn “naam” veranderd

  57. 59 ikram 14 mei 2007 om 8:05000000 pm

    dankje well(K)

  58. 60 16jarigemohamed 14 mei 2007 om 8:08000000 pm

    ikram , tegen wie heb je het(als je het tegen mij hebt, waarvoor bedank je je)

  59. 61 Marja 31 mei 2012 om 11:48000000 pm

    De vrouw is gemaakt van de rib van de man.
    Niet van het been om getrapt te worden.
    Niet van het hoofd om hoger te zijn.
    Maar van de zij om gelijk te blijven.
    Onder de arm om beschermd te worden.
    En naast het hart om geliefd te worden.
    Laat een vrouw nooit huilen, want Allah subhana wa ta’ala telt haar tranen!


Geef een reactie

آلسلام عليكم ورحة آلله وبركاته

  • 2,037,887 مسلمين --> مؤمنين

Prikbord Info:               سورة الفا تحة

سْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ 1 الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ 2 الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ 3 مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ 4 إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ 5 اهدِنَـــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ 6 صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ 7
أمين
كلمة الله هي الحقيقة
colorbar.gif
GASTENBOEK - HELPDESK - Wie ben ik?
  Aanmelden - Registreren
  Wachtwoord  vergeten ?

Kalender

maart 2007
M D W D V Z Z
« Feb   Apr »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Bezoekers Info: Locaties.

Locaties: DEEL I - DEEL II.

Thalla & Beslama!!!

                لآ إله
إلآ آلله محمد رسول آلله

بن عياد محمد رشيد
www.BenAyad.be - Islam & Actua

