• Het wonder van zweet.

Eén van de Zwitserse farmaceutische bedrijven is begonnen een nieuwe geneeskunde te produceren genaamd “Geneeskunde van de Qur’aan” die de behandeling van grauwe staar zonder chirurgie toestaat. Zoals de krant AR-Raya, die in Qatar werd gepubliceerd schreef, “deze drug die door een Egyptische arts Abdul Basit Muhammad van de afscheidingen van menselijke zweetklieren werd samengesteld en een doeltreffendheid van 99 procent met absoluut geen bijwerkingen heeft, werd geregistreerd in Europa en de Verenigde Staten. Men rapporteert ook dat één van de Zwitserse bedrijven de nieuwe drug in de vorm van vloeistof en oogdalingen produceert.

De bron van inspiratie is Surah (hoofdstuk) Yusuf. Dr. Abdul Basit Muhammad benadrukte dat hij zijn inspiratie uit Surah Yusuf verkreeg en zei: “Op een morgen, toen ik ’s morgens Surah (hoofdstuk) Yusuf las. Ging mijn aandacht naar de 84ste en opeenvolgende ayats (verzen).

“Gaat met dit hemd van mij en legt het voor het aangezicht van mijn vader neder; hij zal het begrijpen. En brengt mij uw gehele familie.”  (Qur’an 12:93).

Ze zeggen dat de Profeet Yacub die om zijn zoon Yusuf (vrede zij met hem) in droefheid rouwde en verdriet zorgde ervoor dat zijn ogen wit werden en toen de mensen later over het gezicht van de treurende vader het shirt van zijn zoon Yusuf streek kon hij opnieuw zien. Hier begon ik na te denken. Wat er in het overhemd van Yusuf zou kunnen zijn? Tot slot kwam ik bij het besluit dat niets dan behalve zweet het zou kunnen zijn. Ik concentreerde mijn gedachten over het zweet en zijn samenstelling. Toen ging ik in het laboratorium voor onderzoek te werk.

Ik voerde een reeks experimenten op konijnen uit. De resultaten bleken positief. Recenter voerde ik behandeling op 250 patiënten door de drug twee weken twee keer per dag toe te dienen. Tot slot bereikte ik 99 % succes en zei tegen mezelf: “Dit is het mirakel van de Qur’aan” Dr. Abdul Basit Muhammad droeg de resultaten van zijn onderzoek voor aan aangewezen instellingen in Europa en de Verenigde Staten die het patenteren van nieuwe ontdekkingen voor overweging behandelen. Nadat de tests en het onderzoek werden uitgevoerd, beëindigde hij een contract met een Zwitsers bedrijf op de productie van de geneeskunde op voorwaarde dat het pakket -“Medicijn van de Qur’aan” duidelijk zou moeten vermelden.” In de woorden van de Egyptische wetenschapper, keurde het bedrijf zijn voorwaarde goed en begon de nieuwe drug te produceren. (Hoffelijkheid-AR-Raya, Qatar) Allah Ta’ala zegt in Qur’aan Al Kareem: En van de Koran openbaren Wij hetgeen een geneesmiddel en een genade is voor de gelovigen. (QURAAN 17:82).
BRON: Mohammed Shihabuddin Nadvi from Islamic Voice.

3 Reacties to “• Het wonder van zweet.”


  1. 1 lela zahra 1 november 2006 om 1:39000000 pm

    salaam wa3aleikoem,

    Voor welke symptoom of ziekte is die zogenaamde drug als remedie ???

    ma3a salaam

  2. 2 Rania 7 november 2006 om 5:14000000 pm

    Soubhanalah…Ik hoop dat de medicatie onder de naam Qur’aan uitkomt inshalah en zal het interresse wekken bij mensen die nog geen kennis hebben van de Islaam.Nogmaals een bevestiging soubhanalah.

  3. 3 ikram 16 november 2006 om 7:43000000 pm

    soebhanalah

    “wa noenazieloe minna l’qoranie maa hoewa shiefaa
    wa rahmatoe liel moemienien” ALLAHOE AKBAR


Plaats een reactie




آلسلام عليكم ورحة آلله وبركاته

  • 2.309.675 مسلمين --> مؤمنين

Prikbord Info:               سورة الفا تحة

سْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ 1 الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ 2 الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ 3 مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ 4 إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ 5 اهدِنَـــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ 6 صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ 7
أمين
كلمة الله هي الحقيقة
colorbar.gif
GASTENBOEK - HELPDESK - Wie ben ik?
  Aanmelden - Registreren
  Wachtwoord  vergeten ?

Kalender

oktober 2006
M D W D V Z Z
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Bezoekers Info: Locaties.

Locaties: DEEL I - DEEL II.

Thalla & Beslama!!!

                لآ إله
إلآ آلله محمد رسول آلله

بن عياد محمد رشيد
www.BenAyad.be - Islam & Actua