Shouf Shouf: serie 2 in januari 2007 op TV.

shoufshouf.jpgVanaf vrijdag 26 januari 2007 zendt de VARA op Nederland 3 de nieuwe, twaalfdelige comedyserie ‘Shouf Shouf! de serie 2′ uit. Mimoun Oaissa, Maryam Hassouni, Mimoun Ouled Radi, Mohammed Chaara, Leo Alkemade en Iliass Ojja spelen hierin ook nu de hoofdrollen.

In ‘Shouf Shouf! de serie 2’ draait het wederom om Ap en zijn vrienden. Het grote verschil met de film en de eerste serie is dat Ap nu echt ’serieus’ is geworden. Hij heeft een café overgenomen en werkt aan zijn carrière! Zijn vrienden Rachid, Mussi, Robbie en Samira vinden het maar niets en blijven hun eigen ding doen. Dit verloopt niet altijd zonder problemen. Uiteraard is het broertje van Ap, Driss, gespeeld door Iliass Ojja ook weer van de partij.

Serie 2 is geschreven door onder anderen Luuk van Bemmelen, Mimoun Oaïssa, Melle Runderkamp, Wolter Muller, Rogier de Blok en wordt deels geregisseerd door Tim Oliehoek (Vet Hard, Shouf Shouf! de serie) en deels door Albert Jan van Rees (De Band, Daar Vliegende Panters).

13 Responses to “• <b>Shouf Shouf: serie 2 in januari 2007 op TV.</b>”


  1. 1 lela zahra 24 december 2006 om 7:17000000 pm

    salaam wa3aleikoem,

    Ik kijk er naar uit insha’ allah !

    Ma3a salaam.

  2. 2 leila 25 december 2006 om 12:39000000 am

    salaam alaikoum

    Weet je ik vind wel leuk en grappig om dit te zien, maar eerlijk als allen even nadenken. Die zogezegde prototypes die ze daar plaatsen is dat de werkelijkheid over het oorsneegezin (marokaanse gezin ) in nederland in dit geval maar dat spreekt zich uit over heel europa. Dochter mfelsa zoon houd geen werk en verdient zijn dagelijkse kost door in te breken en wil niet studeren moeder wil haar man kwijt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Gaan we er nu eindelijk mee ophouden ons zelf belachelijk te maken. Wij zijn over het algemeen moslims, toch?? dus moslims stelen niet bedriegen niet, dan spreek je over zondaars mensen die zondigenen en vergeving kunnen zoeken bij Allah. Maar ik heb er een helkel aan als wij op deze manier zelf ermee omgaan laat staan dat we eisen dat anderen ons aanvaarden. Ik zou en hun plaats geen dief aanvaarden!!!!!!!!!!

  3. 3 Moke 26 december 2006 om 10:43000000 pm

    Salaam Alaikoem, ik nooit TV of miss. een af en toe (niet bij voorkeur). Indien wat je daarjuist aanhaalde, als het zo is: ze maken ons belachelijk en verdienen nog extra geld op. Ik zou die rol niet kunnen spelen: ‘Ik kan dat niet, mezelf belachelijk maken en nog héél de gemeenschap’.

    Indien die mensen weigeren krijgen ze ontslag van hgun baas, ze hebben eigenlijk geen keus precies. JA KNIKKERS!!!!!

  4. 4 Anoniem 28 december 2006 om 5:16000000 pm

    salaam aleikoem
    ik vin het belachelijk
    dat je in een serie speelt en darmee
    ander moslims en jezelf daar voor mee kwettst
    ik had nooit die rol genomen ook niet voor hetgeld
    god zal je niet vergeven dat je zulke vieze of slechte
    dingen doet ook niet in een film dat staat in d koraan
    als je een echte moslim bent dan doe je toch niet zulke
    dingen ook niet in een film wat heb je aan geld
    trouwens als god je in je tweede leven niet vergeeft
    en dat je in vuur wordt verbrandt
    mensen die dit bericht lezen als ik jullie was nam ik de goede de weg die god ons leidt en niet de duivel
    dus bid 5 keer per dag en leez de koraan
    en kijk niet naar de vieze en slechte series op tv
    en ga niet naar vieze sites op tv
    dit wasmijn bericht ik hoop dat je er wat van geleerd hebt
    godahavis

  5. 5 Moke 2 januari 2007 om 5:35000000 pm

    Salaam, ik heb iets gevonden:

    – de volgende aflevering vanaf 26/01/’07, minder nadruk op cultuurverschillen tussen Marokkanen en Nederlanders (Vara).
    – geen grappen meer over geiten,…
    – 2e seizoen is serieuzer ?????

    Beslama

  6. 6 leila 7 januari 2007 om 12:30000000 am

    heeyy ik vind persoonlijk shouf shouf de maxxxx ik vind dat echt leuk en grappig leuk hoe de marokanen leven hahahaha maar soms gaat het wel te ver dan is het soms wel belachlijk maar t’is echt grappig ik hoop dat het altijd zal blijven en meer afleveringen komen beslamaa xxx

  7. 7 hassan 26 januari 2007 om 1:13000000 pm

    ik wik shouf shouf op die websijt

  8. 8 Ik 4 februari 2007 om 3:42000000 pm

    Ik vindt het een vet goede serie. Heel lachwekkend hoe die joongens alles doen en zeggen. Ga zo door!!!

  9. 9 Tia 5 februari 2007 om 10:03000000 am

    Wat zij spelen is gewoon de realiteit.. En de waarheid kwetst.. ze maken jullie niet belachelij.k..
    TIS GOED dat ze jullie ogen openen… wel als jullie nog eens kijken naar die serie dan zien jullie de realiteit.. het enigste wat jullie eraan kunnen doen is er verandering in brengen in het echte leven

  10. 10 turkoo 3 juni 2007 om 10:02000000 pm

    selaam alaykoem iedereen

    ik ben een turk kleine augurk ik vinden zo leuk
    shuof sguof bilba het is zo l3uk ze blijven maar
    foken ik vinden niet islaam ze zijn moslim ik vinden beetje
    moslima tog ik ben arm ik woon in kliko maar die marokaanen woonen op straarthalla ik ga man wollah bilah k heb niuks gedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

  11. 11 Chanté 23 augustus 2007 om 11:37000000 am

    Heeyheey,

    Ik vind de serie zelf heel leuk, net zoals de film.
    Ik vind dat sommige mensen wel héél erg overdreven reageren
    op de humor in de serie.
    Je moet het niet allemaal te serieus nemen. Het is gewoon zelf-spot. De dingen die voorbij komen zijn gewoon vooroordelen en zij doen er hier juist grappig over.
    Dat is nog beter dan je ergeren aan deze vooroordelen. Die zijn er nou eenmaal, net zoals die er ook zijn over Surinamers en andere groepen. Als je het vervelend vind dat er grappen over worden gemaakt (zoals sommigen dat noemen: hun zelf en de moslim-gemeenschap ‘belachelijk’ maken) doe dan niet de moeite om naar de serie te kijken. Behalve dat vooroordelen zijn ook geen verzinsels. Als je wilt dat er geen grappen over marokkanen (de vooroordelen over marokkanen) mag worden gemaakt, moet je er voor zorgen dat er geen grappen over KAN worden gemaakt!
    “If You Get My Point;-)”

    xxx

  12. 12 ahmed 28 maart 2008 om 10:14000000 pm

    سْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ 1 الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ 2 الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ 3 مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ 4 إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ 5 اهدِنَـــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ 6 صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ 7

    أمين
    كلمة الله هي الحقيقة

  13. 13 jaimy 20 augustus 2008 om 7:51000000 pm

    hey mocro’s leuken serie man poef als ik een dag niet kijk is een dag met zorgen als ik dat kijk word ik blij


Geef een reactie

آلسلام عليكم ورحة آلله وبركاته

  • 2,013,618 مسلمين --> مؤمنين

Prikbord Info:               سورة الفا تحة

سْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ 1 الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ 2 الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ 3 مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ 4 إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ 5 اهدِنَـــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ 6 صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ 7
أمين
كلمة الله هي الحقيقة
colorbar.gif
GASTENBOEK - HELPDESK - Wie ben ik?
  Aanmelden - Registreren
  Wachtwoord  vergeten ?

Kalender

december 2006
M D W D V Z Z
« Nov   Jan »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Bezoekers Info: Locaties.

Locaties: DEEL I - DEEL II.

Thalla & Beslama!!!

                لآ إله
إلآ آلله محمد رسول آلله

بن عياد محمد رشيد
www.BenAyad.be - Islam & Actua

