The Best off “Sami Yusuf”.

12 en 13 mei 2007: Het Concert van Sami Yusuf
Brussels Expo (Heyzel) – Paleis 11 en 12
Klik op de afbeeldingen voor te vergroten.
les_journees_end.jpg brussel_sami_yusuf.jpg

sami-yusuf-1.jpg
Islam: Belle Religion

sami-yusuf-2.jpg
Ya Ummi

sami-yusuf-3.jpg
Almu’allim

sami-yusuf-4.jpg
Mother

sami-yusuf-5.jpg
Ya Mustafa

sami-yusuf-6.jpg
Hasbi Raby

BEKIJK: de 6 bovenstaande video’s van Sami Yusuf.

Free Bosnia &
Supplication II:
niet meer
beschikbaar!!!

sami-yusuf-8.jpg
Ya Rasulallah

sami-yusuf-09.jpg
Supplication I

sami-yusuf-7.jpg
Concert: Utrecht
Jaarbeurs 2006

Concert: Brussel
Expo 2007
(Heyzel)
BINNENKORT!!!

e.a.

50 Responses to “• <b>The Best off “Sami Yusuf”.</b>”


  1. 1 www.BenAyad.be 11 maart 2007 om 5:52000000 pm

    VORIGE    1    –    2    –    3    VOLGENDE

  2. 2 Moke 11 maart 2007 om 5:53000000 pm

    Het vervolg van diversiteit in concert van Sami Yusuf of andere aanverwanten concerten.

  3. 3 Moke 22 april 2007 om 1:53000000 pm

    Sami yusuf voor het eerst in België,
    Dit mag je niet missen een unieke KANS!!!!!!!!!!

    Le 1er concert de Sami Yusuf à Bruxelles ( avec orchestre)
    Palais 12, BRUXELLES EXPO, Heyzel.
    A partir de 16h.
    Prix : 27 Euro prévente ( places limitées),
    30 Euro sur place
    40 Euro VIP
    Vous trouverez l’affiche en pièce-jointe.
    *****************************
    Verkooplaatsen in Antwerpen:
    “Osama boekhandel” Kortezavelstraat 20-22, 2060 Ant.

    “BabyLove winkel” Offerrandestraat 36, 2060 Antwerpen
    Doorsturen a.u.b.

  4. 4 Marieme 22 april 2007 om 5:18000000 pm

    Ook al zingt men over de Islam, muziekinstrumenten zijn alsnog niet toegestaan!

  5. 5 Moke 22 april 2007 om 5:37000000 pm

    Slm Marieme, ieder zijn broodwinning, haram, halal, niet toegsteaan, enz. … speelt geen rol. Ieder heeft zijn eigen – punten, en met die – punten wil Sami Yusuf mensen benaderen tot de Islam.

    Miss. moeten we het in de positieve zin bekijken???

    Mannen en vrouwen, jongens en meisjes door elkaar zitten dansen, drinken, enz. …, als je op die manier dawah verricht en mensen uitnodigt tot de Islam, daar gaan die songs over.

    Dan zeg ik waarom niet??? 😦

    Als je ervan wakker ligt dat de mahram- & awrahrechten van een vrouw wordt geschonden, moet je zeker niet gaan.

    Ma’a Salaam. 😉

    N.B.: in hoever de lokale overheid met te maken heeft (integratie & diversiteit), heb ik nog geen tijd gehad om het door te zoeken?

  6. 6 Ukht fi Deen 23 april 2007 om 12:34000000 pm

    Salaam Alaykoum beste Moke,

    Ik moest wel schrikken van deze reactie van u:

    “Miss. moeten we het in de positieve zin bekijken???

    Mannen en vrouwen, jongens en meisjes door elkaar zitten dansen, drinken, enz. …, als je op die manier dawah verricht en mensen uitnodigt tot de Islam, daar gaan die songs over.

    Dan zeg ik waarom niet???”

    Neen, dit is niet juist beste broeder, haram is gewoon haram, ge moe oppassen mé wa u zegt, want alles moet u verantwoording voor afleggen bij uw Heer ze!

    Bij haram kan je het niet positief bekijken, zo spoor je anderen juist aan op het harame dan gaan ze denken dat DAT islaam is, terwijl dat geen islaam is! Drinken :S dat staat in de Quran dat het haram is. Enz… Dat is geen da3wa, misschien is het wel da3wah, maar dan da3wah tot het verderf, een manier van shitan om da3wah te doen, om de mensen nog meer te misleiden!

    Salaam Alaykoum, moge Allah (swt) ons wijsheid schenken!

  7. 7 Moke 23 april 2007 om 3:59000000 pm

    Ahlaan & sahlaan zuster ‘Ukht fi Deen’,

    Met drinken bedoel ik, dranken toegelaten in de Islam en niet het verbodene, zoals sterke dranken.

    Sorry, voor mijn vergeetachtigheid en moge Allah (swt) ons behoeden vann het slechte en leiden naar het goed pad. Amien….

  8. 8 Yasmina 23 april 2007 om 4:07000000 pm

    Salaamoe alaykoum,

    Ik ga me niet uitspreken over het feit of dit al dan niet is toegestaan. Iedereen is volwassen genoeg om te kiezen voor zichzelf.

    Hierboven werd gezegd: “mannen en vrouwen door elkaar en dansend”.

    Ik ben naar het concert geweest van Sami Yusuf in Utrecht. het klopt wel dat het gemixt was, maar uiteindelijk beslis jezelf of je naast een man gaat zitten of niet. Je kiest ook zelf met wie je gaat.

    Er werden gebedsruimtes voorzien voor zowel mannen als vrouwen. Er werd geen alcohol verkocht. Er was enkel halal voedsel verkrijgbaar. En persoonlijk heb ik ook geen mensen zien dansen!!!
    Verder vond ik het zeer aangenaam.

    Wa assalaamoe alaykoum warahmatoellahi wabarakatoehoe,

    Groetjes,
    Yasmina

  9. 9 Fouad 23 april 2007 om 5:32000000 pm

    Salaam A’laikom,

    Als islamitische site vind ik wat jullie doen echt fout. Anasheed (daff) kan alleen gebruikt worden op speciale gelegenheden zoals trouwfeest enz. Als je ons ziet als je beste broeders en zusters laat ons dan alsjeblieft niet in een zonde vallen.

    Wa’laikom salaam warahmatollahi wabarakaatohoe

  10. 10 henna leila 23 april 2007 om 10:34000000 pm

    Salam alaikoum

    Ik zit in de organisatie van het optreden van sami Yusuf, en ik kan jullie al meegeven dat er heel erg word nagedacht om gescheiden plaatsen te voorzien, mannen appart vrouwen appart, en gemengden samen (families bijvoorbeeld)

    Ik kan jullie verzekeren dat het niet gemakkelijk is.

    En wie zegt daar iets over dansen, ik ben in utrecht naar het concert geweest van sami yusuf en er werd niet gedanst. Je hebt natuurlijk altijd een deel van mensen die hevig uit de bol gaan (pubers) maar ja. Jij hebt geleerd wat halal en haram is, en een sterke imaan opgebouwd om te weten wat kan en niet. Maar je kan NOOIT voorkomen dat er een deel niet echt met het geloof bezig is, en we weten tenslotten nooit wat een reden voor hen kan zijn dat ze terug keren naar Allah,Misschien wel dit concert.

    En om even hieraan toe te voegen, de dag er voor is er een 2 daagse culturele bedoening daar op de zelfde plaats. Er komen 3 sprekers waaronder Tarik Ramadan en nog 2 andere er is dan ook nog vanalles te doen er komen nog verschilledne groepen optreden en…

    .

    Salam alaikoum wr wb

    tickets te behalen bij BAbylove in de offerandestraat te Antwerpen
    Bij de boekhandel,te zavelstraat ( verlengde van de handelstraat) te anwterpen.

    of neem contact op met Amina wasib op het nr.: verwijdert
    Of via Ilyas verwijdert

    De culturele dagn voor de 2 dagen kost 15 euro ( een echte aanrader) ’s avonds zal er ook samen gebeden worden en (met overnachting neem dus slaapzakken mee) fajr zal ook samen gebeden worden, een echte verrijking voor je imaan.

    Voor diegene die ooit Bourget meegemaakt hebben, het zal in de aard van BOUrget zij te Parijs

  11. 11 mariem 24 april 2007 om 2:14000000 pm

    salaam

    ik vind wat sami yusuf doet goed
    hij moedigt de jongeren dan vooral aan om zich niet te schamen over hun geloof.maar dan al zingend
    en over die instrumenten sommige zeggen haram sommige zeggen niet haram
    ik vind er niks mis mee. de mensen moeten niet aleen naar haram zoeken maar vooral naar halal en dat doen de meeste niet

    mariem

  12. 12 Ukht fi Deen 26 april 2007 om 10:07000000 pm

    Ahlaan & sahlaan zuster ‘Ukht fi Deen’,

    Met drinken bedoel ik, dranken toegelaten in de Islam en niet het verbodene, zoals sterke dranken.

    Sorry, voor mijn vergeetachtigheid en moge Allah (swt) ons behoeden vann het slechte en leiden naar het goed pad. Amien….

    As-Salaamu ‘Alaykoum wa Rahmatu Allah wa Barakatuh (dat zijn al 30 hasanat 😉 ),

     
    Beste Moke,

    Tayyib, ok die drank bedoelt u. Dat kon ik niet opmaken, dus ook mijn excuses mocht ik eventueel bot zijn geweest.

    U hoeft natuurlijk geen sorry te zeggen, beste broeder, aangezien we allen wel eens vergeetachtig zijn, en in de Koran staat: ‘Subhanaka laa ‘ilma lanaa, illa maa ‘allamtana’, eigen bewoording vertaald: Subhanaka, er is geen kennis tot ons, behalve wat U ons heeft onderwezen.

    Dus wij weten niet, totdat we ergens kennis van hebben genomen, en dus totdat we weten. Verder wil ik zeggen dat het me deugd doet uw positieve reactie te lezen. Ameen op uw du’a.

    Salaam ‘Alaykoum wa Rahmatu Allahi wa Barakatuh,

  13. 13 sana 28 april 2007 om 11:26000000 am

    helo!
    k’zen egt fan van sammy jousef en ben 11 hé

  14. 14 henna leila 28 april 2007 om 12:08000000 pm

    Salam alaikoum

    Voor tickets kunnen jullie terecht op deze nummers
    Amina wasib op het nr.: verwijdert
    Of via Ilyas: verwijdert

    En in de winkels Babylove in de offerandestraat te antwerpen en de boekhandel in de Korte Zavelstraat (verlengde van de handelstraat) ook te anwerpen.

  15. 15 manal 28 april 2007 om 10:51000000 pm

    salaam alaykoum wa rahmatAllah wa barakatuhu
    ik hoop dat alles goed gaat met jullie, je familieleden en verdere naasten..

    Het is prachtig op een plaats te zijn waar alle moslims bij elkaar zijn en voor hun godsdienst opkomen, zich bezighouden met hun geloof en enkel Allah (swt) en alles wat met onze Dien te maken heeft in gedachten te hebben!

    Vinden jullie ook niet?

    vele groeten

    jullie zuster fi dien

  16. 16 moslimaaa 28 april 2007 om 11:41000000 pm

    salaam o 3alaykoum
    zuster manaal
    je hebt gelijk
    maar tegenwoordig vind je weinig mensen
    die opkomen voor hun geloof
    je kan een mens geen moslim noemen
    als hij zelf de 5 salaat op dag niet bid
    ik zelf probeer altijd over de islam te praten om school
    maar als je iets zegt zeggen ze altijd ja alles is haraam
    met zo een mensen kan je niet verder dan negeer ik ze gwn
    wa salaam

  17. 17 Moke 1 mei 2007 om 11:00000000 pm

    Salaam Zuster Leila,

    Je zeide vorige keer dat je betrokken bent met de organisatie van het concert van Sami Yusuf, dat je daar ook een rol speelt.

    Wat is jouw funktie in die organisatie ? ? ?

    Heb je de Nederlandse affiches al in jouw bezit ? ? ?

    In afwachting, teken ik en tot later voor een kleine toelichting.

    Beslama. 😉

  18. 18 henna leila 2 mei 2007 om 12:36000000 am

    Salam alaikoum

    De nederlandstalige van sami yusuf heb ik niet, wel van de culturele dagen waarbij Tarik Ramadan komt.

    Ik ben mee verantwoordelijk voor het Onthaal die dag incha Allah met de hulp van Allah swt

  19. 19 ana_insaan 5 mei 2007 om 1:46000000 am

    ik denk dat zuster leila deel uit maakt van de islamitische oraganisatie Al Adl Wal Ihsan

  20. 20 henna leila 9 mei 2007 om 9:11000000 pm

    salam alaikoum wr wb

    “ana insaan” weet jij wie adl wa ihsaan zijn en waarom denk je dat ik bij hen ben?

  21. 21 Moke 9 mei 2007 om 10:24000000 pm

    salaam alaikoem wr wb Leila,

    Je hebt dus de agenda van Sami Yusuf niet gevonden, waardoor je hebt gehoord dat het concert voor binnenkort er niet op staat, als ik het goed hebt begrepen???

    Waar werden de affiches van Sami Yusuf weggehaald; waardoor de mensen niet meer ingelicht zijn???

    IK KAN ECHT NIET VOLGEN, je hebt mij op een spoor gezet, dat ik niet meer weet waar ik sta met je bewoordingen.

    Ik zal iedereen een sms’tje sturen voor het weekend.
    Wat mag er op de sms staan, zeg het eens ???

    Ik zit met teveel vraagtekens, graag opheldering!!!!

    Beslama. 😦 😦 😦 😦 😦

  22. 22 ana_insaan 11 mei 2007 om 12:00000000 am

    salaam leila,

    ik weeet heus wel wat al adl wal ihsan is
    amina wassib die tickets verkoopt is een verantwoordelijke van antwerpen, de gastspreker in de voormiddag ahmed rahmani is de verantwoordelijke in frankrijk en de moderator jamal ouhadouch van luik etc.
    moet ik nog meer namen noemen?

    dat jij bij het onthaal bent betrokken geeft aan dat je van hun groep bent omdat ik weet dat ze heus geen buitenstaanders toelaten om te helpen.
    dus kom aub niet af met verzinsels.

  23. 23 henna leila 11 mei 2007 om 7:54000000 am

    en waarom zou ik met verzinsels afkomen

    en hierin ben je verkeerd ze laten zeer zeker buitenstaanders toe, ik ken er heel veel die er tussen zitten en niet bij Adl wal I7saan zitten.

    Dan ben jij ook bij hen vermoed ik. Je hebt mer informatie dan ik heb,

    En nog iets het lijkt of je me aanvalt, waarom doe je dat?

    “dus kom aub niet met verzinsels af.”

  24. 24 Farid 13 mei 2007 om 11:26000000 am

    salaam,

    enkele clips zijn helaas niet meer zichtbaar

  25. 25 henna leila 18 mei 2007 om 12:23000000 am

    Waar blijft je antwoord “ana-insaan”,

  26. 26 Moslima 19 mei 2007 om 9:57000000 am

    Salamoe 3aleykoem iedereen ! 😀

    ik heb alles gelezen wat jullie hebben geschreven , en iedereen zit wel in de juiste kant snapje ? Marieme je hebt gelijk ookal spreekt hij over de islam maar SOMIGE instrumenten zijn haraam :S maar wat al de rest heeft gezegt is ook wel juist ze 😉 ik zen dus ni gwesst ik kan ni zeggen wat dat er alemaal is gebeurt of gedronken ,gegeten :s dus ik kan ALLAH OE A3LEM zeggen e .

    moehim broeders en zusters ….. Ma3asalamaah
    Kusjes Moslimaa

  27. 27 maryam 19 mei 2007 om 9:59000000 am

    Assalaamu alaykum wa rahmatullahi wa barakatuh,

    Subhanallah! Kijk wat er nu van komt?? Fitnah. Het artikel gaat over een concert van Sami Yusuf (al dan niet haraam) en het mondt uit in verwijten of iemand wel of niet bij al adl wal ihsaan hoort. Subhanallah! Teneerste Allah weet wat in mensen hun harten is. Iemand kan hier zo hoog van de daken springen en zeggen dat ie een praktizerend moslim is, terwijl het een niet-moslim is, snap je? Heel veel mensen zijn op internet iemand anders dan zij in werkelijk zijn. Waar maken jullie jezelf druk om? Als iemand op een verkeerde manhaj is ‘so be it’, we kunnen diegene alleen nasiha geven, maar niet meteen mensen uit gaan maken voor ‘rotte vis’. Subhanallah. Als je met één vinger naar een ander wijst naar wie wijzen de andere vingers dan???

    fiy amanillah.

  28. 28 Moke 19 mei 2007 om 10:10000000 am

    Salaam Alaikoem zusters,

    Een klein opmerkingetje: Wat is “adl wal ihsaan?”

    Kan er iemand iets meer over vertellen? Ik leer elke dag iets bij!!!

    Wat voor iets is dat?

    Thalla Fraskoem !!!

  29. 29 Moslima 19 mei 2007 om 10:40000000 am

    Saalaam

    Maryam ik snap u antwoord ni :s
    Beslamaaa (k)

  30. 30 intisar 19 mei 2007 om 11:15000000 am

    salamaoe alikoem,

    is er iemand geweest naar het concert? Hoe was het geweest?
    Verdre wil ik zeggen dat wat sami yousef doet, een stap in de goede richting is. Door zijn muziek zijn we niet meer gedwongen om naar inhoudsloze muziek te luisteren, maar komen we in aanraking met teksten doe ons doen denken over onze dien.

    groetjes
    Intisar

  31. 31 Yasmina 19 mei 2007 om 11:59000000 am

    salaamoe alaikoum warahmatoellahi wabarakatoehoe,

    Ik ben voorbije zondag naar het concert geweest. Ik vond de organisatie zeer goed. Je kon aan 3 verschillende rijen aanschuiven nl. , Mannen, Gemixt en Vrouwen. Nadien kreeg je dan ook plaatsen aangeduid binnen de respectievelijke zaalverdeling.

    Eten en drinken waren uiteraard halal. Er was niets Haram te koop.

    Verder heb je dan nog de muziek uiteraard… ik sluit me i.v.m. dat onderwerp aan bij Intisar.

    Groetjessss

    Yasmina

  32. 32 Mohamed 19 mei 2007 om 2:05000000 pm

    Salamoe aleikoem allemaal

    Ik ben naar het concert geweest en ben heel tevreden over wat Sami Yusuf gebracht heeft. Dat hij een mooie stem heeft wist ik al langer, maar het is toch net iets anders om hem live bezig te zien. Ook “Curtis” die als eerste optrad bracht mooie Anasheed liedjes.

    Over de organisatie was ik minder tevreden. De bezoekers moesten eerst een half uur buiten staan wachten, eens binnen was het weer langer dan een half uur aanschuiven bij een andere poort. Uiteindelijk ging het concert rond kwart voor zes van start, hoewel het oorspronkelijk om vier uur gepland was.

    Ook de keuze van de zaal vond ik niet zo geslaagd. Voor dit soort concert met zoveel bezoekers zou een zaal waarbij de stoelen achteraan hoger staan dan die ervoor een betere keuze zijn. Zo heeft iedereen een goed zicht op het podium. Nu konden de mensen die achteraan zaten amper iets zien en moesten noodgedwongen op de twee grote schermen volgen, wat natuurlijk de hele bedoeling niet is van een LIVE concert. Zo kan je evengoed thuis op de televisie volgen.

    Afgezien van de organisatie ben ik blij dat ik dit concert heb kunnen bijwonen en hoop dat er inscha’llah in de toekomst nog meer van zo’n concerten zullen zijn.

    Ma3a salama

  33. 33 Bani Adam fidien 20 mei 2007 om 12:40000000 pm

    Salaam wa3alaikoem wara7matoe Allahie wata3ala wabarakatoehoe igwan almoslimiena 🙂

    Tbarkellah 3alikoem Allah jzidelna 3ilman ik doe telkens niets anders dan meelezen
    en uiteraard er zitten mensen die meer dan een andere weten en respect is er ook dus al7amdoelillah jazakoem Allah moge onze imaan dan ook groter en sterker worden A7ibakoem fi Allah 🙂

    Ma3asalama inscha’Allah

  34. 34 Sorry Sami 20 mei 2007 om 7:13000000 pm

    salaaam aleikoem

    Ik ben wel geweest naar het concert van Sami Yusuf en ik moet eerlijk toegeven dat ik spijt heb om daar geld aan uit te geven. Het was echt niet de moeite. De man Sami heeft een geweldige stem gekregen Macha Allah, hij echt mooi zingen. Heel de tralala daarrond was langs de mindere kant.

    Wat me ook opgevallen is, dat het publiek nl uit 75% vrouwen bestaat. Sami heeft degelijk wel zijn doelpubliek goed gekozen.

    Wel of niet haraam: dat weet iedereen. We weten allemaal hoe het zit, enkel sussen we af en toe ons geweten dat er niets mis mee is of negeren we de waarden en normen ( wetten). Ik heb ze ook genegeerd en ben wel naar het concert geweest terwijl ik weet dat het niet toegestaan is, Ya Allah vergeef me en alle andere hiervoor!

    tenslotte wil ik nog dit kwijt: ze zouden het verboden moeten maken voor die meisjes die daar staan te gillen alsof michael Jakson op het podium staat. ik dacht naar een gerespecteerd concert te gaan waar iedereen in zijn waarde wordt gelaten. Maar wat ik daar gezien heb zijn helemaal geen eerbiedige toestanden; meisje die gillen, telefoonnummers die uitgedeeld worden, oogcontacten a volonté,gemengde praktijken met bodycontacten, … kortom een geflirt met Sjataaaaaan tot en met.

    ach ja, tenslotte wordt iedereen bij Allah geroepen voor de verantwoording. Daar zal geen discussie mogelijk zijn.

    zo, tot de volgende

    Allahie hafed aleikoem

  35. 35 henna leila 24 mei 2007 om 11:32000000 pm

    DUBBEL REACTIE VERWIJDERT !!!

  36. 36 henna leila 24 mei 2007 om 11:37000000 pm

    Salam alaikoum wr wb

    waar moet ik beginnen, ik wil op zoveel reageren.
    Meryam ik begin bij jouw.

    Ivm met dat gedoe daar over adl wal ihsaan, ik hoor je zeggen dat er vanalles uitmondt in verwijten enz,… wie geeft je recht te bepalen wie van een goe of slechte minhaj is. Is dat nu weer de nieuwe rage. ik ben salafi , o nee ik ben adly o nee ik ………… Zolang alles gebaseerd is in het geloof in Allah en zijn profeet is er niks mis mee. vanaf dat je aqieda verandert dan moet je je zorgen beginnen maken. MAAR NIEMAND EEFT HET RECHT TE OORDELEN.

    Dan volgende punt. organitaite van Sami yusuf.
    het programma was gepland dat het optreden pas zou beginnen om 18u en zoals ALLE concerten begint alles met een paar uur aanschuiven. bekijk eens de files aan het sportpaleis. en voor diegene die ook naar het concert zijn geweest in utrecht van sami yusufdaar heb ik 3 u voor moeten aanschuiven. dus meskien jij die maar een half uur hebt moeten aanschuiven.
    Aan schuiven hoort bij grote concerten jongen.

    Dan gillende meisjes, er is een publiek dat je nooi t kunt uitsluiten en dan zeg je ALlah yahdiehom. Moge allah hen leiden, want je bent zelf niet geboren zonder fouten en wees Allah dankbaar dat hij je ogen heeft geopend, want zonder hem was je niet op het punt gekomen dat je zou inzien dat dat verkeerd is.

    Dan flirtende jongens en meisjes, hang aub niet de schijnheilige uit. Als die er al waren, want ik heb het ni gezien en een volgend punt. zeg niet dat die jongen ment hun baardjes en korte broekjes niet lonken en flirten, ik ben al vaak nar lezingen gegaan en ik heb vaak te vaak want daar verwacht ik het ni lonkende jongentjes gezien met baarden. en ze doen het ze3ma discreet. zogezegd naar de grond kijken en van onder hun wenkbrouwen eens goed kijken. en dan oughty? ya aghy? oughty ik wil …? giggel giggel aan de andere kant. ja aghy wat wil je.
    Dus doe aub niet schijnheilig. dat gebeurt overal, behalve op een ander manier.

    iedereeen zoekt een manier om van t straat te geraken zeker.

    Om er nog iets aan toe te voegen probeer zelf mar ens een evenement van 2 dagen te organiseren voor 5000 man en denk aan alles elk details van diegene die mensen binnen leidt tot mensen die het toilet kuisen.
    Dus voor dat je begint commentaar te geven over de organitatie. En het is de erste keer dat ze zo’n een groot evenement organiseren, en ik geef toe sommige dingen konden beter. maar zonder fouten te maken leer je nooit.

    Hiermee sluit ik af

    salam alaikoum wr wb

  37. 37 henna leila 24 mei 2007 om 11:38000000 pm

    bij de tweede is iets toegevoegd

  38. 38 Hanifa 25 mei 2007 om 3:47000000 pm

    Sami Yusuf is een zeveraar!!!
    Mensen tot de Islam uitnodigen??? Hoezo?? Owja, door veel geld te vragen.
    Ik ben nog nooit naar een concert geweest, Alhamdoelilah.
    Moest het ooit zo ver komen (A3oedoebillah) dan verkies ik eerder om naar een kafir te gaan zien dan naar iemand die de Islam misbruikt (enkel en alleen al door muziekinstrumenten te gebruiken).

  39. 39 Driss 25 mei 2007 om 11:03000000 pm

    salam allah alik ya man ittabaa alhouda

    je trouve tes chansson tres belles j’ai des parolles pour anashid islamia .
    prochainement je vais les transmetre dans votre boite.

    ton frere dans l’islam

    driss de rabat

  40. 40 henna leila 26 mei 2007 om 3:09000000 am

    Salam alaikoum wr wb

    HANIFA!!!

    besef je wel wat je doet. Ordeel nooit over een ander. Je hebt net 3 oznden begaan
    Zonde 1: iemand uitscheilden “zeveraar”
    Zonde 2: iemand beoordeelt, dat recht heb je niet, Elke daad wordt beoordeelt aan de hand van de intentie, jij hebt geen idee hoe hij misschien staat bij Allah. Een ding moet je goed onthouden. Je moet weten dat als je een goede daad doet, krijg je daar hasanaat voor, dat weet je, en als een ander een goede daad doet door jouw, krijg je mee hasanaat. heel veel mensen die heel ver waren van Allah zijn door te luisteren naar de muziek die Sami maakt, gaan nadenken over Allah en al, wat hen misschien op het goede pad heeft gebracht. Hij mag misschien wel slechte dingen doen en veel geld vragen. misschien compenseert elke daad. Begrijp je waar ik naar toe wil???

    zonde 3: je hebt je beter gevoeld dan een ander, dat is hoogmoedigheid. Het is niet omdat er mensen naar sami gaan luisteren dat ze slecht zijn.want “gelukkig ne je daar nooit binnen gestapt he, je zou liever een kafir horen.”

    Wees Allah dankbaar dat hij je heeft geleid en denk niet dat je daar ergens voor tussen zit. als Allah wil duwt hij je zo van zich af. En allen als HIJ wil zal je dicht bij HEM zijn.

    Moge Allah swt ons rekenen bij diegene die dicht bij HEM zijn Yaaarab!!!!!!!!.

    Dus als ik jouw was zou ik een heel veel ker staghfirolah zeggen uit het diepst van mijn hart.

    wa salam alaikoum wr wb

  41. 41 Hanifa 26 mei 2007 om 12:43000000 pm

    henna leila,

    Waar ben jij nu mee bezig???
    Allah leidt wie Hij wil, Sami Yusuf kan daar niets aan veranderen met zijn gezang en piaonospel.
    Me beter gevoeld??? Zonde 2: iemand beoordeelt, dat recht heb je niet!!!!!!!!!!!
    Ja,ik zou liever een kafir horen dan een hypocriet.

  42. 42 henna leila 27 mei 2007 om 2:27000000 am

    hanifa
    wie ben jij om te beepalen wie hypocriet is en wie niet???
    Allah leidt wie hij wil, maar ieder moet er eerst een steendtje voor bijdragen, die aya wil zeggen wanneer de persoon in kwestie eerst wil dan gaat ALlah swt hem leiden. en voor elke person is er een andere sabab “oorzaak”. voorde een is dat een ongeluk, voor de ander is dat sami.

  43. 43 Umm Ilyas 28 mei 2007 om 9:15000000 pm

    Salamu 3alaykoum wa rahmatoellah

    Ukha wa Akhawaat ga aub niet naar dergelijke concerten. Het zal jullie imaan niet versterken en je krijgt er al zeker geen 7asanaat voor. Sami Yusuf maakt gebruik van verboden instrumenten,waarbij eigenlijk geen enkel instrument door mannen mag worden bespeeld, enkel de duf (schrijfwijze ken ik niet) door vrouwen.
    Je kan even goed naar een concert van Shakira gaan dan.
    Bovendien zijn die optredens gemengd en wordt er vaak geklapt, wat bid3a is.
    Denk dus goed na vooralleer je naar bepaalde evementen gaat ook al lijken ze op het eerste zicht islamitisch. En volg niet de menigte zonder zelf te onderzoeken. Khayr insha’allah

    Moge Allah de Ummah sterker maken

    salamu 3alaykoum

  44. 44 sji'iet ahlulbayt as 28 mei 2007 om 11:18000000 pm

    klappen is bid’a: ge klinkt als een wahaabi!!!!! ha ha ha

    moge Allahswt jou op het rechte pad leiden- amien

    salukes

  45. 45 sji'iet ahlulbayt as 28 mei 2007 om 11:23000000 pm

    ‘k ga ook zeggen om er ni heen te gaan, weet ge,; op achtergrond ISLAMIC RELIEF (clip ya mustafa): hij weet da missch ni, maar steunt terrorisme

    je geeft geld vr terrorisme

    salukes

  46. 46 ichrak 29 mei 2007 om 8:48000000 pm

    salam 3alaykom ikhoity lmoslimaat:
    ik vind sami yussuf echt een prachtige zanger ik luister meestal naar zijn liedjes da’s echt prachtig en je kan moeilijk met worden zeggen.
    salam 3alaykom

  47. 47 Umm Ilyas 29 mei 2007 om 9:57000000 pm

    mij op het rechte pad leiden ? Na3am dat hoop ik ook voor iedereen amien.

    Maar klappen is immitatie van de ongelovigen, waarom houden we ons bezig met zo ’n dingen?
    En ik dacht dat we hier waren om elkaar te helpen, niet te bekritiseren, of het dan tenminste op een volwassen manier aan te brengen. Khayr insha’allah

    salamu 3alaykoum

  48. 48 sji'iet ahlulbayt as 30 mei 2007 om 3:01000000 am

    umm ilyas,vergis ik mij????? denk da ge een bekeerling bent want jouw pa is ongelovig en spot met geloof. kan da’k ongelijk heb.

    wel, je bent één vd zovele slachtoffers: ge hebt de verkeerde islam uitgekozen, spijtig voor jou. geef je raad om goed over islam te lezen want da wahabi/salafi-gedoe is zeker ni het juiste pad. ga islam bestuderen aub. ge zijt in een diepe put beland en da gaat moeilijk zijn vr jou om eruit te geraken: ge zijt besmet dr wahabiziekte

    zo volwassen ben ik ni, dus moet nog leren als volwassenen om te gaan met mensen

    salukes

  49. 49 Hanifa 30 mei 2007 om 10:53000000 pm

    henna leïla,
    jij moet dringend wakker worden!!!

    Umm Ilyas, blij dat er nog iemand is die al wakker is!!!!
    idd klappen is immitatie, kdoe da gelukkig nooit sinds ik erover heb gelezen.

  50. 50 www.BenAyad.be 30 mei 2007 om 11:50000000 pm

    VORIGE    1    –    2    –    3    VOLGENDE


Comments are currently closed.



آلسلام عليكم ورحة آلله وبركاته

  • 2,019,916 مسلمين --> مؤمنين

Prikbord Info:               سورة الفا تحة

سْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ 1 الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ 2 الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ 3 مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ 4 إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ 5 اهدِنَـــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ 6 صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ 7
أمين
كلمة الله هي الحقيقة
colorbar.gif
GASTENBOEK - HELPDESK - Wie ben ik?
  Aanmelden - Registreren
  Wachtwoord  vergeten ?

Kalender

oktober 2006
M D W D V Z Z
« Sep   Nov »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Bezoekers Info: Locaties.

Locaties: DEEL I - DEEL II.

Thalla & Beslama!!!

                لآ إله
إلآ آلله محمد رسول آلله

بن عياد محمد رشيد
www.BenAyad.be - Islam & Actua

