• Moslimmopjes: jouw favoriet is?

Speel je mee schaken ?
Bush vraagt aan Bin Laden of hij wil schaken.
De eerste keer antwoord Bin Laden nee.
Zegt Bush kom we gaan schaken anders gooi ik een bom op jou kleine stadje.
Zegt Bin Laden weet je wat de reden is dat ik niet met jou wil schaken.
Zegt Bush vertel waarop Bin Laden antwoord:
“Je bent al twee towers verloren”.

Over een papegaai en een stotterende mogel.
Er was eens een mogel in een winkel.
Hij vroeg aan een man kan je hier een pppaaappaaggaaaaiii kopen.
De man zij jah tuurlijk.
Die mogel zei:
‘hhooooeeeevvveeeelllll koooossstttteeeeennnnn diiiieeee’
in het stoterent
40 euro
‘Eeeeeennnnnn dddiiiiieeee mmmoooiiieeee bbbbbllllaaaauuuuwwwe’
in het stotertent
En die blauwe papagaai zij kan beter dan jou praten man …
Als jullie het snappen haha !!!
Ik leg jullie het uit:
Die mogel ging tog stotterent praten maar die mooie blauwe papigaai kon goed praten maar die mogel praatde heel stotterent,
dus toen sij die paegaai ik kan beter dan jou praten sukkel.

Als jullie het nu wel snapen stuur me dan een bericht en als jullie het niet snappen stuur mij dan een bericht.

.

Er waren 2 personen: ‘Hij zegt, ze denkt’.
Hij: “Heb ik jou niet ergens eerder gezien?”
Zij: “Ja, en daarom kom ik daar niet meer.”

Hij: “Is deze stoel nog vrij?”
Zij “Ja, en als jij daar gaat zitten, is mijn stoel ook vrij.”

Hij: “Naar mijn huis of jouw huis?”
Zij: “Beide. Jij naar de jouwe, ik naar de mijne.”

Hij: “En hoe wil jij je eieren in de morgen?”
Zij: “Niet bevrucht.”

Hij: “Ik weet wat vrouwen willen.”
Zij: “Waarom laat je me dan niet met rust?”

Hij: “Je bent een droomvrouw.”
Zij: “Ga dan maar weer slapen.”

Hij: “Als ik jou naakt zou mogen zien, zou ik blij dood gaan.”
Zij: “Ja, maar als ik jou naakt zou zien, zou ik me dood lachen.”

Hij: “Ik zou alles met je willen delen.”
Zij: “Mooi, dan beginnen we met je bankrekening.”

Hij: “Ik zou tot het einde van de wereld voor je lopen.”
Zij: “En zou je daar dan ook blijven?”

Hij: “Hoe voelt het nu om de mooiste vrouw van de wereld te zijn?”
Zij: “Hoe voelt het om de grootste slijmbal van de wereld te zijn?”

Hij: “Ik wil mijzelf aan jou aanbieden.”
Zij: “Sorry, ik neem geen goedkope kadootjes aan.”

Hij: “Waar ben jij mijn hele leven geweest?”
Zij: “Aan je kop te zien, was ik de eerste helft ervan nog niet eens geboren.”

Hij: “Ik heb het wel gezien, hoe je de hele avond naar mij kijkt en naar me smacht.”
Zij: “Ik zou niet eens met je vrijen als je de laatste man op aarde was, en ik geen batterijen meer had.”

3 Responses to “• Moslimmopjes: jouw favoriet is?”


  1. 1 lela zahra 24 december 2006 om 6:48000000 pm

    salaam wa3aleikoem,

    The Twin Buildings of eleven ” 11/9 ” -> chessnuts vind ik de de “Max” ! ( zie de geschiedenis van de Marxisisme -> gelijke kansen tussen de armen en de rijken = budgetplan organiseren).

    Vind ik o zo sarcastisch (Sacart)-> grappig en tegelijkertijd serieus is geld waard en halal.

    Ik wens jullie veel succes insha’allah, volgens de wijze en de rechte pad van Allah swt.

    Ps. Ik hoop de Mrs Martha Steward the “President of America” wordt, ze bezit een enorme en positieve streefdoel in haar leven,tenzij ze de nieuwe grondwet van Europa accepteerd nl. (Barcelone/Brussel/Amsterdam/Dublin/Rabat= 7 BADR)!!!! 3iedbad.

    Ma3a salaam…

  2. 2 yasmina 1 januari 2007 om 5:36000000 pm

    Er zatten 2 joden in de vliegtuig en voor hun zat een pakistaan.
    de 2 joden wouden de pakistan iriteren.
    zegt de ene jood tegen de andere:” ga je naar indië .”antwoord de andere jood:” nee daar zijn te veel moslims.”
    ” ga je dan naar indonesië.”
    ” nee daar zitten nog meer moslims.”
    kijkt de pakistan heel raar naar achter.
    zegt weer de ene jood tegen de andere ” dan ga je zeker naar pakistan.”
    zegt de ander: “nee daar zit het bomvol moslims.”
    kijkt de pakistan naar achter en zegt: ” waarom ga je niet naar de HEL ik heb gehoord dat daar geen een moslim is…!!”

  3. 3 yasmina 1 januari 2007 om 5:37000000 pm

    EID MOUBARAK ALLEMAAL en een fijne 2007


Geef een reactie

آلسلام عليكم ورحة آلله وبركاته

  • 2,037,887 مسلمين --> مؤمنين

Prikbord Info:               سورة الفا تحة

سْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ 1 الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ 2 الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ 3 مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ 4 إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ 5 اهدِنَـــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ 6 صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ 7
أمين
كلمة الله هي الحقيقة
colorbar.gif
GASTENBOEK - HELPDESK - Wie ben ik?
  Aanmelden - Registreren
  Wachtwoord  vergeten ?

Kalender

december 2006
M D W D V Z Z
« Nov   Jan »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Bezoekers Info: Locaties.

Locaties: DEEL I - DEEL II.

Thalla & Beslama!!!

                لآ إله
إلآ آلله محمد رسول آلله

بن عياد محمد رشيد
www.BenAyad.be - Islam & Actua

