Hypnostiek: halaal of haraam ?

TEST 1 (De stip)
Over deze test: U bent zeker dat je niet kunt gehypnotiseerd worden? En niet zeker over Internet? Dan probeer dit onschadelijke experiment, er is geen gevaar dat bij allen wordt geïmpliceerd. Daarna, zult u vragen zich waarom u nooit deze waardevolle ervaring voordien hebt ontdekt.
.. ….. TEST 2 (De spiraal)
Over deze test:
Ontruim uw geest van al uw vrees en ontdek jezelf binnenin. Aan het eind van dit experiment in zelfhypnose zult u waardevolle ervaring verworven hebben.

Instructies: Zorg ervoor je comfortabel zit, de lichten in de ruimte uitdoen, volledig ontspannen en uw mening ontruimt. Zodra u klaar bent, klik op ‘Start’. Verwijder uw hand van de muis en doe niets dan luister naar de stem. Concentratie, en volg het punt op het scherm met uw ogen. .. ….. Instructies: Voor de volgende zeven minuten, probeer jezelf te isoleren van uw omgeving. Verduister de lichten in de ruimte en concentraar je op de hypnosespiraal in het centrum van het scherm terwijl het luisteren aan de helende geluiden. Zodra u klaar bent, klik op ‘Start’: alles i.d.e.m.
hypno1.JPG
 Klik op foto.
hypno2.JPG
 Klik op foto.

Uw reactie in “The CommentBox”, maar vertel het geheim niet van deze hypnotisering.

Personen die méér weten over de Islam, weet er iemand wat de ahadieths vertellen over hypnotiseren van personen op beroepsniveau ? Ik heb het gecatalogeerd onder ‘Arabic Humor’, maar in het echte leven is het werkelijk anders!!!!!

17 Responses to “<b>Hypnostiek: halaal of haraam ?</b>”


  1. 1 marwa 16 september 2006 om 9:43000000 pm

    heey wallahy ik weet niet of ik dit test nouw wel of niet moet nemen klinkt egt eng ,
    en vooral dat je ook nog de light uit moet doen
    is het wel veilig …?
    eng hoor…..want ik geloof wel in hypno.

  2. 2 lela zahra 16 oktober 2006 om 11:04000000 pm

    salaam wahaleikoem,

    Je speelt eigenlijk met je natuurlijke geest die Alla swt je gecreëerd heeft.

    Is dat toegestaan in de Islam (door hypnose te gebruiken) om je angst van iets te overwinnen, ik denk het niet :/!
    Onze hypnose zit in onze Heilige koranboekje,dat is onze enige toevlucht uit al onze problemen. Tijdens het lezen ben je geconcentreerd over het inhoud van het vers en dat is ook een soort hypnose. Het geeft je een rustig en een troostend gevoel in je lichaam en geest!

    Hypnose = sihr = werk v/d duivel resutaat 0% halal .

    Of ben ik verkeerd.

    Graag een reactie,

    ma3a salaam

  3. 3 Moke 17 oktober 2006 om 7:29000000 am

    Salaam, omdat ik niet op de hoogte ben van deze situatie, is het een moeilijke vraag. Heb het aan onze broeder Noredine op de site eens gevraagd….

    Ik heb hier ook geen cyberimam op mijn website, die taak zal in de toekomst toe vervuld worden door een welbehagen persoon.

    BESLAMA Moke

  4. 4 IK 4 november 2006 om 9:17000000 pm

    Pfff wat gemeen.. schrok me rot door dat rood oog.. Ik zal maar geen poging wagen tot het andere.

  5. 5 Chahieda 22 november 2006 om 10:57000000 pm

    Ik vond het experimentje eigenlijk niet zo spectaculair!

  6. 6 Moke 25 februari 2007 om 1:45000000 am

    آلسلام عليكم ورحة آلله وبركاته

    Hypnotiseur berooft Marokkaanse vrouw:
    Een 47-jarige Marokkaanse vrouw uit Den Haag is gisteren op straat beroofd door een Arabisch sprekende hypnotiseur. De vrouw werd in het Arabisch aangesproken door de onbekende man die haar met behulp van een zwarte steen in zijn hand onder hypnose bracht.

    De dader, die samen met een andere man was, vroeg het slachtoffer de weg naar een moskee. De vrouw raakte volgens de politie onder de indruk van de man toen hij persoonlijke dingen over haar vertelde. Tijdens het gesprek hield de man een zwarte steen in zijn hand.

    De steen speelde volgens de politie een belangrijke rol bij de hypnose van de Marokkaanse vrouw. “Die steen zal wel bepaalde krachten bezitten”, vermoedt een woordvoerder. Onder invloed van de vermeende krachten van de man gaf het slachtoffer hem geld.

    (Bron: ‘www.nieuws.nl’ – 23/02/2007)

  7. 7 Aun 25 februari 2007 om 4:05000000 pm

    Dit is vele x in antwerpen marokk vrouwen overkomen: een bende v 3, 2mannen en 1 vrouw en één v hen vertelt ook van alles over slachtoffer en hypnotiseert, wel een tijdje geleden gebeurt en die gaven hun geld af en sommigen gingen zelfs mee nr bancontact en gaven wat de dief wilde, maar das gestopt omdat marokk hen door hadden: schijt v politie zeker!!!

    wie is onze gelukkige cyberimam binnenkort???? is hij/zij gekend?????

    thela goeya & salukes

  8. 8 Abderrahman 25 februari 2007 om 6:45000000 pm

    Klopt wat Aun zegt. K heb het ook vernomen via mijn moeder. Ze vertelde me nog geen week geleden dat ik uit men doppen moet kijken wanneer iemand mij op straat aanspreekt en me iets wilt vragen. Volgens haar was er een vrouw, van mechelen, op diezelfde manier beroofd geweest! Ik geloof dat het toen 2 mannen waren die haar de weg naar de moskee vroegen. Ze heeft haar geld afgegeven en als ik me niet vergis is ze nog eens naar de bankautomaat gegaan om extra geld af te halen. Verder was er nog een tweede vrouw die hetzelfde is overkomen, maar toen bij haar thuis. Ze belde aan bij haar en ze deed het raam open en vroeg wie er was (ze woont in een appartement). De persoon die tot haar sprak bleek bepaalde zaken over haar te weten waardoor die vrouw hen binnenliet in het appartement. Ze heeft vervolgens haar geld gegeven en nog wat waardevolle zaken zoals goud etc..

    U bent alles gewaarschuwd. Voor je het huis verlaat kan je Ayat El kursi zeggen, dat zal je zeker wel beschermen, Insh’Allah.

    Salaamoe Halaykoem, Groetjes

  9. 9 Moke 6 maart 2007 om 8:10000000 am

    Hypnotiserende student wakker geworden in Marokko.

    Denken dat je in het Britse Wolverhampton verblijft maar intussen in Marakech zitten. Dat overkwam de 21-jarige Brit Richard Critchlow. De student was door een tv-hypnotiseur in trance gebracht, in een rolstoel gezet, naar Heathrow gereden en op een vliegtuig naar Marokko gezet.

    Hij verkeerde in een diepe slaap en werd pas dertien uur later weer uit de hypnose gehaald. Aanvankelijk was de man ervan overtuigd dat hij zich in Wolverhampton bevond, maar buiten op straat geloofde hij zijn ogen niet. Toen pas werd hem verteld dat er een grap met hem was uitgehaald.

    BRON: ‘www.nos.nl’

  10. 10 fatima 10 maart 2007 om 2:09000000 pm

    wayaaaaawww
    heb me dood geshrokke.

  11. 11 fatima 10 maart 2007 om 2:10000000 pm

    is da hypnotiseren???
    dat was erg ben egt op de grond gevallen.

    salaam

  12. 12 Moke 11 maart 2007 om 1:39000000 pm

    Dit was een grap voor bij mensen uit te halen (Arabic Humor), ben je echt gevallen op de grond? Ben je kwaad op mij?

  13. 13 fatima 11 maart 2007 om 3:36000000 pm

    salaam,

    ya ben egt gevallen maar is niet erg want moest mijn zusje toch nog iets trg doen.
    van t’verleden.

    salaam

  14. 14 zineb 13 april 2007 om 9:40000000 am

    moharaba a sihr

  15. 15 Islam(echte naam) 12 april 2009 om 2:18000000 pm

    Het is haram maar als je het gebruikt bij een operatie of zo is het halal.Verbeter het as het niet juist is a.u.b.:D

  16. 16 Islam(echte naam) 12 april 2009 om 2:22000000 pm

    Hypnose heeft allemaal te maken met djins en zo , dus ik zou je maar aanraden dat je het NIET zou doen.

  17. 17 Spijt 18 juni 2014 om 6:51000000 pm

    Ik heb wel hypnose gedaan van youtube IK HEB ZOOONNNN SPIJT NU! het ging over dat je je voelde als een vampier. Iemand raadde het me aan.
    ik heb het niet helemaal afgemaakt want hij begon over bloed enzo en toen had ik de kracht om die trance stoppen. En nogmaals zo”n spijt!!!!!! Ya Allah, Zorg dat ik deze fout niet weer maak!

    En ik ben bang over die test wat houd het in


Geef een reactie

آلسلام عليكم ورحة آلله وبركاته

  • 2,031,397 مسلمين --> مؤمنين

Prikbord Info:               سورة الفا تحة

سْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ 1 الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ 2 الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ 3 مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ 4 إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ 5 اهدِنَـــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ 6 صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ 7
أمين
كلمة الله هي الحقيقة
colorbar.gif
GASTENBOEK - HELPDESK - Wie ben ik?
  Aanmelden - Registreren
  Wachtwoord  vergeten ?

Kalender

augustus 2006
M D W D V Z Z
« Jul   Sep »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Bezoekers Info: Locaties.

Locaties: DEEL I - DEEL II.

Thalla & Beslama!!!

                لآ إله
إلآ آلله محمد رسول آلله

بن عياد محمد رشيد
www.BenAyad.be - Islam & Actua

