Een moslimmopje: de Imaam en de Athanner.

athanner.gifTwee islamieten, een Imaam en een Athanner (oproeper tot het gebed) bevinden zich in een bos. Opeens valt de Imaam op de grond. Zijn ogen rollen naar achteren, hij wordt lijkbleek en het lijkt erop dat hij niet meer ademt. De oproeper tot het gebed pakt als de bliksem zijn mobiele telefoon en belt de hulpdiensten. Met de krop in de keel zegt hij tegen de telefoniste: ‘Mijn vriend is dood!! Wat kan ik doen?’  De telefoniste blijft ijzig kalm. ‘Rustig maar,’ zegt ze.  ‘Laten we eerst zeker zijn of hij wel dood is.’  De telefoniste hoort een stilte aan de andere kant van de lijn, en dan volgt een schot. De man komt terug aan de telefoon en zegt: ‘Oké, wat nu?’

10 Responses to “• <b>Een moslimmopje: de Imaam en de Athanner.</b>”


  1. 1 leila henna 3 februari 2007 om 4:18000000 pm

    wat is dat voor een belachtelijke mop wat twee islamieten (net of we steeds met een geween rondlope
    sorry maar ik kan hier echt ni me lachten

  2. 2 Ibn Soelaymaan 3 februari 2007 om 5:03000000 pm

    As-Salaamoe °Aleykoem Warahmatoelaah

    Ik vind dat leila henna gelijk heeft. Ten eerste is het helemaal niet grappig. Ten tweede heeft de profeet saw gezegd dat we grappen mogen maken ALS daar de WAARHEID in wordt gezegd. Anders niet. Dus …

    Moge Allah onze zonden vergeven en ons leiden naar het Rechte Pad. Amien!!!

    As-Salaamoe °Aleykoem Warahmatoelaahi Wabarakaatoeh
    Agh Ibn Soelaymaan

  3. 3 anoniem 3 februari 2007 om 9:20000000 pm

    salam

    Wie dit grapje of mopje verzonnen heeft is heel stom, want het heeft geen betekenis, bovendien is het niet grappig en ook niet duidelijk wat hij/ zij ermee wil bedoelen. Denk aub 2 keer na voor je dit pulbliceert !!

    salam

  4. 4 mo 4 februari 2007 om 4:41000000 pm

    islamieten????? ik dacht MOSLIMS….

    je zegt in t arabisch toch niet ISLAMIYOUN?? MAAR MOUSLIMIEN!!

  5. 5 Anoniem 4 februari 2007 om 5:50000000 pm

    dit zal waarschijnelijk van een ongelovige zijn, hij weet niet dat je in plaats van islamieten ,moslims gebruiken ,ik lees meestal dingen die niet kloppen.

  6. 6 Anoniem 4 februari 2007 om 5:51000000 pm

    dit zal waarschijnelijk van een ongelovige zijn, hij weet niet dat je in plaats van islamieten ,moslims moet gebruiken ,ik lees meestal dingen die niet kloppen.

  7. 7 moslima 5 februari 2007 om 9:07000000 pm

    dit mopje vind ik persoonlijk helemaal niet grappig en vindt het ook belachelijk

  8. 8 fatima 6 februari 2007 om 9:36000000 am

    salaam

    das tog grappig het is niet een van de beste moppen maar tog..
    en een mop moet geen betekenis hebben dan is dat geen mop niet meer maar een hadith ofzo.

  9. 9 rachid kasrioui 7 februari 2007 om 4:34000000 pm

    hahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahhahahaha.wat is hij of zij dom die dit heeft bedacht!ik kan er echt om lachen en dat zou gewoon iedereen moeten doen en niks van aantrekken,lach die persoon gewoon uit die dit heeft bedacht,dat er zulke mensen bestaan geeft mij hoop dat ik niet de domste ben op aarde,

  10. 10 asiwane 17 juni 2007 om 8:56000000 am

    salam alikoum
    ik vindt het wel grappig,, alleen.. julie begrijpen het niet.
    tyaah.. islamieten of mouslims maak niet uit.
    de bedoeling hier van is.. dat het om 2 moslims gaat.


Geef een reactie

آلسلام عليكم ورحة آلله وبركاته

  • 2,012,664 مسلمين --> مؤمنين

Prikbord Info:               سورة الفا تحة

سْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ 1 الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ 2 الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ 3 مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ 4 إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ 5 اهدِنَـــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ 6 صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ 7
أمين
كلمة الله هي الحقيقة
colorbar.gif
GASTENBOEK - HELPDESK - Wie ben ik?
  Aanmelden - Registreren
  Wachtwoord  vergeten ?

Kalender

januari 2007
M D W D V Z Z
« Dec   Feb »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Bezoekers Info: Locaties.

Locaties: DEEL I - DEEL II.

Thalla & Beslama!!!

                لآ إله
إلآ آلله محمد رسول آلله

بن عياد محمد رشيد
www.BenAyad.be - Islam & Actua

